Darkchilde Posted November 21, 2006 Share Posted November 21, 2006 (edited) The Dresden Files: έτσι θα λέγεται η νέα σειρά του SciFi Channel. Βασισμένοι στα βιβλία του Jim Butcher, ο Harry Dresden είναι ένας μάγος. Αληθινός μάγος στην σημερινή εποχή. Και έτσι αναγράφεται στον τηλεφωνικό κατάλογο. Βοηθάει την αστυνομία να λύσει εγκλήματα. Πολεμάει διάφορους περίεργους και άλλους τύπους. Για περισσότερες πληροφορίες στο: http://www.scifi.com/dresden/index.html Edited December 7, 2017 by Dreamer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vampirella_kk19 Posted November 21, 2006 Share Posted November 21, 2006 Εντάξει, καλό ακούγεται...Ίδωμεν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nihilio Posted May 27, 2014 Share Posted May 27, 2014 Έχω δει τα δύο πρώτα επεισόδια και λίγο από το τρίτο (που βασίζεται εν μέρει στο δεύτερο βιβλίο της σειράς) και ακόμα ούτε ένα Fuego. Τουλάχιστον ο Χάρυ τρώει το υποχρεωτικό βρωμόξυλό του σε κάθε επεισόδιο. Μέχρι στιγμής μου αρέσει πολύ η απόδοση των χαρακτήρων. Πολύ ζωντανοί και πιστοί στο χάρτινο αντίστοιχό τους (ειδικά ο Blackthorne είναι εκπληκτικός Dresden). Αυτό που όμως σκοτώνει μέχρι στιγμής τη σειρά είναι το χαμηλό μπάτζετ και η έλλειψη της τόλμης να ξεφύγουν από το τυπικό Occult Detective και να μας δείξουν δράση όπως και στα βιβλία Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.