mistseeker Posted February 28, 2007 Share Posted February 28, 2007 ΜΥΘΟΣ #8 "Λαβύρινθος" Σενάριο: Νεκτάριος Χρυσός - Κώστας Φραγκιαδάκης Μολύβια-Μελάνια: Κώστας Φραγκιαδάκης. Εκδόσεις Ψυχής Τα Λαμπυρίσματα 48 σελίδες Τιμή θα ανακοινωθεί. Το όγδοο τεύχος του "Μύθου" θα κυκλοφορήσει το Σάββατο 3 και την Κυριακή 4 Μαρτίου, στο Comicdom Con 2007 και κατόπιν σε επιλεγμένα βιβλιοπωλεία των Αθηνών και της επαρχίας. Το σενάριο είναι δικό μου, βασισμένο σε ιδέες και concepts του Κώστα Φραγκιαδάκη. Τα μολύβια και τα μελάνια είναι του Κώστα Φραγκιαδάκη. Όσοι πιστοί προσέλθετε! Θα βρισκόμαστε στο κιόσκι της ΨΤΛ και τις δύο μέρες, διαθέσιμοι για συζήτηση και καλή παρέα. Επιφυλάσσομαι να ενημερώσω για την τελική τιμή όταν ανακοινωθεί απ'τον εκδότη μας, και να ποστάρω previews και άλλες λεπτομέρειες. Θα χαρώ να βρεθούμε (και να σας γνωρίσω, όσους δεν έχω γνωρίσει από κοντά!), δεδομένου ότι δεν ανεβαίνω συχνά στην Αθήνα. Βρείτε χρόνο κι ελάτε! Ν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
distaros Posted May 28, 2007 Share Posted May 28, 2007 ...θα ήθελες να αλλάξεις την γραμματοσειρά του εξώφυλλου? Νομίζω ότι δεν εμπνέει καθόλου... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mistseeker Posted May 28, 2007 Author Share Posted May 28, 2007 ...θα ήθελες να αλλάξεις την γραμματοσειρά του εξώφυλλου?Νομίζω ότι δεν εμπνέει καθόλου... Φυσικά, έχεις δίκιο. Αυτό όμως ήταν ένα preview. Το κανονικό εξώφυλλο είναι έγχρωμο και το logo του το δούλεψε γραφίστας. Αν ενδιαφέρεσαι να διαβάσεις το περιοδικό, μπορείς να το βρεις στα γνωστά comics shops, στον Παπασωτηρίου και στο Cube. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.