nikosal Posted March 31, 2007 Share Posted March 31, 2007 (edited) Καλλιτέχνες του φόρουμ ενωθείτε! Η οργανωτική ομάδα του 3ου φεστιβάλ εφ Ερμούπολης σας καλεί να πάρετε μέρος στην έκθεση "Κυκλάδες 2107 μ.Χ.", στις 18 Μαΐου 2007. Ιδού το μήνυμα που έστειλα στο σχετικό τόπικ στην Επιστημονική Φαντασία. Περισσότερα για το φεστιβάλ, εκεί. 3. Έκθεση κόμικ / εικονογράφησης Τα προηγούμενα δύο φεστιβάλ περιλάμβαναν δύο εκθέσεις έκαστο. Το 1ο φεστιβάλ (2005) έκθεση φωτογραφίας με θέμα "φωτογραφίζοντας τον 22ο αιώνα" και πολλές συμμετοχές από όλη την Ελλάδα και την Κύπρο και έκθεση των πρωτοετών του τμήματος βιομηχανικής σχεδίασης του Πανεπιστημίου Αιγαίου, με θέμα "ρομπότ και μέλλον". Το 2ο φεστιβάλ, είχε έκθεση ελληνικού εξωφύλλου περιοδικών εφ (από αρκετά παλιά ως εντελώς πρόσφατα) και επίσης έκθεση των πρωτοετών με θέμα "εξωγήινοι". Μπορώ να πω ότι οι δύο φοιτητές εκθέσεις, ιδιαίτερα η δεύτερη, ήταν πολύ πολύ ενδιαφέρουσες, η φωτογραφία αρκετά καλή, τα εξώφυλλα γουστόζικα, ενημερωτικά, θύμισαν σε πολύ κόσμο τα παιδιά του χρόνια. Δυστυχώς φέτος λόγω καταλήψεων δεν βλέπω ότι μπορούμε να ετοιμάσουμε κάτι με τους φοιτητές, ας... όψεται η Μαριέττα. Για φέτος ετοιμάζουμε δύο εκθέσεις: α) οι μαθητές ξανασχεδιάζουν τα εξώφυλλα ελληνικών περιοδικών εφ (μας φαίνεται αρκετά έξυπνο και ενδιαφέρον) και β) έκθεση κόμικ / εικονογράφησης / γελοιογραφίας με θέμα "Κυκλάδες 2107 μ.Χ.". Σε αυτή τη δεύτερη έκθεση σας καλούμε -όλους τους ενδιαφερόμενους- να πάρετε μέρος. Η συμμετοχή σας μπορεί να είναι 1 ως 4 έργα μεγέθους Α4 ως Α3 έκαστο. Το πώς θα δείτε εσείς το θέμα, είναι φυσικά δική σας υπόθεση (με εικονογράφηση ή με στριπ, με 1-4 αυτόνομα θέματα ή σε συνέχειες κλπ.) Πιο συγκεκριμένα, να η προκήρυξη, όπως τη διανέμουμε παντού: Έκθεση κόμικς με θέμα: "Κυκλάδες 2107 μ.Χ." Για το 3ο Φεστιβάλ Επιστημονικής Φαντασίας Ερμούπολης, 18-20 Μαΐου 2007 Χώρος, αίθουσα Τέχνης "Ερμούπολη", Πνευματικό Κέντρο Δήμου Ερμούπολης Στα πλαίσια του τρίτου ετήσιου Φεστιβάλ Επιστημονικής Φαντασίας Σύρου, διοργανώνεται φέτος έκθεση κόμικς με θέμα "Κυκλάδες 2107μ.Χ.". Σας καλούμε να συμμετάσχετε. Όροι συμμετοχής: 1-4 έργα, μεγέθους Α4-Α3 Προθεσμία αποστολής έργων: 10 Μαΐου 2007 Αποστολή έργων: βλ. παρακάτω Δεκτά έργα κάθε "κομικσικής" τεχνοτροπίας, καθώς επίσης και εικονογραφήσεις & γελοιογραφίες. Κάδρο προαιρετικό, περιλαμβανομένων ιδιαίτερων κατασκευών για καδράρισμα. (Διαφορετικά επικοινωνήστε μαζί μας για άλλο concept παρουσίασης). Κάθε ενδιαφερόμενος καλλιτέχνης μπορεί να συμμετάσχει με 1 έως 4 έργα. Παρακαλούμε να μας ειδοποιήσετε έγκαιρα για την συμμετοχή σας και τον αριθμό έργων που επιθυμείτε να στείλετε. Μετά το τέλος της έκθεσης τα έργα θα επιστραφούν στους δημιουργούς τους. Επικοινωνία προκειμένου να διευθετηθεί η αποστολή των έργων: Γιάννης Ξαγοράρης, τηλ.: 6977659214, e-mail: johnxag@gmail.com ή Σοφία Ρούσσου, τηλ.: 6932970902, e-mail: locatinta@yahoo.gr Ελπίζω να έχουμε συμμετοχές από το φόρουμ! Edited February 19, 2008 by nikosal 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaspK Posted April 1, 2007 Share Posted April 1, 2007 Θα το τσεκάρω περαιτέρω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikosal Posted May 17, 2007 Author Share Posted May 17, 2007 Καμιά συμμετοχούλα από το φόρουμ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.