Bardoulas© Posted April 20, 2006 Share Posted April 20, 2006 (edited) Μετά από καιρό, πήγα σινεμαδάκι. Είδα το Hostel. Να πω την αμαρτία μου δεν είχα ακούσει και πολλά για την ταινία. Και όλη η παρέα μου έλεγε "Hostel, Hostel" σαν υπνωτισμένη. "Καλά ρε παιδιά, τι έχει το Hostel και θέλετε να πάμε να το δούμε τόσο πολύ;" ήταν η απορία μου. Τη στιγμή που θα μπορούσαμε να βλέπαμε μια Syriana ή ένα Asterix. Δε θυμάμαι επακριβώς την απάντηση, γιατί μίλησαν ταυτόχρονα 4 άτομα. Δυο λέξεις όμως ήταν αρκετές: Παράνοια, Tarantino! Nαι, έχει βάλει το χέρι του στην παραγωγή. Αυτό και μόνο θα έκανε τις μετοχές της ταινίας να εκτιναχθούν στα ύψη. Έχει αρκετές Tarantinιές μέσα η ταινία, αλλά το δυνατό της χαρτί είναι το σκοτάδι, η παράνοια και η βία. Μην περιμένετε κανένα οσκαρικό σενάριο, αλλά ούτε και κανένα....κεφαλοτύρι από τις πολλές τρύπες. Ό,τι ακριβώς χρειάζεται ένα splatter φιλμ για να περάσει στην ιστορία. Το πόρισμα; Από τα θρίλερ της χρονιάς! Μια πραγματικά ακατάλληλη ταινία. Με πολύ αίμα, ένταση, σασπένς και σεκς (και πιστέψτε με δεν είναι το τελευταίο που κάνει ακατάλληλη την ταινία). Δείτε τη, εκτός κι αν δε σας άρεσε το Saw... Edited December 8, 2017 by Dreamer Προστέθηκε το trailer της ταινίας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
northerain Posted April 20, 2006 Share Posted April 20, 2006 Σκηνοθέτης είναι ο Έλι Ροθ που έκανε το ''Cabin Fever''. Καλή ταινία πάντως. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BunnyDee Posted April 21, 2006 Share Posted April 21, 2006 Written & directed by Eli, παρακαλω Κι αυτο ναι, εγγυαται οτι ειναι entertaining, πραγμα σημαντικο για το ειδος στο οποιο ανηκει. Ε, ενταξει, δεν εχω και σε γιγαντια εκτιμηση τον Tarantino ετσι κι αλλιως (he's just a big geek, που ειπα και με μια καθηγητρια στο πρακτικο κομματι και συμφωνησε), αλλα γι αυτο που βγηκε ειναι ψιλο-εγγυηση. Μου φαινεται πολυ καλος τροπος να περασεις λιγη ωρα. Fun fun fun. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heiron Posted April 21, 2006 Share Posted April 21, 2006 Το ειδα κι εγω. Στην παρεα δεν πολυαρεσε και ισως να μην ειναι απο εκεινες τις ταινιες που "πρεπει" να δεις στο σινεμα.Αλλα αν θες να παρεις ενα "διβιδιον",να δεις ενα σπλατερ θριλερ...αξιζει και παρα αξιζει! Στην αρχη ειναι διαφημιση της Σλοβακιας,μετα ειναι...ας το καλυτερα.Ηταν καλη η ταινια ακομη και σε καποιες λεπτομεριες οπως ας πουμε οι γκομενες που οταν τις πετυχαινει στο ασχετο σε ενα χαμερπικο μπαρ ειναι μαλλον αφτιαχτες!Βεβαια η σκηνη της κωλοφαρδιας για το πως γλιτωνει απο εκεινον τον Γερμανο...ε,ενταξει...δεν ειναι και απο τις μεγαλυτερες στιγμες του σινεμα. Ηθικο διδαγμα:Μην ξαναβγαινεις με τις ανατολικοευρωπαιες!Μια φορα αρκει... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trillian Posted December 26, 2006 Share Posted December 26, 2006 To ειδα κι εγώ! Χμου...Η ταινια ομολογουμένως ξεκινάει πολύ καλά - ο αδερφος μου, που το βλέπαμε μαζί, λίγο έλειψε να βγάλει εισιτήρια για τη σλοβακία κάπου στη μέση της ταινίας :tongue: Αλλά μετά...χμμ εντάξει ρε παιδιά, σπλατεριά ήταν, θριλεράκι, αλλά το παράκανε! Μα έλεος, βγήκε απο κει μέσα και γύρισε να πάρει την γκόμενα; Και...μπρρ δε θέλω καν να θυμάμαι τη σκηνή όπου τη βρίσκει με το μάτι έξω, κυριολεκτικά...Και μετά απλά φεύγει, κανένα πρόβλημα - είχε και τη σακούλα με τις καραμέλες :tongue: Γενικά, εντάξει, καλή ταινία, πέρασε ευχαριστα η ώρα, αλλά δε θα έλεγα ότι μου έκανε και την τρελή εντύπωση. Δε θα την κατέτασσα στα μαστ θρίλερ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nihilio Posted December 26, 2006 Share Posted December 26, 2006 Μετριότατη ταινία κατά τη γνώμη μου. Αν εξαιρέσει κανείς τη σκηνή με το μάτι γενικά δεν είχε και πολλά να πει, περισσότερο σε πολύ βίαιη περιπέτεια μου έφερε παρά σε θρίλερ, ειδικά με την απίστευτα χαζή μουσική που είχε. Καλύτερο κομμάτι της ταινίας πάντως είναι αναμφίβολλα η καστανή ρωσίδα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaspK Posted December 26, 2006 Share Posted December 26, 2006 Εγώ θέλω να το δω και καιρό, ειδικά με μερικά από τα εξώφυλλα (πρώτη φορά σκάλωσα θετικά σε προκλητικό εξώφυλλο, αφού ο τύπος που κρατάει ένα κομμένο γυναικείο κεφάλι από τα μαλλιά μόνο έτσι μπορεί να χαρακτηριστεί). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
D'Ailleurs Posted December 27, 2006 Share Posted December 27, 2006 Εντελώς πατάτα που άν δέν είχε την υπογραφή Ταραντίνο (μα γιατί ασχολείται ο κόσμος με αυτόν τον Αντιγραφέα) και άντε καμια-δύο καλές σκηνές δέν θα την είχε προσέξει κανένας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
northerain Posted December 27, 2006 Share Posted December 27, 2006 Που το στηρίζεις αυτό? Εγώ και όσοι ξέρω που την είδαν την είδαν γιατί την έκανε ο Ελι(Cabin Fever)και περιμέναμε να δούμε την επόμενη ταινία του. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arachnida Posted December 27, 2006 Share Posted December 27, 2006 Εμένα πάλι όλοι οι γνωστοί νόμιζαν πως την είχε σκηνοθετήσει ο Ταραντίνο. Έχει καταντήσει βαρετή όλη η ιστορία με το "Ο Κουεντίν Ταραντίνο" παρουσιάζει κλπ κλπ. Επίσης έχω βαρεθεί και τα trailer των ταινιών που έχουν γίνει "απ' τους παραγωγούς του Τίγρη και Δράκου" ή από τον "δάσκαλο μάχης του Hero και τον βοηθό σκηνοθέτη των Ιπτάμενων Στιλέτων (και την στυλίστρια του Τίγρης και Δράκος)". Γενικά δεν μου άρεσε η ταινία, ίσως και λόγω της υπερπροβολής που έτυχε. Η καλλιτεχνική διέυθυνση, τα σκηνικά και οι ηθοποιοί μου θύμισαν δυστυχώς eurotrip. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
D'Ailleurs Posted December 28, 2006 Share Posted December 28, 2006 Που το στηρίζεις αυτό? Εγώ και όσοι ξέρω που την είδαν την είδαν γιατί την έκανε ο Ελι(Cabin Fever)και περιμέναμε να δούμε την επόμενη ταινία του. Που στηρίζω οτι ήταν χάλια; Γιατι πολύ απλά δέν ήταν κάτι συνταρακτικό, όπως μας είχαν υποσχεθεί. Μια απλοική american teen movie με λίγο αίμα παραπάνω σε ορισμένες στιγμές. Γυρίζονται 30 τέτοιες κάθε χρόνο. Η πλοκή ήταν τελείως κλισέ, όπως και ο τρόπος που ξεδιπλώνεται το σενάριο και οι "ανατροπές" που γίνονται (άν υπάρχουν). Οι χαρακτήρες είναι απλά άθλιοι (τυπικοι american teens που πάνε στην κεντρική ευρώπη με τον αέρα του πλανητάρχη για να γαμήσουν όσο δέν πάει τις ευρωπαίες απο την μία, και απλά κακοί τύποι απο την άλλη) και ενοχλητικοί σε ορισμένες φάσεις. Δέν ξέρω άν ήθελα να επιβιώσουν οι βλάκες αμερικανοί ή όχι...Η σκηνοθεσία δέν ήταν άσχημη αλλα δέν εντυπωσίαζε. Πάντως απο όσες ταινίες έχει "παρουσιάσει" ο κλόπυ-πέηστ Ταραντίνο αυτή ήταν η καλύτερη (δηλαδή φανταστήτε πώς θα είναι οι άλλες). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mort13 Posted December 28, 2006 Share Posted December 28, 2006 Πάντως απο όσες ταινίες έχει "παρουσιάσει" ο κλόπυ-πέηστ Ταραντίνο αυτή ήταν η καλύτερη (δηλαδή φανταστήτε πώς θα είναι οι άλλες). Εεεεεπ... Quentin Tarantino presents Hero. Πάντως είναι απλά ένα εισπρακτικό κόλπο για την Αμερική όπου εκεί πουλάνε τα ονόματα (και το Hero από ότι ξέρω το βοήθησε, γιατί στην Αμερική βγάζουν σπυράκια με ταινίες που δεν είναι στα αγγλικά και χρειάζονται υπότιτλους), δεν νομίζω ότι στην Ελλάδα παίζει ρόλο το Quentin Tarantino presents ή το Peter Jackson presents κλπ. Αν η ταινία είναι καλή/αριστούργημα (όπως το Hero) ο κόσμος θα την δει έτσι κι αλλιώς. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iliosporos Posted December 28, 2006 Share Posted December 28, 2006 Υπήρχαν κάποιες καλές στιγμές στην ταινία (Black n' Decker με κομματάκια απο γόνατο) αλλά αυτό που πραγματικά μου άρεσε ήταν ότι στον τιμοκατάλογο με τις υπηρεσίες η πιό ακριβή χρέωση ήταν για τους Αμερικάνουνους!! Αυτό τους αξίζει! Ειδικά αφού βγάλανε τον Μπους δεύτερη φορά πρέπει να ανέβει κιάλλο η ταρίφα στο Hostel 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
D'Ailleurs Posted December 28, 2006 Share Posted December 28, 2006 Εεεεεπ... Quentin Tarantino presents Hero. Πάντως είναι απλά ένα εισπρακτικό κόλπο για την Αμερική όπου εκεί πουλάνε τα ονόματα (και το Hero από ότι ξέρω το βοήθησε, γιατί στην Αμερική βγάζουν σπυράκια με ταινίες που δεν είναι στα αγγλικά και χρειάζονται υπότιτλους), δεν νομίζω ότι στην Ελλάδα παίζει ρόλο το Quentin Tarantino presents ή το Peter Jackson presents κλπ. Αν η ταινία είναι καλή/αριστούργημα (όπως το Hero) ο κόσμος θα την δει έτσι κι αλλιώς. Στην Ελλάδα υπάρχει πολύς κόσμος που γουστάρει τον "καρμπόν is my middle name" Ταραντίνο και ειδικά άτομα που βλέπουν "κάλτ" και "ψαγμένες" ταινίες. Αυτό που του αξίζει πραγματικά είναι ένα γιαουρτάκι "Τοτάλ" στην μάπα. (πλήρες παρακαλώ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rikochet Posted December 28, 2006 Share Posted December 28, 2006 Να μην μιλήσουμε καν περί διαφορετικών γούστων δηλαδή, ε; Μπα, δίκιο έχεις, που να μπλεκόμαστε με αυτά τώρα... Όλοι γιαουρτάκι λοιπόν στον αχρείο τον Tarantino που τολμά να αντιγράφει έτσι ξεδιάντροπα. --- Το Hostel ούτε εμένα με ενθουσίασε πάντως, και σίγουρα δεν ήταν αντάξιο του hype που δημιουργήθηκε. Αλλά ήταν μια ευχάριστη εμπειρία nonetheless. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nienor Posted December 28, 2006 Share Posted December 28, 2006 (edited) Χεχε, μ'αρέσει που επιτέλους βρέθηκε ταινία που έχουμε διαφορετικές απόψεις στο τραπέζι. Θα ήθελα να κρατήσετε λιγάκι τους τόνους βεβαίως μέρες που είναι κι όλας ε? Λοιπόν, ο Ταραντίνο σαν σκηνοθέτης προσωπικά με αφήνει ελαφρώς αδιάφορη. Δηλαδή ούτε τον μισώ και τον σιχαίνομαι αλλά ούτε και μ'αρέσει. Πέρα από το Pulp Fiction (που ομολογουμένως το είδα και σε τρυφερή σχετικά ηλικία) οι άλλες του ταινίες δε μαρέσουνε. Ούτε καν το "Από το σούρουπο ως την αυγή". Τον θεωρώ λιγάκι ψυχάκια στα πλάνα και την οπτική γωνία του, χωρίς όμως αυτό να δείχνει πηγαίο όπως είναι του Αρονόφσκι (μην θεωρήσετε πως μ'αρέσει κι αυτός δηλαδή, είναι και το μόνο που του αναγνωρίζω) αλλά ελαφρώς επιτηδευμένο ώστε να πιάσει το κοινό που του αρέσει αυτό. Τώρα, ως παραγωγός, θεωρώ πως είναι πολύ νωρίς ακόμα για να έχω μια άποψη. Όλοι κάνουμε βλακείες, ακόμα κι οι παραγωγοί και λατρεύω τον ήρωα, οπότε δεν έχει κάνει μόνο βλακείες. ε?ε? Edited December 29, 2006 by Nienor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Celestial Posted December 28, 2006 Share Posted December 28, 2006 Δε σου αρεσε το "Από το σούρουπο ως την αυγή" με σοκαρεις κατα τα αλλα ουτε εμενα μου πολυαρεσε το hostel ειχε παρα πολυ βια που δεν δικαιολογουταν απο τη δραση, και δεν την προοθουσε... και σιγουρα δε θα την ελεγα θριλερ... ουτε καν σπλατερια, χμ βασικα δε ξερω τι ηταν εδω που τα λεμε, παντως ριξαμε γελιο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
D'Ailleurs Posted December 28, 2006 Share Posted December 28, 2006 To "From dusk till dawn" είναι σκηνοθεσία του Ροντρίγκεζ και ο Ταραντίνο έκανε το screenplay. Αυτό που του παραδέχομαι είναι οτι είναι πραγματικός σινεφίλ, και γνωρίζει πολλά για ολα τα είδη των ταινιών. Αλλα δέν πάυει να είναι ένας αντιγραφέας που απλά χρησιμοποιεί την ατάκα "φόρο τιμής" για να δικαιολογηθεί. Ξεπατικώνει σκηνές, σενάρια, χαρακτήρες, σκηνικά, ατάκες, μουσική απο άλλες ταινίες όχι και τόσο διάσημες και τις σερβίρει στα άτομα που το παίζουν "σινεφίλ" και "ψαγμένοι", αλλα άμα τους δώσεις τα γνήσια θα γελάνε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaspK Posted December 28, 2006 Share Posted December 28, 2006 (edited) Εγώ σοκαρίστηκα από το άλλο: βρε, Pulp, όχι Palp - θα μας πάρουν με τις πέτρες! (τα περί του Aronofsky ασχολίαστα, αφού μάλλον θα συμφωνήσω) Να πω ότι δε βλέπω κανέναν απολύτως λόγο να μας επηρεάζει η προώθηση της ταινίας; Δηλαδή, ναι, αν ήταν έτσι, εγώ θα έπρεπε να σιχαθώ το Eragon (από τ' οποίο μόλις γύρισα και απέλαυσα δεόντως για την παρέα και τις καφρίλες που ειπώθηκαν [ειδικά από εμένα, που ξεσπάθωσα σήμερις, σκασμένα]), ενώ και τ' αρνητικά που βρίσκω στον Άρχοντα μόνο όταν με πιάνει φάση purism ή γκρίνιας θα τα έβλεπα συνέχεια και θα έκανα συναγωνισμό στο δίκτυο για το ποιος έχει τη μεγαλύτερη λίστα με λάθη ή προβλήματα που υπάρχουν. :tongue: Με άλλα λόγια, δείτε το έργο και αδιαφορείστε, όταν το βλέπετε, για το τι ακούσατε: ό,τι και να έγινε, αυτό θα πρέπει να κρίνεται, όχι την προώθηση... Εδίτιον το επιπροσθετικόν: Η μόνη μου ένσταση επ' αυτού είναι ότι, αν εγώ κάποτε πουλήσω κανένα σκίτσο του Δαβίδ του Μιχαήλ Αγγέλου - [LAUGHTER] cue card - δε θα το πλασάρω ως «Πορτρέτο Αδιαντρόπου Αγάλματος, Κι Όχι Τίποτ' Άλλο, Το Ξετσίπωτο, Αλλά Θα Πάθει Και Πνευμονία!» έτσι δεν είναι; Εννοώ, προφανώς και θα πω ότι είναι κάτι πάνω σε αυτό το έργο. Τ' ότι το κάνω από εκτίμηση, επειδή αγαπάω το έργο, κ.ά. δε σημαίνει ότι δεν είμαι κι ένας κακομοίρης που απλά λατρεύει το πρωτότυπο, θέλει να κάνει κάτι παρόμοιο ξέροντας πόσο κατώτερη θα είναι η δουλειά του, και πάραυτα το επιχειρεί, οπότε παραδέχεται ότι πατάει σε αυτό. Και, ό,τι και να λέμε, αυτός ο άνθρωπος έχει πετύχει να κάνει το περισσότερο κρα έχοντας κάνει τα λιγότερα, αναλογικά, πράγματα: βοηθάει σε κάτι, σκαρφίζεται μια ιδέα, γράφει κάτι στο στήθος της πρωταγωνίστριας και στα οπίσθια του πρωταγωνιστή στη διάρκεια των γυρισμάτων; Τελείωσε, «ταινία Tarantino,» και ούτε καν προσπαθεί, εμείς το κάνουμε αυτό... Πόσοι μπορούν να το πουν αυτό; ;) Edited December 28, 2006 by RaspK FOG Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nihilio Posted December 28, 2006 Share Posted December 28, 2006 To "From dusk till dawn" είναι σκηνοθεσία του Ροντρίγκεζ και ο Ταραντίνο έκανε το screenplay. Αυτό που του παραδέχομαι είναι οτι είναι πραγματικός σινεφίλ, και γνωρίζει πολλά για ολα τα είδη των ταινιών. Αλλα δέν πάυει να είναι ένας αντιγραφέας που απλά χρησιμοποιεί την ατάκα "φόρο τιμής" για να δικαιολογηθεί. Ξεπατικώνει σκηνές, σενάρια, χαρακτήρες, σκηνικά, ατάκες, μουσική απο άλλες ταινίες όχι και τόσο διάσημες και τις σερβίρει στα άτομα που το παίζουν "σινεφίλ" και "ψαγμένοι", αλλα άμα τους δώσεις τα γνήσια θα γελάνε. Το ότι όμως είναι γενικά καλογραμμένες, καλά σκηνοθετημένες και με καλές ερμηνίες βοηθάει και τους μη σινεφίλ να τις βλέπουμε. Δηλαδή βάλε πχ το demons (βασική επιροή για το dusk till dawn μαζί με το rabid dogs του μπαμπά Bava) σε μερικούς σινεφίλ και ετοιμάσου για το κράξιμο. Βασικά και το πρωτότυπο Dawn of the Dead βάλε τους και θα χάσουν το νόημα λέγοντας σου μετά για τσέχικο ιμπρεσιονιστικό σινεμά ή για καλλιτεχνικά σκληρές κορεάτικες δημιουργίες. Οπότε αν για τους "ψαγμένους" απορρίπτεις κάποιον δεν είσαι καλύτερος από αυτόν, είσαι απλά "παρακουλτουριάρης" και "αντιψαγμένος". Για να μη μιλήσω τώρα και για το σχδόν μαίηνστρημ κουλτουριάρικο ρεύμα της "αντι-κουλτούρας". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bardoulas© Posted December 29, 2006 Author Share Posted December 29, 2006 Την ατμόσφαιρα την κοιτάζει κανείς στην ταινία; Δηλαδή κάθεται κανείς να τη δει σαν απλώς θεατής και να την κρίνει σαν τέτοιος και όχι σαν ειδήμονας; Να νιώσει λίγο από την ένταση, να φοβηθεί μια σταλιά ή έστω να ενοχληθεί από το πολύ αίμαι; Εγώ πάω στο σινεμά να δω ένα σπλάτερ. Τι με ενδιαφέρει αν γυρίζονται άλλες 29 ίδιες ταινίες, που και πως συνέβαλλε ο Tarantino στη δημιουργία της ταινίας και από πόσες ταινίες έκλεψε σκηνές/ιδέες/φωτιστικά/δενξερώγωτι; Ταινία πάω να δω, όχι να βγάλω μεροκάματο σαν κριτικός. Γουστάρω Tarantino και παράνοια. Και σπλατερ! Πολύ αίμα και βία. Πήγα και νοίκιασα το "Running Scared" μόνο και μόνο επειδή την είχε σχολιάσει ο Tarantino ως σινεμά με αρχ***. Ναι είναι κόλημα. Είμαι κολλημένος. Αλλά πιστεύω πως είμαι αντικειμενικός όταν λέω πως η ταινία, για αυτό που ισχυρίζεται πως είναι, άξιζε. Πάω να φάω το γιαουρτάκι μου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nienor Posted December 29, 2006 Share Posted December 29, 2006 Παναγιώτη, το διόρθωσα (να μη μου πάθεις και κάνα κακό ) Επίσης, είμαι "σινεφίλ" (παρόλο που ο όρος είναι άθλιος) είμαι και αρκετά "ψαγμένη" (καθότι θα ήταν αδύνατο να έχω τελειώσει τη σχολή) κι έχω την εντύπωση πως δεν έχετε γνωρίσει και πάρα πολλούς τέτοιους για να είμαι ειλικρινής Μπορώ να δηλώσω (χωρίς φόβο και πάθος ) πως ΚΑΙ οι σινεφίλ βλέπουν ταινίες τρώγοντας πίτσα και πίνοντας μπύρες όταν έχουν διάθεση όπως και κηνυγάνε καλές παλιές ταινίες στους σινεμάδες. Δεν είναι υποχρεωτικό να σου αρέσει ο Αγγελόπουλος για να είσαι σινεφίλ! Με ακούσατε? Να το επαναλάβω? Και κοίτα να δεις τώρα: D'Ailleurs, ναι, ξεπατικώνει σκηνές ολόκληρες όπως και όλο ... το χόλιγουντ! Διότι το φρέσκο ας πούμε τελικά μένει στην ιστορία ακριβώς για να ξεπατικώνεται. Υπάρχουν κάποιοι κανόνες, ακόμα και στις πιο.. ας τις πω ανεξάρτητες ταινίες τους οποίους ακολουθούν ηθελημένα ή μη (δεν έχει σημασία). Ο Ταραντίνο φυσικά και είναι γνώστης (υπέροχος γνώστης) των κανόνων, των ανατροπών τους και βασικά, των ταινιών. Τα διορθώνει και στα σερβίρει με λίγο παραπάνω αλατοπίπερο, χαρακτηριστικό της εποχής. Ξέρεις πόσο δύσκολο είναι αυτό? Αλήθεια όμως. Τον θεωρώ υπερεκτιμένο γενικά, όμως δε θα μπορούσα ποτέ να πω πως δεν κάνει τη δουλειά για την οποία τον εκτιμάει τόσος κόσμος. Αντίθετα πιστεύω μάλλον πως αυτά είναι γούστα και ότι ουσιαστικά αυτό είναι και το μόνο με το οποίο έχει να κάνει. Μιχάλη μου, αν και δεν πιάνω ακριβώς τη σύγχιση με τις έννοιες, το τι ακριβώς εννοείς δηλαδή, αλλά να σου πω (αν και τα ξέρεις ήδη για μένα, αλλά όχι με τον όρο "σινεφίλ" μπροστά μου ) ότι με εξοργίζει ο νέος αντιγραφικός κινηματογράφος που προσπαθεί να προκαλέσει με σκηνές που έχουν εφέ τεράστιου κόστους σε σχέση με σκηνές του παρελθόντος τόσο καλογυρισμένες, σχεδόν χωρίς λεφτά, που όμως τότε δεν έπειθαν επειδή ακριβώς το "εφέ" βρισκόταν ακόμα σε εμβριακό στάδιο. Ο Μάριο Μπάβα είναι η αλήθεια με τρομοκρατεί μεν, όμως δε μου κάνει (σε συναισθηματικό πλαίσιο πάντα) αυτό που μου κάνει ένα καλογυαλισμένο εφέ σημερινό και αυτός είναι κι ο λόγος που είμαι μάλλον προκατειλλημένη απέναντι στο εφέ εξαρχής και προτιμώ τον Μπάβα. Πρέπει να είναι πολύ τέλειο για να πω ότι όντως είναι καλό. (Τα εφέ είναι ένα παράδειγμα, μιλάω φυσικά και για τα σκηνικά και για τον ήχο και για κάθε μέσο ξεχωριστό της ταινίας που έχει εξεληγθεί). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
D'Ailleurs Posted December 29, 2006 Share Posted December 29, 2006 Εγώ το μόνο που ξέρω ήταν οτι ένα σωρό κόσμος γούσταρε τα Kill Bill αλλα κανένας δέν ήθελε να δέι ένα γνήσιο kung-fu της Chaw studios μαζί μου. Είναι άδικο. Και επίσης το ξέρω οτι το Hollywood αντιγράφει. Αλλα ο Ταραντίνο το κάνει χειρότερα γιατι παίρνει αυτούσιες σκηνές και τις ανατυπώνει. Έχει ταλέντο σε αυτό που κάνει, αλλα για μένα δέν έχει δικαίομα να το κάνει αυτό και να κερδίζει σε δημοτικότητα. Είναι απλά ένας καλός στυλίστας... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nihilio Posted December 29, 2006 Share Posted December 29, 2006 Μιχάλη μου, αν και δεν πιάνω ακριβώς τη σύγχιση με τις έννοιες, το τι ακριβώς εννοείς δηλαδή, αλλά να σου πω (αν και τα ξέρεις ήδη για μένα, αλλά όχι με τον όρο "σινεφίλ" μπροστά μου ) ότι με εξοργίζει ο νέος αντιγραφικός κινηματογράφος που προσπαθεί να προκαλέσει με σκηνές που έχουν εφέ τεράστιου κόστους σε σχέση με σκηνές του παρελθόντος τόσο καλογυρισμένες, σχεδόν χωρίς λεφτά, που όμως τότε δεν έπειθαν επειδή ακριβώς το "εφέ" βρισκόταν ακόμα σε εμβριακό στάδιο. Ο Μάριο Μπάβα είναι η αλήθεια με τρομοκρατεί μεν, όμως δε μου κάνει (σε συναισθηματικό πλαίσιο πάντα) αυτό που μου κάνει ένα καλογυαλισμένο εφέ σημερινό και αυτός είναι κι ο λόγος που είμαι μάλλον προκατειλλημένη απέναντι στο εφέ εξαρχής και προτιμώ τον Μπάβα. Πρέπει να είναι πολύ τέλειο για να πω ότι όντως είναι καλό. (Τα εφέ είναι ένα παράδειγμα, μιλάω φυσικά και για τα σκηνικά και για τον ήχο και για κάθε μέσο ξεχωριστό της ταινίας που έχει εξεληγθεί). Περι εννοιών: Σινεφίλ από "σινεφίλ" διαφέρει, όπως διαφέρει ο καλλιεργημένος από τον κουλτουριάρη. Όσο για τον μπαμπά Μπάβα που λες (αν και αναφερόμουν στον γιο περισσότερο και στο Dario Argento's Demons του ) από τις τρεις ταινίες του που έχω δει του αναγνωρίζω (Black sunday, Whip and the body, Blood and black lace) ότι είναι καταπληκτικός σκηνοθέτης, όπως εξάλλου και αρκετοί άλλοι σκηνοθέτες τρόμου που είναι παραγνωρισμένοι όσο δεν πάει. Για τα εφέ συμφωνώ, αλλά πάλι όμως σε ταινίες τρόμου δεν υπάρχει de facto η τρομερή βελτίωση - πχ το hostel δεν είχε καλύτερα εφέ από μια ακριβή (για τα δεδομένα του είδους) παραγωγή των 80's. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
araquel Posted June 22, 2007 Share Posted June 22, 2007 την είδα προχθές την ταινία. μέτρια ταινία, αλλά σίγουρα περνάει ευχάριστα η ώρα. ευτυχώς δεν ήταν σαν το saw, που άκουγες τα άπειρα για αυτήν (η ταινία αποκάλυψη κλπ κλπ) και τελικά δεν τα έβρισκες. είναι κομματάκι αταίριαστα τα κομμάτια της (πρώτο μισό με σεξ και πάρτυ με το άλλο μισό με τα πριόνια, τσεκούρια, κλπ), αν και το μοτίβο έφηβοι/νέοι-σεξ-θάνατος ακολουθείται και εδώ πιστά. δεν είναι τόσο σπλατεριά όσο το saw, ούτε έχει τη φρεσκάδα, χιούμορ, μουσική των teen movies (splatter, that is) στυλ scream, αν και έχει την ίδια καλογυαλισμένη ταινίες με αυτές. είναι ένα περίεργο μπαστάρδεμα. ευχάριστο παρόλα αυτά για μια θέαση, στο πρώτο μέρος ποντάρεις ποιος θα σκοτωθεί πρώτος και στο υπόλοιπο μισό (απογοητευμένος/η που σκοτώνονται τόσο λίγοι) παρηγορείσαι με αυτά που βλέπεις τουλάχιστον . σημείωση1:εγώ θα την ψυλλιαζόμουν την υπόθεση (ή έστω ότι κάτι βρωμάει) άμα στο χόστελ μου έλεγαν ότι υπάρχει και σπα. έχει πετύχει κανένας χόστελ με σπα;;; μου φαίνονται πολύ αντιφατικές έννοιες... σημείωση2:άμα ξεκινήσουν τώρα ακόμα περισσότερα φτιαγμένα, καλοντυμένα παιδάκια να εισχωρούν στα λημέρια του εναλλακτικού τουρισμού εξαιτίας της ταινίας αυτής, θα είναι πολύ πολύ οικτρό. στο τέλος θα αρχίσουμε να κοιμόμαστε αποκλειστικά σε παγκάκια και σε πάρκα εξαιτίας τους... ερώτηση1: τα αμερικανάκια στις ταινίες γυρνούσαν την ευρώπη για να γ**ήσουν μόνο; σε ένα μουσείο μόνο μπήκαν (βασανιστηρίων) και αυτό μόνο επειδή ακολουθούσαν έναν τύπο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.