mistseeker Posted May 28, 2007 Share Posted May 28, 2007 http://www.visionarycomics.com/v2/pages/we...ok=anedeninhell http://www.visionarycomics.com/v2/pages/we...posperusprequel Οι παραπάνω σύνδεσμοι θα σας οδηγήσουν σε δυο webcomics τα οποία έχει σχεδιάσει ο φίλος artist και illustrator Γιώργος Μαρτζούκος σε σενάριο δικό μου (το δεύτερο) ή διασκευασμένο από εμένα (το πρώτο). Είναι εξασέλιδα, αυτοτελή και το δεύτερο από αυτά (Απόσπερος) δημοσιεύτηκε ως backup ιστορία στο Of Bitter Souls #3 της Markosia. Και τα δυο comics τα αναπτύξαμε μέσα στη Visionary Comics Studio, της οποίας είμαστε μέλη. (Για περισσότερες πληροφορίες για τη Visionary Comics, για την οποία, σημειωτέον, έμαθα μέσα από το Comicdom.gr, πηγαίνετε εδώ: http://www.visionarycomics.com/v2/ ) Πιθανώς, εφόσον κάποιες καταστάσεις πάνε καλά, να ακούσετε περισσότερα για μας σε λίγο καιρό. Μέχρι τότε, ελπίζω να περάσετε καλά με τα δυο webcomics Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nihilio Posted May 28, 2007 Share Posted May 28, 2007 Μόλις τα διάβασα, αρκετά καλές δουλειές, ειδικά ο Απόσπερος (το άλλο με την Ατλαντίδα κάπου το έχασα). Καλή σας επιτυχία με τις καταστάσεις που αναφέρεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nienor Posted May 29, 2007 Share Posted May 29, 2007 Δεν τα διάβασα για να σου πω κάτι για το σενάριο, αλλά τα άνοιξα και τα χάζεψα λίγο και στυλιστικά μου αρέσουν πολύ Καλή συνέχεια, όταν τα διαβάσω θα σου πω περισσότερα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.