Arachnida Posted May 19, 2007 Share Posted May 19, 2007 Το link για το άρθρο στο in.gr όπου αναφέρονται και τα ποσοστά των μεταφρασμένων βιβλίων που κυκλοφόρησαν στη χώρα μας κατά το 2006. Η αύξηση πάντως στους τίτλους που εκδόθηκαν είναι αναμφίβολα εντυπωσιακή. Γενικότερα υπάρχει και αυξητική τάση στις πωλήσεις, που αποδίδεται στους τίτλους που γίνονται κινηματογραφικές επιτυχίες και το αντίστροφο. Επίσης σε μεγάλο ποσοστό "ευθύνεται" το επιθετικό marketing των μεγάλων εκδοτικών οίκων και η συχνή προβολή καταχωρήσεων και διαφημίσεων σε άλλα μέσα. http://www.in.gr/news/article.asp?lngentit...mp;lngdtrid=253 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arachnida Posted August 3, 2008 Author Share Posted August 3, 2008 Δεν είναι απόλυτα σχετικό με το τόπικ, αλλά να ένα link με ενδιαφέροντα στοιχεία για την ελληνική βιβλιοπαραγωγή: http://www.book-fair.com/en/networking/sea...e/greece/00045/ Είναι από την επίσημη σελίδα της έκθεσης της Φρανφούρτης, της μεγαλύτερης έκθεσης βιβλίων στον κόσμο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.