Faia de Wolf Posted May 28, 2007 Share Posted May 28, 2007 Κάπου στην Πασαντένα των Η.Π.Α. ζει συν γυναιξί και τέκνοις κάποιος Sven Geier. Καταπιάνεται με πολλά και διάφορα από τα οποία ενδεικτικά αναφέρω προγράμματα σε: NASA, Jet Propulsion Laboratory, Space Instrumentation Section. Αυτό όμως που ίσως συμφωνήσετ ότι του δίνει την άδεια μιας αναφοράς εδώ είναι η καλλιτεχνική του δραστηριότητα με φράκταλς και αλγορίθμους την οποία μπορείτε να βρείτε στην εξής διεύθυνση: http://www.sgeier.net/fractals/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaspK Posted June 3, 2007 Share Posted June 3, 2007 Νά 'σαι καλά - λατρεύω τα fractals! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Faia de Wolf Posted June 3, 2007 Author Share Posted June 3, 2007 Γι'αυτό είμαστε εδώ! Να δίνουμε στους συμφορουμίτες αυτό που θέλουν! Παρεπιτπώντως, η ως άνω ιστοσελίδα ενημερώνεται σχετικά συχνά, οπότε αξίζει να την παρακολουθείς. Και με το copyleft κάνεις ό,τι θες με τα φράκταλς του Σβεν. Εγώ λέω να κάνω ημερολόγια και ευχετήριες καρτες για τις γιορτές... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.