Oberon Posted June 25, 2006 Share Posted June 25, 2006 Μια που λένε πως "Imitation is the sincerest form of flattery" αντιγράφω το τόπικ του Βάρδου σχετικά με τα βιβλία που διαβάζουμε τώρα κάνοντας αυτό το τόπικ στο οποίο μπορούμε να γράφουμε τα κόμικς/manga που διαβάζουμε τώρα ή διαβάσαμε πρόσφατα. Διάβασα τα περισσότερα τεύχη του Infinite Crisis της DC. ΟΚ, άλλο ένα universal team-up. Ton 4o τόμο από το Invisibles και τελευταία κόλλησα άσχημα με το manga των Clamp, xxx-Holic! Καταπληκτικό σχέδιο και design με πολύ ωραία ιστορία και χαρακτήρες. Ένα από τα καλύτερα κόμικς που διάβασα τελευταία είναι το Manifest Eternity. Έκανα μάλιστα το review του εδώ: http://www.comicdom.gr/reviews_archive.php?id=525 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaspK Posted June 25, 2006 Share Posted June 25, 2006 (edited) Αυτόν τον καιρό διαβάζω το Lum - Urusei Yatsura, που αναφέρεται στις περιπέτειες ενός γκαντέμη νεαρού ποδογυροκυνηγού, το Ah! Megami-sama!, η ιστορία ενός νεαρού που καταλήγει με μια θεά για σύντροφο κατά τύχη (στην κυριολεξία), διάφορα από Star Wars, καθώς και τα ecomics Inverloch που έχει αναφερθεί ξανά, το teen-rated furry, Sabrina On-Line, που καταπιάνεται με τον κόσμο μας, αλλά λίγο διαφορετικά ειδωμένο, και τις περιπέτειες μιας κουναβίνας γραφίστριας σε αυτόν, το fantasy light erotica, PAWN, με την ιστορία μιας μελετήτριας και μιας δαιμόνισας, το εξ ίσου teen-rated, Misfile, που καταπιάνεται με την ιστορία ενός νεαρού που καταλήγει κοπέλα και μιας νεαράς που γυρίζει δύο χρόνια πίσω στην ζωή της απώ ένα λάθος... αρχειοθέτησης, το Order of the Stick και το Garfield. Edited June 25, 2006 by RaspK FOG Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nihilio Posted June 25, 2006 Share Posted June 25, 2006 Σε μηνιαία βάση τα Hellblazer, Witchblade, Spawn, Berserk και σε εβδομαδιαία σχεδόν βάση τo Gantz. Επίσης έχω πιάσει και διαβάζω στο χαλαρό τα Amazing spiderman (είμαι ακόμα στο τεύχος 80) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaspK Posted June 25, 2006 Share Posted June 25, 2006 Ξέχασα ν' αναφέρω το αρκετά ιδιαίτερο κοινωνικό δράμα (με διάφορα σκαμπανευάσματα μεταξύ τραγικού και κωμικού), Koi Kaze. Πραγματικά πολύ όμορφο ανάγνωσμα, σε μερικές μέρες θα δεχθεί και κριτική από την αφεντιά μου. :tongue: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oberon Posted June 25, 2006 Author Share Posted June 25, 2006 Αυτό είναι το KoiKaze που μου έλεγες τις προάλλες? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaspK Posted June 25, 2006 Share Posted June 25, 2006 (edited) Ναι, το ίδιο είναι. Σκοπεύω να το αγοράσω άμεσα (το 1ο στη λίστα μου, για την ακρίβεια). Το τσέκαρα για να δω πως είναι, κι έμεινα απλά άναυδος· το είχα πρωτοακούσει 2-3 χρόνια τώρα, αλλά μόλις πριν από 1 μήνα είχα την ευχέρεια να δω πως είναι. Αξίζει σαν αγορά, και στο μέλλον θα δω και το anime. Edited June 25, 2006 by RaspK FOG Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atrelegis Posted June 26, 2006 Share Posted June 26, 2006 Fables. Με διαφορά το καλύτερο κόμικ της Vertigo. No, scratch that. Ένα από τα καλύερα Y The last man: Αυτό που έλεγα για το καλύτερο κόμικ; The Swamp Thing: Alan Moore σολάρει. Supreme Power: Η ρεαλιστική οπτική στην ιστορία του Superman. με διαφορά το καλύτερο υπερηρωικό κόμικ που έχω διαβάσει εδώ και ΠΟΛΥ καιρό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaspK Posted June 26, 2006 Share Posted June 26, 2006 Χουμ, άλλο που ξέχασα (κάντε τα merge καλύτερα για λόγους ορθότητας): V for Vendetta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oberon Posted June 26, 2006 Author Share Posted June 26, 2006 (edited) Α, πράγματι το Fables είναι από τα πολύ καλά!! Διάβασα ένα τόμο το "Αnimal Farm" και 4 τεύχη που είχαν ολοκληρωμένα storylines (ένα με τα λυκάκια και το άλλο με τον στρατιώτη Πινόκιο και την....Πινόκια). Τρομερά και τα τρία. Από τις πιο παράδοξες και "ώριμες" οπτικές των χαρακτήρων των παραμυθιών! Edited June 26, 2006 by Dain Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
D'Ailleurs Posted June 26, 2006 Share Posted June 26, 2006 Cable And Deadpool (φχαριστώ τον Rubus που μου πρότεινε τον εν λόγω τίτλο) She-Hulk (η αγαπημένη μου σούπερ-ηρωίδα) The Ultimates (οι εναλλακτικοί Avengers και ταυτόχρονα ο καλύτερος τίτλος της Marvel) All Star Batman And Robin The Boy Wonder (Jim Lee - Frank Miller, άν δεν μαλακίζονταν τόσο η DC θα έσκιζε) B.P.R.D. (απο τους καλύτερους τίτλους της Dark Horse) Conan the Barbarian (γαμάει και δέρνει) The Cronicles of Conan (δέν θα σχολιάσω) The Essential Nova k.a. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oberon Posted June 26, 2006 Author Share Posted June 26, 2006 Εναλλακτικοί Avengers νόμιζα πως ήταν οι Squadron Supreme. Οι Ultimates τι είναι? Επίσης Atrelegis το Supreme Power έχει κάποια σχέση με τον Supreme που έγραφε πριν χρόνια ο Alan Moore? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atrelegis Posted June 26, 2006 Share Posted June 26, 2006 Καμία σχέση: Βασικά η ιστορία είναι η εξής: Ο αντίστοιχος του Superman πέφτει στη γη μας και γίνεται (όπως είναι φυσικό) αντιληπτός από την αμερικανική κυβέρνηση. Η συνέχεια έ΄πί του τόμου, γιατί πρέπει να το αγοράσετε! Εναλλακτικοί Avengers νόμιζα πως ήταν οι Squadron Supreme. Οι Ultimates τι είναι? Squadron Supreme ήταν πρόγονος του Supreme Power και μια ρεαλιστική αντιμετώπιση μιας αντίστοιχης υπερηρωικής ομάδας. Το Ultimates είναι οι Avengers σαν στρατιωτική ομάδα κρούσης στην υπηρεσία των ΗΠΑ στον κόσμο της Marvel... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oberon Posted June 26, 2006 Author Share Posted June 26, 2006 Χμμμ, Squadron Supreme είναι μια υπερ-ηρωική ομάδα της Marvel βασικά, αρκετά παλιά που βγαίνει όμως ξανά τώρα. Είναι από κάποια εναλλακτική Γη και οι ήρωες αντιστοιχούν με τους Avengers. To Supreme Power ποια εταιρία το βγάζει? Α! Επίσης διάβασα τελευταία και το Justice σε σχέδιο του "θεού" Αlex Ross! Η Justice League of America σε πολύ adult στυλ, όπως η σειρά Marvels πριν χρόνια. Το συστήνω ανεπιφύλακτα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaspK Posted June 26, 2006 Share Posted June 26, 2006 Α! Επίσης διάβασα τελευταία και το Justice σε σχέδιο του "θεού" Αlex Ross! Η Justice League of America σε πολύ adult στυλ, όπως η σειρά Marvels πριν χρόνια. Το συστήνω ανεπιφύλακτα. Αυτό πραγματικά μου κέντρισε το ενδιαφέρον: το Marvels συνίσταται ανεπιφύλακτα εκ μέρους μου! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
D'Ailleurs Posted June 27, 2006 Share Posted June 27, 2006 Το Ultimates είναι οι Avengers σαν στρατιωτική ομάδα κρούσης στην υπηρεσία των ΗΠΑ στον κόσμο της Marvel... Δέν είναι ακριβώς έτσι. Απλά πρόκειται για μια πολύ ρεαλιστική απεικόνηση των Avengers σαν στρατιώτικη ομάδα της κυβέρνησης. Οι χαρακτήρες είναι 200 φορές πιο ανθρώπινοι όπως και οι καταστάσεις που ζούνε χωρίς αυτό να επηρρεάζει ο υπερ-ηρωικό στοιχείο (άλλωστε είναι υπερ-ηρωικό κόμικ). Και φυσικά καλύτεροι απο όλους ο θεός Captain America και ο Dr. Pym (αγαπημένος μου Avenger)! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
month Posted June 27, 2006 Share Posted June 27, 2006 Dain, το supreme power, είναι το squadon supreme, αλλά με την ιστορία φιταγμένη ξανά... δεν αγγίζει την παλιά ιστορία, που ήταν απίστευτη. Για κομικ τώρα... Παιδιά δαιβάζω τόσα πολλά και ταυτόχρωνα που δεν θυμάμαι κανένα παρα μόνο ότνα τα συζητάω... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oberon Posted August 3, 2006 Author Share Posted August 3, 2006 (edited) Τελευταία διάβασα τη νέα μίνι σειρά Elfquest: The Discovery. Το Elfquest είναι το πιο αγαπημένο μου φάντασυ κόμικ, και ένα από τα πιο ωραία αναγνώσματα γενικά. Ένα review που έγραψα για τη μίνι σειρά βρίσκεται εδώ: http://www.comicdom.gr/reviews.php?id=581 Παρουσίαση αυτού του άπαιχτου κόμικ θα κάνω σε άλλο τόπικ εν καιρώ αλλά μια ιδέα μπορείτε να πάρετε στο επίσημο site: http://www.elfquest.com Edited August 3, 2006 by Dain Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nienor Posted August 4, 2006 Share Posted August 4, 2006 Το σκίτσο του δείχνει πολύ όμορφο και τα αυτιά τους είναι ... περίεργα που το βρίσκει κανείς αυτό? Εννοώ το πήρες από ίντερνετ ή από κάποιο μαγαζί? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oberon Posted August 4, 2006 Author Share Posted August 4, 2006 Το πήρα από το Dojo στο Μαρούσι αλλά υπάρχει και στα κομιξάδικα της Αθήνας. Σε λίγο καιρό θα βγει και σε τόμο. Τα αυτιά τους είναι όντως χαρακτηριστικά, και το σχέδιο της Wendy Pini είναι υπέροχο πραγματικά. Από τα λίγα κόμικς που έγιναν και βιβλία, και γέννησαν χιλιάδες sites, holts. fan art κλπ κλπ κλπ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naurgul Posted September 7, 2006 Share Posted September 7, 2006 Εγώ (με τον αδερφό μου) διαβάζουμε σε τακτική βάση τα εξής webcomic: Order of the Stick Concerned Ctrl+Alt+Del Δε διαβάζω αυτή την περίοδο κάποιο συγκεκριμένο comic, τα τελευταία που διάβασα ήταν τα Neon Genesis Evangelion και τη Γεννήτρια. Ελπίζω κάποια στιγμή να βγάλω μια άκρη με τη Viz και να παραγγείλω τα Naruto και Rurouni Kenshin. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
northerain Posted September 7, 2006 Share Posted September 7, 2006 Εγώ πρόσφατα τελείωσα το Transmetropolitan ενώ παρακολουθώ(διαβάζω καθώς βγαίνουν) τα Walking Dead, Wormwood, American Virgin(B.C). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nihilio Posted September 7, 2006 Share Posted September 7, 2006 Εγώ πάλι έχω προσθέσει στη λίστα και τα Conan της Dark Horse (όταν ο άνουβις βγάζει τόμο) To American Virgin τί λέει North; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
northerain Posted September 7, 2006 Share Posted September 7, 2006 Δεν είναι και άσχημο εδώ που τα λέμε...το σκίτσο είναι πολύ καλό, το στόρυ σχετικά ενδιαφέρον...βασικά θα δείξει. Στην αρχή ήταν λίγο ενοχλητικά χαζό ενώ αργότερα γίνεται πιο γαμάτο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
D'Ailleurs Posted September 7, 2006 Share Posted September 7, 2006 Απο τις καλύτερες σειρές είναι η καινούρια της Marvel με γενικό τίτλο civil war. Πραγματικά το καλύτερο σενάριο σε υπερηρωικά κόμικ και σηματοδοτεί την επανεμφάνιση του Θώρ!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BunnyDee Posted October 30, 2006 Share Posted October 30, 2006 Περα απο IC τιτλους (πολυ επιλεκτικα) και Civil War (αγαπαμε Straczynski κι ας πεταξε στον Spidey τη μεγαλυτερη πατατα που εχει πεταξει ανθρωπος στην ιστορια του comics writing), ε, Runaways, Y: The Last Man μεχρι συντομου τελους, Fables, Eternals (οποτε κατσει), Nextwave (οποτε βγει ), Authority, και συντομα θελω και να αρχισω το Pride of Baghdad και το American Virgin αλλα δεν εκατσε ακομα (χρονος χρονος χρονος). Οσο για το Walking Dead, ρε γμτ, θεωρω πως εχει τραγικο γραψιμο οσο διαβασα, και παρολ' αυτα ολοι το επευφημουν... Τι τρεχει; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.