Oberon Posted September 15, 2004 Share Posted September 15, 2004 (edited) Τι μπορεί να πει κάποιος για την Kinuko Craft.....πολυβραβευμένη και μοναδική. Κάποιοι την έχουν ονομάσει DaVinci της φανταστικής τέχνης. Οι ελαιογραφίες της ανοίγουν πύλες σε κόσμους απίστευτης ομορφιάς, με τόση λεπτομέρεια που μόνο σε τεράστιες τοιχογραφίες θα μπορούσε να διακρίνει κανείς και όχι στην οθόνη ενός υπολογιστή. Κόσμοι του Μεσαίωνα και της Αναγέννησης, όχι όπως ήταν πραγματικά αλλά όπως θα μπορούσε, θα έπρεπε, να ήταν. Κάθε της έργο είναι σχεδόν και μιά μύηση. Με το ντελικάτο στυλ της, απόρροια της Ιαπωνικής της καταγωγής, τα αρχέτυπα των παραμυθιών, οι χαρακτήρες ακόμα και από όπερες και έργα του Shakespeare παίρνουν μιά άλλη χροιά, Η Μάγισσα, Η Γυναίκα, Ο Μονόκερως, ο Τροβαδούρος, ο Ερωτας, η Ευριδίκη, η Ευα, η Τιτάνια, το Αβαλον. Κόσμοι, ιδέες, εικόνες που κόβουν την ανάσα! Να μερικά έργα της Κινούκο. Και παρακάτω κάποια λινκς για να δείτε πάμπολλα άλλα. Είναι ένα ταξίδι που πιστέψτε με αξίζει τον κόπο. *** http://www.kycraft.com/ Το επίσημο site της Kinuko Y. Craft http://www.fsartists.com/kcraft_categories.html Πολλά έργα της Κινούκο σχετικά μικρά σε μέγεθος. http://www.duirwaighgallery.com/group_thum....php?section=57 Aκόμη περισσότερα έργα, σε μεγάλο μέγεθος αλλά watermarked. Στην Duirwaigh (Doorway) υπάρχουν πολλοί άλλοι αξιόλογοι καλλιτέχνες με έντονες Κέλτικες επιρροές που αξίζει να τους δει κανείς όπως ο Charles Vess και ο Brian Froud! ***Πρόκειται για την Κοιμώμενη Τιτάνια, από το "Ονειρο Μιας Νύχτας του Μεσοκαλόκαιρου" του........ε, δεν νομίζω να χρειάζεται να σας πω ποιανού, ε; Edited November 26, 2008 by Dain Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anomantaris Posted September 15, 2004 Share Posted September 15, 2004 Υποκλίνομαι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Μελδόκιος Posted September 15, 2004 Share Posted September 15, 2004 Ονειρικά! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oberon Posted September 15, 2004 Author Share Posted September 15, 2004 Χαίρομαι που σας αρέσουν! Πράγματι παιδιά, είναι απίστευτη. Οποτε βλέπω έργα της μένω και τα κοιτάω υπνωτισμένος στην κυριολεξία. Φεύγω τελείως που λένε. Αμα δείτε και άλλα στα λινκς που έχω δώσει πιό πάνω......θα πάθετε τραλαλά, πως να το πω! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
laas7 Posted September 15, 2004 Share Posted September 15, 2004 nai exeis dikio dain..eida kai ta alla erga stis selides pou proteineis kai eixa meinei kapws etsi mprosta apo thn othonh AXAXaxAXaxAXAXAXa!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bardoulas© Posted September 15, 2004 Share Posted September 15, 2004 Don't let a man to do a woman's job. Πραγματικά όμορφες εικόνες! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oberon Posted September 15, 2004 Author Share Posted September 15, 2004 Ναι Laas, φαντάστηκα πως θα σου άρεσε η θεματολογία της, για να μην πω για την τεχνική της, γι'αυτό και σου πρότεινα ειδικα να τα δεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shai-Hulud Posted September 24, 2004 Share Posted September 24, 2004 Ψυχεδελικά όμορφα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oberon Posted October 6, 2004 Author Share Posted October 6, 2004 (edited) Μερικά παιδιά με ρώτησαν σχετικά με sites από όπου μπορεί κάποιος να αγοράσει βιβλία εικονογραφημένα από την Kinuko Craft η artbooks με συλλογές έργων της. Artbooks δεν κατάφερα να βρω κάπου δυστυχώς. Πάντως στο Amazon και σε άλλα sites μπορεί κανείς να βρει εικονογραφημένα βιβλία, prints, ποστερς, και ένα ημερολόγιο. Σας δίνω παρακάτω τα links από τα δύο Amazon. Κάντε ένα απλό book search με keywords "Κinuko Craft". (Μην το θεωρήσετε όμως διαφήμηση, έτσι?) Aγγλικό Amazon Πολλά βιβλία εικονογραφημένα από την Κινούκο. Αμερικανικό Amazon Ίδια και άλλα βιβλία όπως στο Αγγλικό λινκ. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει αυτό το ημερολόγιο με 16 έργα της, για το 2005. (Θα σας το βγάλει πρώτο-πρώτο αν κάνετε αναζήτηση όπως είπα πιο πάνω). Τα ημερολόγια αυτά έχουν μέγεθος 28Χ32 cm συνήθως, με πολυτελή εκτύπωση. Η τιμή είναι καλή και μάλλον θα το παραγγείλω και για μένα. Πάντως μπορεί κάποιος να το παραγγείλει και από τα comics-shops σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Να το εξώφυλλο Duirwaigh - Kinuko Page Στην Duirwaigh Gallery, που είχα αναφέρει και στην αρχική παρουσίαση της Κινούκο, υπάρχουν πολλά posters και prints για αγορά. Τα prints έχουν μεγάλο μέγεθος, σχεδόν σαν πόστερ, σε σκληρό πολυτελέστατο χαρτί που μπορεί κάποιος να βάλει και σε κορνίζα αλλά οι τιμές τους τσούζουν λίγο ($20-30). Eπίσης μια γρήγορη αναζήτηση στο e-bay, το site με τις δημοπρασίες, μου έδωσε κάμποσα αποτελέσματα, με βιβλία και άλλα, από την Κινούκο Κράφτ, αλλά δεν έχω πάρει ποτέ τίποτα από εκεί και δεν ξέρω λεπτομέρειες. Πάντως το link είναι http://www.ebay.com Στην κεντρική σελίδα της ίδιας υπάρχουν και κάποιες λιθογραφίες, αλλά φυσικά πανάκριβες! Edited October 7, 2004 by Dain Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Blackcloak Posted October 7, 2004 Share Posted October 7, 2004 Πολύ καλή...Πραγματικά.Αν και δεν είναι το είδος ζωγραφικής που προτιμώ περισσότερο(υπερβολικά παραμυθένιο) στον τομέα της είναι καταπληκτική!Κι άλλα τέτοια! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nienna Posted February 9, 2005 Share Posted February 9, 2005 (edited) Προσκυνώ... Νομίζω πως την ερωτεύτηκα. Edited February 9, 2005 by Nienna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.