Oberon Posted September 21, 2004 Share Posted September 21, 2004 O Andrew Loomis ήταν ένας από τους καλύτερους εικονογράφους και τα βιβλία που έγραψε για αρχάριους και προχωρημένους θεωρούνται από τα κλασσικότερα και τα καλύτερα. Με τις οδηγίες του και τα πάμπολλα plates είναι αδύνατον να μην μάθει κάποιος να ζωγραφίζει το ανθρώπινο σώμα στο σύνολό του. Οι οδηγίες του και οι κώδικές του είναι απλοί να τους ακολουθήσει κανείς σε βαθμό να φτιάξει ένα σωστά δομημένο ακίτσο προσώπου σε λίγα λεπτά. Οπως είναι γνωστό όταν κάποιος ξέρει να σχεδιάσει σωστά τον άνθρωπο, δεν υπάρχει πρακτικά τίποτα στη φύση που να μην μπορεί να σχεδιάσει. Τα βιβλία του είναι εκτός κυκλοφορίας οπότε το λινκ που σας δίνω εδώ είναι απολύτως νόμιμο. ;) Και τα 5 βιβλία αξίζουν να τα κατεβάσετε και αν θέλετε μετά να σας βοηθήσω σε κάτι (στο βαθμό που μπορώ βέβαια) ευχαρίστως να το συζητήσουμε εδώ, η να κάνουμε και κάποια σχέδια, ό,τι θέλει ο καθείς, να τα ποστάρουμε κλπ. http://www.bryonvaught.com/extras.html (κάτω-κάτω στη σελίδα είναι τα 5 βιβλία) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
laas7 Posted September 22, 2004 Share Posted September 22, 2004 Ωχ! Παρα πολυ ενδιαφερον !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nihilio Posted September 22, 2004 Share Posted September 22, 2004 1 2 3 4 5 για όσους, όπως κι εγώ, είχαν προβλήματα με τη σελίδα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oberon Posted September 22, 2004 Author Share Posted September 22, 2004 Τι προβλήματα υπήρχαν με τη σελίδα, Nihilio? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nihilio Posted September 23, 2004 Share Posted September 23, 2004 ο Μοζίλας δε μου άνοιγε μενού στο δεξί κλικ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.