Oberon Posted August 10, 2004 Share Posted August 10, 2004 (edited) Οταν ο ηθοποιός Leonard Nimoy, που έπαιζε το πασίγνωστο ψυχρό, λογικό, χωρίς συναίσθημα Mr Spock στο Σταρ Τρεκ, έγραφε το βιβλίο του "I Am Not Spock" κανείς trekkie (αντίθετα με τον όρο Trekker) δεν φανταζόταν πόσο διαφορετικός ήταν ο Nimoy από τον ρόλο που υποδυόταν. Και συναίσθημα είχε, και θρησκευτικές ανησυχίες και έβλεπε και τον γυναικείο ερωτισμό παντού και όχι μιά φορά κάθε επτά έτη! Σαν φωτογράφος λοιπόν ο L. Nimoy έχει ήδη γίνει γνωστός στις ΗΠΑ και αλλαχού και το τελευταίο του "αλμπουμ" ονομάζεται "The Shekhina Project A photographic essay about the feminine presence of God" Μπορείτε να δείτε πολλές φωτογραφίες της δουλειάς του εδώ: Aλλά προσοχή! Κάποιες φωτογραφίες περιέχουν "γυμνό". Αν αυτό σας ενοχλεί, ΜΗΝ τις δείτε! Dain Υ.Γ. Και κάτι ακόμα. Επειδή ο L.Nimoy είναι "featured artist" στη συγκεκριμένη γκαλερί, δεν ξέρω για πόσο καιρό θα λειτουργεί το παραπάνω λινκ. Edited August 20, 2021 by Spark Διαγραφή του link επειδή δεν λειτουργούσε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nienna Posted February 9, 2005 Share Posted February 9, 2005 Σ'ευχαριστώ για το link. Ενδιαφέρουσα σελίδα αν και κακόσχεδιασμένη με δύσκολο navigation λόγω κακού design. Ο φωτογράφος δεν είναι πια featured, κι έτσι πήγα στις galleris απο Α-Ζ και τον έψαξα. Μου άρεσε πάρα πάρα πολύ το θέμα του Project, πιστεύω θα το καταλαβαίνεις. Ειδικά αυτή εδώ η φωτογραφία με άγγιξε: http://www.rmichelson.com/Artist_Pages/Nim...20to%20face.jpg Και πάλι ευχαριστώ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oberon Posted February 9, 2005 Author Share Posted February 9, 2005 Η θεικότητα, η θεά, η πνευματικότητα μέσα σε φωτογραφίες. Πράγματι με είχε εντυπωσιάσει και μένα, γι'αυτό και το έβαλα εδώ το λινκ. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.