Αυτή Posted November 29, 2006 Share Posted November 29, 2006 (edited) Βλέποντας το topic για το Howl's moving Castle θυμήθηκα μια ταινία που είχα δει πέρυσι η οποία δεν έλαβε ποτέ την αναγνώριση που της άξιζε. Ο λόγος για το Mind Game του Robin Nishi σκηνοθετημένο απ'τον Masaaki Yuasa. Το animation είναι λίγο "sloppy" (εγω βέβαια το προτιμώ έτσι, αλλά είναι γούστα αυτά) και η ιστορία είναι ένα mind game itself . Αυτοί πάντως τα λένε καλύτερα: http://www.imdb.com/title/tt0452039/plotsummary Άμα έπρεπε να χαρακτηρίσω τη ταίνια με μία λέξη θα έλεγα: όμορφη. Τέτοιο συναίσθημα σου μένει όταν έχει τελειώσει, ομορφιά και λύτρωση ίσως... Πολύ απλά, πρέπει οπωσδήποτε να δείτε αυτή την ταινία αλλά δεν ξέρω άμα κυκλοφορεί στα videoclub. Εγώ την είχα κατεβάσει μέσω της 128άρας ISDN μιας φίλης, αλλά άξιζε πραγματικά τον κόπο. Αυτά Edit: Ξέχασα και το trailer http://www.mindgame.jp/trailer/index.html για το οποίο πρέπει να κάνετε save as το link που έχει για "Windows" και μέτα το ανοίγετε και buffιάζει. Δυστηχώς χωρις subs. Edited November 29, 2006 by Αυτή Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
I robot Posted December 13, 2006 Share Posted December 13, 2006 Λοιπον ναι, Mindgame ειναι και δικη μου προταση για πολλους λογους. Για αρχη η ιστορια ειναι οντως mindgame με αρκετες ανατροπες, εχει πολλες φιλοσοφικες προεκτασεις, ειναι οπτικα και τεχνικα αριστουργημα (πολλες παραλληλες τεχνοτροπιες και πολλες φορες ιμπρεσιονιστικο animation- καθε αλλο παρα sloppy Αυτη. Ειναι πολυ δυσκολο αυτο που εχουν καταφερει τεχνικα ) και σχεδιο που θυμιζει περισοτερο ευρωπη παρα ιαπωνια (για οσους εχουν βαρεθει τα τεραστια υγρα ματια). Η σκηνη με το τρεξιμο ειναι πολλα λεφτα. Το ιδιο στουντιο ετοιμαζει τωρα νεο project που θα περιλαμβανει και μουσικη απο Plaid (για οσους λεει κατι αυτο). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Αυτή Posted December 14, 2006 Author Share Posted December 14, 2006 Nice said Το sloppy το είπα με την "καλή"(; ) έννοια (για κάποιο περίεργο λόγο η φράση "πολλες παραλληλες τεχνοτροπιες και πολλες φορες ιμπρεσιονιστικο animation" δεν μου ερχόταν με τίποτα :tongue:). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.