Throgos Posted April 3, 2006 Share Posted April 3, 2006 (edited) Έχει μια βδομάδα που το είδα, και μου άφησε πολύ καλές εντυπώσεις. Δεν έχω διαβάσει το κόμικ, αλλά φαίνεται ότι προσπάθησαν να στριμώξουν αρκετά πράγματα στην ταινία, τα οποία σίγουρα αναπτύσσονται πολύ περισσότερο στο κόμικ (όπως η ιστορία της λεσβίας ηθοποιού που έγραψε την αυτοβιογραφία της σ' ένα κομμάτι χαρτί), αλλά παρ' όλα αυτά δεν φαινόταν άγαρμπο. Είχε σωστή ισορροπία δράσης-αφήγησης-διαλόγων, και σαν σενάριο μου άρεσε πάρα πολύ (καθώς μου θυμίζει το 1984 το οποίο επίσης λατρεύω - με τη διαφορά ίσως ότι έχει ακριβώς αντίθετο τέλος). Επίσης τα ρέστα μου στον πρωταγωνιστή (που έπαιζε τον Σμιθ στο μάτριξ) που μπόρεσε να αποδώσει αυτόν τον χαρακτήρα με μάσκα σε όλη την ταινία, μόνο με τη φωνή και τις κινήσεις του. Edited December 8, 2017 by Dreamer Προστέθηκε το trailer της ταινίας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trillian Posted April 4, 2006 Share Posted April 4, 2006 Ο Γουέβινγκ έπαιζε τον V??? . Κοιτα να δεις, και λέγαμε ότι σίγουρα δεν ήταν κάποιος γνωστός, αλλιώς θα είχε βγάλει τη μάσκα για να δείξει ποιος ήταν . Κι εμένα μου άρεσε πολύ! Είχα καιρό να δω κάτι που να μ αρέσει τόσο πολύ στο σινεμά. Έχει κάποιες διαφορές απο το κόμικ (αρκετές βασικά) αλλά όσο έχω διαβάσει μέχρι στιγμής δεν αλλάζουν κάτι στο νόημα της ιστορίας. Είχε σωστή ισορροπία δράσης-αφήγησης-διαλόγων Ακριβως! Αν και θα μπορούσα να ζήσω και χωρίς τα ματριαξά που κάνει σε κάποια φάση (ακριβώς όμως επειδή δεν το ξέσκισαν με αυτά, δε με πείραξε) Αφήστε που μου έχει κολλήσει αυτό το remember remeber the fifth of november... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mort13 Posted April 4, 2006 Share Posted April 4, 2006 Ο Γουέβινγκ έπαιζε τον V??? . Κοιτα να δεις, και λέγαμε ότι σίγουρα δεν ήταν κάποιος γνωστός, αλλιώς θα είχε βγάλει τη μάσκα για να δείξει ποιος ήταν . Και μάλιστα τον έφεραν τελευταία στιγμή στην ταινία καθώς ο προηγούμενος ηθοποιός δεν άντεξε να φοράει την μάσκα συνέχεια και εγκατέλειψε στα μισά των γυρισμάτων. British actor JAMES PUREFOY walked out in his role in V FOR VENDETTA after struggling to wear a mask for the entire film.The A KNIGHT'S TALE star, 41, became so frustrated at having to wear the facial prop until he went to bed at night, he eventually left the terrorist drama and was replaced by MATRIX star HUGO WEAVING. He said before leaving the film, "That mask is the thing I'll be wearing through the movie. We'll never see my face. It's a great acting challenge. Wearing that thing takes... a lot of takes. "SPIDER-MAN'S mask comes off. BATMAN'S mask comes off. Even THE ELEPHANT MAN had eyes. That's all I ask for, just an eye! "Every night I'm in that mask for another three hours when I go home. I have mirrors all over my apartment and I live in it until I go to bed. So my neighbours obviously think I'm mad." Australian actor Weaving admits he can understand Purefoy's annoyance with the mask after taking over the role of V. He says, "I know the difficulties James was having and I was warned by other people. "Certain difficulties with the mask. I just think it can feel very hot. You feel quite... cut off." Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Throgos Posted April 4, 2006 Author Share Posted April 4, 2006 Αφήστε που μου έχει κολλήσει αυτό το remember remeber the fifth of november... Και σε ποιόν δεν κόλλησε... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sonya Posted April 5, 2006 Share Posted April 5, 2006 Παίζει να ήταν και η καλύτερη ταινία που είδα φέτος... Υπόθεση, διάλογοι (ξενέρωσα αρχικά με τον V μονόλογο που μου θύμισε τον μισητό αρχιτέκτονα του Μάτριξ, αλλά ξεπεράστηκε πολύ γρήγορα), σκηνοθεσία, τα πάντα υπέροχα. Λάτρεψα τρία πράγματα: α) ΔΕΝ έχει σεξ (το πλατωνικό ρομάντζο είναι στα πλαίσια του αποδεκτού), β) ΔΕΝ βγάζει τη μάσκα και γ) όταν έχει φάει 666 σφαίρες, πεθαίνει, όχι σαν τον Dare Devil που έφαγε εξίσου πολλές σφαίρες (χωρίς αλεξίσφαιρο κιόλας), έπεσε από 50 μέτρα ύψος, είπε όλη του την ιστορία ετοιμοθάνατος και κατάφερε να ζήσει κιόλας. Τι ατάκες, Θεέ μου... τι συγκίνηση... θέλω να πάω να το ξαναδώ, μόνο και μόνο για να έχω σημειωματάριο και να γράφω τις ατάκες του... του βάζω εύκολα 10. Remember, remember, the fifth of November... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Celestial Posted April 5, 2006 Share Posted April 5, 2006 κι εμενα μου αρεσε πολυ ( λιγο πολυ για τους λογους που ειπε η sonya ) ο θανατος του ηταν τουλαχιστον απαραιτητος για να εχει καλο τελος η ταινια, οντως το 1984 ηταν πηγη εμπνευσης για το συγγραφεα, και μου αρεσει να βλεπω παραλαγες ενως τοσο καλου εργου σε ταινιες ( οπως ηταν αλωστε και το equilibrium και το Aean Flux (θα φαω flamewar τωρα το ξερω...) παντως ακομα και ο μονολογος ηταν πολυ καλος πιστευω γιατι επιδυκνυε τον "διαταραγμενο" ψυχησμο του χαρακτηρα. οσο αφορα το remember remember......... Υ.Γ. οποιος θελει να διαβασει και το κομικ ας μου κανει PM Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Balidor Posted April 5, 2006 Share Posted April 5, 2006 (edited) Πρίν πεντε λεπτα μπήκα σπίτι, μόλις γύρισα απο το σινεμά και ήξερα οτι θα έχετε ανοίξει θέμα... Εκπληκτική ταινία σε μία εποχή που πλέον ήμουν πεπεισμένος οτι το χόλυγουντ είχε πεθάνει επ'αόριστον ! ! ! Τρομερές ατάκες, συγκίνηση που ξεφεύγει απο εκείνη του χαζορομάτζου, Πολύ καλό σενάριο, ατάκες που σου κόβουν τα πόδια χωρίς να προλάβεις να τις επεξεργαστείς γιατί πέφτουν απανωτά (ειδικά στο παραλλήρημα,αν και το "ν" ποίημα θα πρέπει να το άκουγες και όχι να το διάβαζες απο κάτω) Μια ταινία που πλέον μπορεί άξια να πείς οτι ανήκει στην κατηγορία των ταινιών που κάνουν τον κινηματογράφο τέχνη και όχι απλά παζάρι... (τουλ για μένα) ! ! ! ... ... Πολύς κόσμος γενικότερα πρέπει να δεί αυτήν την ταινία !!! ΥΓ ... απο τις ατάκες που με εκφράζουν (σχεδόν απόλυτα) μέσα στην ταινία, στην υπογραφή μου (αλλαγμένο κάπως) ... Edited April 5, 2006 by Balidor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
elen Posted April 6, 2006 Share Posted April 6, 2006 καταπληκτικο! και μου αρεσε πολύ που τον καγκελάριο(που ηταν ίδιος ο μεγαλος αδερφος) τον επαιζε ο ηθοποιος που στην ταινία 1984 επαιζε ακριβως τον αντιθετο ρολο! και αλλη μια μικρή λεπτομερεια. το μουσικό κομμάτι που ακούγεται στην ανατίναξη είναι αυτο που στο τέλος εχει πραγματικά κανόνια!!! τσαικόφσκι νομιζω και παιζεται με κανονια καποιες φορές. Ρωσία νομιζω μια φορα το χρόνο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The_Knight_who_says_Ni! Posted April 6, 2006 Share Posted April 6, 2006 8,5/10 παιδιά, μονο αυτο μετράει εν κατακλείδι....8,5/10 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sonya Posted April 6, 2006 Share Posted April 6, 2006 Μόλις επέστρεψα απ' τη δεύτερη θέαση της ταινίας και έχω να πω ένα πράγμα: θυμήθηκα την ατάκα που λάτρεψα και την παραθέτω. "Die! Why don't you die?!" "There is more than just flesh under this mask... there is an idea... and ideas are bulletproof." Υ.Γ αυτή η μάσκα αλλάζει φάτσες ή είναι απλά η άψογη ηθοποιία του Weaving που καταφέρνει να δώσει εκφράσεις σ' ένα άψυχο αντικείμενο; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Celestial Posted April 6, 2006 Share Posted April 6, 2006 η μασκα αλαζει αλλα πολυ διακριτικα και γι αυτο δινει και τοσο βαθος σε εναν ανεκφραστο χαρακτηρα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amandel Posted April 7, 2006 Share Posted April 7, 2006 η μασκα αλαζει αλλα πολυ διακριτικα και γι αυτο δινει και τοσο βαθος σε εναν ανεκφραστο χαρακτηρα H μάσκα δεν αλλάζει, απλά ο Hugo δίνει ρέστα υποκριτικά και παίζει με την έκφραση της φωνής του, τις κινήσεις του και τον βοηθάει και η ατμόσφαιρα και ο φωτισμός της κάθε σκηνής και η μουσική! Οσο για την ταινία ήταν κορυφαία βεβαίως βεβαίως. Οι πολιτικές της προεκτάσεις μπορούν να τοποθετηθούν σε κάθε απολυταρχικό καθεστώς αν και το βασικότερο ξέρετε ποιο είναι Οι πολιτικοί προβληματισμοί που προκύπτουν ακόμα περισσότεροι. Θα σταθώ στην εξαίσια κριτική φίλης μου δημοσιογράφου Μασκοφορεμένος εκδικητής αναρχοελευθεριάζουσας ιδεολογίας και ρομαντικοαντάρτικης ψυχοσύνθεσης πυροτεχνομπαρουτιάζει τα ξεπεσμένα σύμβολα χριστιανοσυντηρητικορατσιστικοφασιστικού καθεστώτος, καλώντας τους θυματοποιημένους πολίτες-θύτες να γκαιφοκσυνδικαλιστούν μαζί του σε επαναστατικοκαρναβαλίστικη διαδήλωση. και στον κύριο Δανίκα που έθαψε το V for Vendetta και αντιθέτως εκθίασε την Lassie! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Celestial Posted April 8, 2006 Share Posted April 8, 2006 ειμαι σχεδον σιγουρος οτι η μασκα αλαζει ελαφρως εκφρασεις ( χωρις να θελω να υποβαθμησω την ερμηνια ) εκτος αν οι οπτικες γωνιες τις καμερας και η εναλαγες του φωτισμου με εξαπατησαν τοσο πολυ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Throgos Posted April 8, 2006 Author Share Posted April 8, 2006 καταπληκτικο! και μου αρεσε πολύ που τον καγκελάριο(που ηταν ίδιος ο μεγαλος αδερφος) τον επαιζε ο ηθοποιος που στην ταινία 1984 επαιζε ακριβως τον αντιθετο ρολο! Σοβαρά;;;; Δεν το ήξερα! Καταπληκτικός πάντως κι αυτός, παρ' όλο που τον βλέπαμε σχεδόν σε όλη την ταινία μέσω μιας οθόνης - όπως ακριβώς και τον ηθοποιό που έπαιζε τον Μεγάλο Αδερφό στο 1984. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sonya Posted April 9, 2006 Share Posted April 9, 2006 Δεν ξέρω αν θα 'πρεπε ν' ανοιχτεί καινούργιο thread στο ιστορία/φιλοσοφία, μιας και θα ήθελα να υποβάλλω κάποια πολιτικοφιλοσοφικά ερωτήματα σχετικά με την ταινία, αλλά θεωρώ ότι, μιας και σχετίζονται με την ταινία, θα ήταν καλύτερο να αρχίσει από δω η κουβέντα... α) Έχουμε έναν χιλιοβασανισμένο, τυφλό, κατακαμένο μασκοφόρο εκδικητή, ο οποίος για μια ολόκληρη ταινία (και δέκα-είκοσι χρόνια background) προετοιμάζει την ανατίναξη του Κοινοβουλίου, ξεσηκώνει το λαό και στο τέλος αφήνει την απόφαση για την εκτέλεση της αποστολής του στην "εκπαιδευόμενή"/wanna-be γκόμενα συμπρωταγωνίστρια, κυνηγώντας ο ίδιος την προσωπική του vendetta με τον Creedy, αφού πρώτα έχει φάει τους άλλους τρεις που του είχαν κάνει τη μάπα κρέας και τον απολυταρχικό καγκελλάριο. Και ερωτώ: αν ήσασταν εσείς στη θέση του, ανάμεσα στην πιθανότητα τελικά η γκόμενα να μην τραβήξει το μοχλό και τόσα χρόνια αγώνα, ένας λαός ο οποίος έχει αρχίσει πάλι να ελπίζει να πάνε στράφι, προκειμένου εσείς να "φάτε" τους "κακούς" και ίσως να μην επιζήσετε για να μπορέσετε τουλάχιστον να δείτε κατά πόσο θα γίνει το μπαμ, και την πιθανότητα να αφήσετε τους "κακούς" για μια άλλη μέρα βρε αδερφέ και μαζί με την γκόμενα να κάνετε το μεγάλο μπαμ και να το γιορτάσετε δεόντως, τι θα επιλέγατε; Να υπενθυμίσω ότι η εν λόγω γκόμενα έχει δείξει σημάδια βαθύ έρωτα φιλώντας (omg, το καλύτερο φιλί που έχω δει) μια μάσκα και, σαν κλασική γκόμενα, έχει δηλώσει ότι μετά χαράς παρατάει όλο το μπαμ μπαμ project, το λαό που περιμένει, την ελπίδα κλπ, προκειμένου να πάτε στις Μπαχάμες και να γιορτάσετε αυτόν τον uber alles έρωτα. Για κάποιον τρελά καψούρη, αλλά επίσης οργανωτικό ψυχωσικό με σαφή στόχο, αυτή η προοπτική ναι μεν είναι ελκυστική, αλλά απ' την άλλη ακυρώνει τόσα χρόνια αγώνα και κάνει την γκόμενα αναξιόπιστη για το κατά πόσο θα φέρει εις πέρας την "αποστολή" της. Ναι, συμφωνώ ότι και είναι ένα πολύ καλό τεστ και όντως η νέα εποχή ανήκει σ' αυτούς που την επέλεξαν (το λαό που μαζεύτηκε έξω απ' το Κοινοβούλιο, λεπτομέρεια όμως που κανείς απ' τους δύο δεν γνωρίζει μιας και είναι στα υπόγεια του μετρό), αλλά ήμαρτον! Τόσα χρόνια δουλειάς θα τα διακινδυνεύατε; Εκτός κι αν ήταν τόσο σίγουρος πια ότι η γκόμενα θα το ανατίναζε ή είχε ξεπεράσει αυτό το επίπεδο κι ήταν στη λογική "εγώ εκδικήθηκα για την προσωπική μου vendetta, ψοφάω κιόλας, χέστηκα για τη συνέχεια, δεν θα είμαι εδώ να τη δω". β) Τίθεται εκ νέου το ερώτημα: ο σκοπός αγιάζει τα μέσα; Ο φόνος επιτρέπεται προκειμένου να αρχίσει μια νέα εποχή; Σκοτώνει τον Καγκελλάριο, αλλά αυτό επισφαλίζει ότι ο επόμενος κυβερνήτης θα είναι ένας καλός και ελευθεριάζων άνθρωπος; Κοινώς, επιστρέφουμε στο ερώτημα, αν είχατε μπροστά σας τον Χίτλερ και μια κοντόκανη, θα του κάνατε τα μυαλά πουρέ; γ) Γιατί να μην αφήσει τον Καγκελλάριο να ζήσει και να δει τη δύναμη του λαού; Μ' αυτόν τον τρόπο που επιλέγει, ο Καγκελλάριος ποτέ δεν θα νιώσει την οργή του λαού, δεν θα δει ποτέ τα μιλούνια του κόσμου να αγνοούν τις προειδοποιήσεις και να προτάσσουν τα στήθη τους στα όπλα των φρουρών μπροστά στο Κοινοβούλιο. Κανείς δεν θα έχει την ευκαιρία να δει πως ο ίδιος ο λαός θα αντιδρούσε απέναντι στον Καγκελλάριο μετά την ανατίναξη. Δεν δίνεται ουσιαστικά η ευκαιρία στον λαό να αποφασίσει να ρίξει με κάποιον τρόπο τον Καγκελλάριο και να επιλέξει τον νέο του αρχηγό. Η απόφαση παίρνεται γι αυτούς απ' τον ίδιο, με τη θανάτωσή του. Αυτό, όμως, δεν αναιρεί τα ίδια του τα λόγια ότι οι αποφάσεις ανήκουν στο λαό που θα τις πάρει; Αυτά προς το παρόν... θα επανέλθω με νέα ερωτήματα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Blackcloak Posted April 9, 2006 Share Posted April 9, 2006 H ταινία μου άρεσε περισσότερο απ' ό,τι έχω δει τελευταία κι αν και δε μπορεί να ξεφύγει από την ποζεριά των ημερών και ορισμένα (αρκετά σοβαρά) κενά, πιστεύω ότι αξίζει να τη δει κανείς. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nihilio Posted April 9, 2006 Share Posted April 9, 2006 Ήταν πάρα πολύ καλή ταινία χωρίς όμως να είναι αριστουργηματική. Το σενάριο και οι ερμηνίες την ανέβαζαν πολύ, αν και η σκηνοθεσία, αν και λειτουργική, ήταν λίγο τυπική. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tec-goblin Posted April 10, 2006 Share Posted April 10, 2006 Η σκηνοθεσία όντως περνάει απαρατήρητη, αλλά το σενάριο είναι εκπληκτικό - πολύ θαρραλέο, τα χώνει βίαια σε βαθμό που σε οδηγεί να διαφωνήσεις μαζί του (το θέμα του φόνου που ρωτάει και η Χριστίνα), οι ατάκες εξαιρετικές (δεν είχα διαβάσει το κόμιξ). ΣΠΟΙΛΕΡ: Η σκηνή με τη μάχη (όπου έπρεπε ντε και καλά να αδειάσουν τα όπλα τους στο στήθος του και όχι να τον χτυπήσουν και με μερικές στα πόδια) στο τέλος θα μπορούσε να λείπει IMO, όπως και θα ήθελα ο κόσμος να μη συμφωνεί ΟΟΟΟΛΟΣ με το V (βλ άδεια σπίτια) (δεν νομίζω ότι οποιαδήποτε γεγονότα μπορούν να κάνουν να ξεκουνηθεί και να επαναστατήσει ΟΛΟ το λαό μιας χώρας σαν συγχρονισμένα πρόβατα και οι απλοποιήσεις των βιβλίων της ιστορίας είναι για γέλια). Πάντα υπάρχουν βλάκες, ή απλά αντίθετες γνώμες που μπορούν να συνεισφέρουν σε ένα καλύτερο συμπέρασμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Iatrou Posted April 10, 2006 Share Posted April 10, 2006 Η ταινία μου άρεσε πολύ, δεδομένου του είδους της πάντα, με highlights: - Έναν Hugo Weaving που μόνο με σώμα και φωνή δίνει μια πολύ καλή ερμηνεία, χωρίς όμως να "καταχράζεται" τα ελλειπή εκφραστικά μέσα που έχει στη διάθεση του. - Ένα προκλητικά επίκαιρο σενάριο -- πολλές λεπτομέρειες από τις αφορμές/τεχνικές που χρησιμοποιεί το Καθεστώς θύμιζαν περίληψη των γεγονότων της 9/11. Πιστεύω ότι είχε αρκετές σκηνοθετικές ατέλειες, χωρίς αυτό όμως να την κάνει κουραστική, απλά δεν σου αφήνει περιθώριο να τη χαρακτηρίσεις εξαιρετική. Αυτά όμως λίγο-πολύ έχουν υποθεί, απαντώ κυρίως για τα τρία ερωτήματα/θέματα προς συζήτηση που έθεσε η Sonya. IMHO, και στα τρία ερωτήματα η απάντηση δίνεται απευθείας από τον τίτλο της ταινίας, "V for Vendetta". Τα κίνητρα του "V" είναι ιδιοτελή, οι πράξεις του σκιαγραφούν έναν αντι-ήρωα: σκοπός του είναι να εκδικηθεί για όσα του στέρησαν και όσα υπέφερε. Κομμάτι της εκδίκησης του είναι η αποτίναξη του Καθεστώτος όχι όμως για το κοινό καλό, αυτό είναι απλά μια παράπλευρη συνέπεια. Έχοντας αυτό σαν βάση, ας δούμε το κάθε ερώτημα χωριστά: (α) Τα συναισθήματα φαίνεται να παίζουν έναν δευτερεύοντα ρόλο για τον "V": κάποιος που είναι ερωτευμένος δεν θα έκανε τα βασανιστήρια που κάνει αυτός στην Evey για να τη δοκιμάσει και να την εκπαιδεύσει. Προσωπικά, το βρίσκω λογικό: το μίσος είναι σαφώς πιο δυνατό συναίσθημα από τον έρωτα και ο "V" αφενός μισεί το Καθεστώς και αφετέρου είναι ερωτευμένος με τον σκοπό του, τον στόχο του (μόνος του "προβάρει" την εκδίκηση του με τον "Κόμη Μοντεχρήστο" να παίζει στην τηλεόραση). Δεν είναι μια αναστρέψιμη συναισθηματική κατάσταση, κάτι που αναβάλεις για να ζήσεις έναν έρωτα με μια γυναίκα. Ακόμη και η τελική του απόφαση, να αφήσει την Evey να αποφασίσει για τα "βεγγαλικά", φαίνεται απόλυτα λογική υπό αυτό το πρίσμα: έχει αφιερώσει τη ζωή του για να σκοτώσει αυτούς που τον βασάνισαν, ο θάνατος του δεν έχει χαρακτήρα αντιτίμου, αλλά λύτρωσης. Η Evey δεν είναι ο κριτής, είναι απλά ένα πιόνι, ο αποδιοπομπαίος τράγος που θα φέρει την ευθύνη της πιθανής κοινωνικής αναταραχής που θα επακολουθήσει. Ο "V" δεν διακινδυνεύει τίποτα, παίρνει ακριβώς αυτό που θέλει. (β) Δεν μπορώ να αποφανθώ για το αν ο σκοπός αγιάζει τα μέσα. Έχω όμως μια ερώτηση πάνω στο σενάριο του Χίτλερ και της καραμπίνας: αν όντως κάποιος επέλεγε να του κάνει τα μυαλά πουρέ, θα μπορούσε να επαναπαύεται ότι έπραξε μια ηθικά επιλήψιμη πράξη προς όφελος της Ανθρωπότητας; Κι αν ο "αντικαταστάτης" του Χίτλερ τα κατάφερνε καλύτερα απ' τον ίδιο τον Αδόλφο; (γ) Oι προσωπικές επιδιώξεις του "V" τυγχάνει να έχουν το κοινωνικό αντίκρυσμα που παρουσιάζει η ταινία. Αυτός το μόνο που κάνει, είναι να χρησιμοποιεί το ανατρεπτικό κλίμα σαν μέσο πίεσης για την επίτευξη των στόχων του. Η απόφαση για το αν θέλουν να συνεχίσουν με ένα απολυταρχικό καθεστώς φόβου ή όχι, όντως ανήκει στον λαό. Εμφανίζεται μια ευκαιρία για αλλαγή, δεν επιβάλλεται όμως. ... και καλώς σας βρήκα, μια και είναι το πρώτο μου μήνυμα στο forum :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Celestial Posted April 10, 2006 Share Posted April 10, 2006 Δεν ξέρω αν θα 'πρεπε ν' ανοιχτεί καινούργιο thread στο ιστορία/φιλοσοφία, μιας και θα ήθελα να υποβάλλω κάποια πολιτικοφιλοσοφικά ερωτήματα σχετικά με την ταινία, αλλά θεωρώ ότι, μιας και σχετίζονται με την ταινία, θα ήταν καλύτερο να αρχίσει από δω η κουβέντα... α) Έχουμε έναν χιλιοβασανισμένο, τυφλό, κατακαμένο μασκοφόρο εκδικητή, ο οποίος για μια ολόκληρη ταινία (και δέκα-είκοσι χρόνια background) προετοιμάζει την ανατίναξη του Κοινοβουλίου, ξεσηκώνει το λαό και στο τέλος αφήνει την απόφαση για την εκτέλεση της αποστολής του στην "εκπαιδευόμενή"/wanna-be γκόμενα συμπρωταγωνίστρια, κυνηγώντας ο ίδιος την προσωπική του vendetta με τον Creedy, αφού πρώτα έχει φάει τους άλλους τρεις που του είχαν κάνει τη μάπα κρέας και τον απολυταρχικό καγκελλάριο. Και ερωτώ: αν ήσασταν εσείς στη θέση του, ανάμεσα στην πιθανότητα τελικά η γκόμενα να μην τραβήξει το μοχλό και τόσα χρόνια αγώνα, ένας λαός ο οποίος έχει αρχίσει πάλι να ελπίζει να πάνε στράφι, προκειμένου εσείς να "φάτε" τους "κακούς" και ίσως να μην επιζήσετε για να μπορέσετε τουλάχιστον να δείτε κατά πόσο θα γίνει το μπαμ, και την πιθανότητα να αφήσετε τους "κακούς" για μια άλλη μέρα βρε αδερφέ και μαζί με την γκόμενα να κάνετε το μεγάλο μπαμ και να το γιορτάσετε δεόντως, τι θα επιλέγατε; Να υπενθυμίσω ότι η εν λόγω γκόμενα έχει δείξει σημάδια βαθύ έρωτα φιλώντας (omg, το καλύτερο φιλί που έχω δει) μια μάσκα και, σαν κλασική γκόμενα, έχει δηλώσει ότι μετά χαράς παρατάει όλο το μπαμ μπαμ project, το λαό που περιμένει, την ελπίδα κλπ, προκειμένου να πάτε στις Μπαχάμες και να γιορτάσετε αυτόν τον uber alles έρωτα. Για κάποιον τρελά καψούρη, αλλά επίσης οργανωτικό ψυχωσικό με σαφή στόχο, αυτή η προοπτική ναι μεν είναι ελκυστική, αλλά απ' την άλλη ακυρώνει τόσα χρόνια αγώνα και κάνει την γκόμενα αναξιόπιστη για το κατά πόσο θα φέρει εις πέρας την "αποστολή" της. Ναι, συμφωνώ ότι και είναι ένα πολύ καλό τεστ και όντως η νέα εποχή ανήκει σ' αυτούς που την επέλεξαν (το λαό που μαζεύτηκε έξω απ' το Κοινοβούλιο, λεπτομέρεια όμως που κανείς απ' τους δύο δεν γνωρίζει μιας και είναι στα υπόγεια του μετρό), αλλά ήμαρτον! Τόσα χρόνια δουλειάς θα τα διακινδυνεύατε; Εκτός κι αν ήταν τόσο σίγουρος πια ότι η γκόμενα θα το ανατίναζε ή είχε ξεπεράσει αυτό το επίπεδο κι ήταν στη λογική "εγώ εκδικήθηκα για την προσωπική μου vendetta, ψοφάω κιόλας, χέστηκα για τη συνέχεια, δεν θα είμαι εδώ να τη δω". Λοιπων θα απαντησω οσο καλυτερα μπορω με τον τροπο που αντιληφθηκα εγω τη ταινια ( και το κομικ) ωστε να το συζητησουμε το θεμα ποιο διεξοδικα για τον V πιστευω οτι δε θα ειχε καμια αξια να ανατιναξει ο ιδιος το κοινοβουλιο ( γι αυτο και δεν το εκανε στην αρχη, η υποδομη υπηρχε.) αλλα οπως λεει και στη γκομενα οταν τη συνανταει και του λεει οτι τη λενε η-V δεν υπαρχουν συμπτωσεις. ο V ζουσε γενικα μονο και μονο για την εκδικηση του δεν ηταν απλα τυφλος το σωμα του ειχε κατασταφει απο τα πειραματα, και ο κοσμος που ζουσε ειχε καταστραφει απο τη βλακεια αυτον που τον δηοικουσαν. Η προσωπικη του βεντετα ειταν αυτο που τον οδηγουσε απλα δε ηθελε μονο να σκοτωσει αυτους που τον εβλαψαν αλλα να καταστρεψει και οτι δημιουργησαν (το οτι δημιουργησαν κατι κακο του δινει και την προοπτικη του ηρωα αντι για αυτη του κομπλεξικου τρομοκρατη). Τον ερωτα του με τη γκομενα δε μπορουσε να τον ζησει γιατι ηταν ρεαλιστης και επιδη την αγαπουσε δεν ηθελε να την αναγκασει να περασει τη ζωη της διπλα του μιας και δε θα μπορουσε να της προσφερει αρκετα πραγματα λογω της καταστασης του ( οι μπαχαμες μαλον θα χαναν το νοημα τους αν γινεται εκει εμφυλιος και εσυ φορας συνεχια καπα ). Ομολογουμενως ουτε σιγουρος οτι ο λαος θα βγει στους δρομους ηταν ουτε οτι η γκομενα θα ανατιναζε το κοινοβουλια αλλα ηταν σιγουρος οτι αν ζουσε καποιος απο τους κυβερνοντες θα διεταζε να ανοιξει πυρ ο στρατος.... ( θα γινει οτι γινεται παντα οταν συναντονται αντρες με οπλα και αοπλοι....) οποτε επρεπε να δοσει μια ευκαιρια στο λαο να κανει την επανασταση του το αν ο λαος θα την επαιρνε η οχι δεν ηταν δικη του ευθυνη ουτε δικη του υποχρεωση αλλα θα ειχε την ευκαιρια του, αλωστε αν την ειχε και την αφηνε να περασει, θα του αξιζε ο τροπος που ζει. β) Τίθεται εκ νέου το ερώτημα: ο σκοπός αγιάζει τα μέσα; Ο φόνος επιτρέπεται προκειμένου να αρχίσει μια νέα εποχή; Σκοτώνει τον Καγκελλάριο, αλλά αυτό επισφαλίζει ότι ο επόμενος κυβερνήτης θα είναι ένας καλός και ελευθεριάζων άνθρωπος; Κοινώς, επιστρέφουμε στο ερώτημα, αν είχατε μπροστά σας τον Χίτλερ και μια κοντόκανη, θα του κάνατε τα μυαλά πουρέ; Ο σκοπος παντα αγιαζε τα μεσα..... ακομα και ο χριστος "αυτοκτονησε" με την παραδοση του στους ρωμαιους για να περασει το μηνυμα του και η αυτοκτονια υποτιθεται οτι ειναι αμαρτια... οταν ολλα εχουν γινει και εχουν ειπωθει το μονο που μενει ειναι το αποτελεσμα αν αυτο ειναι καλο ο πραττων χαρακτηριζεται καλος αν οχι μεγας αλητης και εγκληματιας , ο θανατος του καγκελαριου δεν θα ειχε σαν αποτελεσμα να ειναι ο επομενος καλος και εναρετος αλλα σιγουρα θα οδηγουσε σε μια αλλαγη πολιτευματως μιας και οπως ειδες το πολιτευμα δεν ηταν δημοκρατια.... γ) Γιατί να μην αφήσει τον Καγκελλάριο να ζήσει και να δει τη δύναμη του λαού; Μ' αυτόν τον τρόπο που επιλέγει, ο Καγκελλάριος ποτέ δεν θα νιώσει την οργή του λαού, δεν θα δει ποτέ τα μιλούνια του κόσμου να αγνοούν τις προειδοποιήσεις και να προτάσσουν τα στήθη τους στα όπλα των φρουρών μπροστά στο Κοινοβούλιο. Κανείς δεν θα έχει την ευκαιρία να δει πως ο ίδιος ο λαός θα αντιδρούσε απέναντι στον Καγκελλάριο μετά την ανατίναξη. Δεν δίνεται ουσιαστικά η ευκαιρία στον λαό να αποφασίσει να ρίξει με κάποιον τρόπο τον Καγκελλάριο και να επιλέξει τον νέο του αρχηγό. Η απόφαση παίρνεται γι αυτούς απ' τον ίδιο, με τη θανάτωσή του. Αυτό, όμως, δεν αναιρεί τα ίδια του τα λόγια ότι οι αποφάσεις ανήκουν στο λαό που θα τις πάρει; Αυτά προς το παρόν... θα επανέλθω με νέα ερωτήματα. γιατι ηξερε οπως ειπα οτι ο καγκελαριος τα τους τσακιζε με το στρατο του και θα φροντιζε να υπαρχει αλλο ενα "ξεσπασμα" του ιου για να τους δεσει ακομα πιο σφιχτα στην εξουσια του.... θα ηθελα να ακουσω και αλες γνωμες πανω στο θεμα μεχρι τοτε...... remember remember the 5th of november Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sonya Posted April 10, 2006 Share Posted April 10, 2006 Καλώς ήρθες Μιχάλη Βασικά, ο V αντιμετωπίζει ψυχολογικά όταν κάνει τα βασανιστήρια στην γκόμενα, αλλά α) μην ξεχνάς ότι τον έχει ήδη πουλήσει μία φορά και εγώ στη θέση του, αν δεν την έσφαζα, τουλάχιστον θα την δοκίμαζα εξίσου σκληρά και β) ο ίδιος παραδέχεται πόσο πολύ υπέφερε όταν την υπέβαλε σ' αυτά τα βασανιστήρια και πόσες φορές πήγε να τα παρατήσει. Βασικά το ερώτημα παραμένει, καθώς ήταν προσωπικό: ΕΣΥ τί θα έκανες στη θέση του; Θα άφηνες όλο το πανηγύρι να το χαρεί η γκόμενα ή θα το άναβες εσύ το φυτίλι; Εγώ δε νομίζω μετά από τόσα χρόνια προετοιμασίας να άφηνα το πάρτι γι άλλους... επίσης παράξενο είναι που ερωτεύεται in the first place... ένας τέτοιος χαρακτήρας, τόσο ποτισμένος απ' το μίσος του, είναι λίγο παράξενο να καψουρεύεται μια ηλίθια ξανθιά γκόμενα η οποία τον πούλησε κιόλας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nihilio Posted April 10, 2006 Share Posted April 10, 2006 Sonya, μπορεί πάντα να της παίζει θέατρο για να την πείσει να τον βοηθήσει. Είναι ικανότατος χειραγωγητής (master manipulator στα ελληνικά ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Balidor Posted April 10, 2006 Share Posted April 10, 2006 Πόσο θα άντεχε ο ίδιος να συνεχίσει τη επανάστασή του; Σίγουρα ήθελε κάποιο συνεχιστή, εναν apprentice βρε παιδί'μ! Η συγκεκριμένη δέν ήταν μια απλή χαζο γκόμενα, αλλα είχε ένα οικογενειακό υπόβαθρο (background στα απλά ελληνικά ) και επίσης "έφαγε" μια αξιόλογη "εκπαίδευση" ! Οπότε το να της αφίσει την επιλογή για τον μοχλό ήταν ίσως το τελευταίο τέστ, ούτως η άλλως είχε καταφέρει μερικά (τα περισσότερα πράγματα) και 2ον ήθελε να πάρει την εκδίκησή του (και έπρεπε) στην τελική για τα όσα έπαθε ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Iatrou Posted April 10, 2006 Share Posted April 10, 2006 Πρέπει να λάβουμε υπόψιν ότι δεν ήταν απλά ένα βασανιστήριο ή μια δοκιμή: ήταν μια διαδικασία απαραίτητη για την "εξέλιξη" της, μια διαδικασία που έμμεσα η ίδια επέλεξε. Αν περάσουμε στη προσωπική διάσταση, και με τη προϋπόθεση ότι πρωτίστως με ενδιαφέρει η εκδίκηση και η λύτρωση, ναι, άνετα θα άφηνα τη κοπέλα να αναλάβει τη τελική φάση. Εξάλλου, όπως όλα δείχνουν, δεν υπάρχει περίπτωση να πάρει διαφορετική απόφαση. Και βεβαίως, χωρίς να έχει ιδιαίτερη σημασία, αυτός είναι και ο πιο "πολιτικά ορθός" χειρισμός... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LordCeleborn Posted April 16, 2006 Share Posted April 16, 2006 Οκ, μπαινω και εγω στην κουβεντα. Προσωπικη αποψη η ταινια ηταν εκπληκτικη μια απο της καλυτερες ταινιας της χρονιας. Οσον αφορα την κοπελα, δεν εχω διαβασει το κομικ, αλλα πιστευω οτι απαντηση ειναι πολυ απλη. α) επρεπε να την τεσταρει για να ειναι σιγουρος και για να την ξυπνησει β) ηταν μονος του .. πολυ μονος... ανθρωπινη φυση .. ηθελε παρεα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.