Nihilio Posted September 17, 2006 Share Posted September 17, 2006 (edited) «Χωρίς συμμετοχές» Ο άντρας έδωσε το εισιτήριο στην κοπέλα στην είσοδο και προχώρησε αμίλητος στον διάδρομο, απορροφώντας τις λεπτομέρειες. Μαύρες βελούδινες ταπετσαρίες στόλιζαν τους τοίχους, ενώ το μαυρόασπρο ψηφιδωτό κάτω από τα πόδια του σχημάτιζε χαοτικά σχέδια που κάτι του έφερναν στο μυαλό, αλλά δεν γνώριζε τι. Και στο βάθος η μεγάλη δρύινη πόρτα τον περίμενε ανοιχτή. Η κυρίως αίθουσα ήταν επιβλητική: ένας ψηλός θόλος, καλυμμένος από σκιές, κατέβαινε σε μια μεγάλη σκηνή, ενώ τα καθίσματα των θεατών ήταν βουτηγμένα στο σκοτάδι. Το μόνο φως, ένας αδύναμος προβολέας, έπεφτε στην μαυροντυμένη τραγουδίστρια, η σπαραχτική άρια της οποίας κάλυπτε τους ψιθύρους των θεατών. Γύρω της άλλες τρεις γυναίκες καλυμμένες με μαύρα πέπλα την συνόδευαν με διακριτικές χορευτικές κινήσεις. Ο άντρας βρήκε την θέση του και έκατσε σε αυτή, ενώ το βλέμμα του ήταν καρφωμένο στη σκηνή, αφημένος στην παράσταση της Μαύρης Όπερας. Edited December 22, 2021 by Ghost Προστέθηκε το κείμενο «Χωρίς συμμετοχές». Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.