Elsanor Posted August 5, 2004 Share Posted August 5, 2004 Μην έχοντας κάποιο καλύτερο μέρος να κάνω post αυτό το topic, το κάνω εδώ. (Δεν ξέρω το κατά πόσο θα βόλευε να γινόταν και ένα υπο-forum για ποίηση) Έχετε διαβάσει καθόλου ποιήματά του; Γράφει εκπληκτικά για μένα, αν και η γλώσσα του είναι κάπως δυσνόητη λόγω της παλαιότητάς της. Ενδεικτικά αναφερω τα Cristabel και Rime of the Ancient Mariner. Όμως έχει γράψει και αρκετά σύντομα ποιήματα τα οποία είναι άξια λόγου, όπως το Sonet to Autumnal Night. Αρχικά ο S. T. Collerige έπεσε στην αντίληψή μου την εποχή που έπαιζα magic (μα τη Mystra έκανα πολλές βλακείες στη ζωή μου! ). Θυμάμαι μία μαύρη κάρτα, τα Scathe Zompies που στο flavour text είχε το παρακάτω απόσπασμα από το Rime of the Ancient Mariner: "They groaned, they stirred, they all uprose, Nor spake, nor moved their eyes. It had been strange, even in a dream, To have seen these dead men rise." Κατ' εμέ απλά υπέροχο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Μελδόκιος Posted August 5, 2004 Share Posted August 5, 2004 Όντως εξαίρετος ο Collerige. Ειδικά το Rime of the Ancient Mariner είναι από τα πιο ανατριχιαστικά ποιήματα που έχω διαβάσει. Μπρρ.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaspK Posted August 6, 2004 Share Posted August 6, 2004 Rime of the Ancient Mariner RUUUUULEEES! Έχω διαβάσει κι αποσπάσματα από το Xanadoo - δε θυμάμαι, είναι δικό του; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsanor Posted August 6, 2004 Author Share Posted August 6, 2004 RaspK δεν το θυμάμαι αυτό στη συλλογή που έχω. Απλά όμως μπορεί να μην έχει περιληφθεί εκεί μέσα. Καλό είναι το Xanadoo; Τι πραγματεύεται; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaspK Posted August 6, 2004 Share Posted August 6, 2004 Όπως είπα, έχω διαβάσει μόνο αποσπάσματα και δε θυμάμαι αν είναι του ίδιου. Αν βρω τ' αποσπάσματα θα σου πω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Funky Jim Posted May 22, 2020 Share Posted May 22, 2020 Από τις μεγάλες μορφές της αγγλικής (και όχι μόνο) λογοτεχνίας. Το ποίημα του Κόλριτζ που μιλάει για το Xanadu, λέγεται «Kubla Khan». Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.