Atrelegis Posted May 5, 2007 Share Posted May 5, 2007 (edited) http://www.phys.uoa.gr/~nektar/arts/tribut...eos_konanos.htm Μπορώ να πώ οτι αυτό το κείμενο με εξέπληξε ευχάριστα οταν ο Μελδόκιος μου έδωσε λινκ απο το net. Ρίξτε μια ματιά και μπορώ να σας βεβαιώσω οτι θα το ευχαριστηθείτε. Edited November 19, 2007 by northerain greeklish Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heiron Posted May 14, 2007 Share Posted May 14, 2007 Αχλαχλα... Ναι,μιλουσαμε για αυτο με τον Μελδοκ. Το ειχα διαβασει σε περιοδικο...μαλλον στα Φανταστικα Χρονικα ηταν.Ειναι καλο παλιο τρομου...απο Κοντογλου!Αυτο και μονο το κανει must read. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tetartos Posted November 22, 2007 Share Posted November 22, 2007 Πράγματι, ήταν το πρώτο τεύχος των Φ.Χ. Επίσης, το κείμενο υπάρχει σε παλαιοβιβλιοπωλείο online και τιμάται 108 ευρώ... Εντυπωσιακή ιστορία, αν και δεν κρύβονται τα θρησκευτικά διδάγματα του Κόντογλου. Αναρωτιέμαι από που πήρε τη λέξη Κόνανος. Απ' όσο ξέρω δεν υπάρχει μυθικός ή πραγματικός χαρακτήρας ούτε τοπωνύμιο παρόμοιο που να σχετίζεται με το Θιβέτ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naroualis Posted December 5, 2007 Share Posted December 5, 2007 Είναι οπραγματικά πολύ γοητευτικό. Κι όχι μόνο επειδή είναι του Κόντογλου, αλλά επειδή σαν κείμενο έχει τη δική του γοητεία. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.