RaspK Posted October 11, 2004 Share Posted October 11, 2004 Αν μπορείς, και ξέροντας πόσο καλά ζωγραφίζεις, αυτό θα ήταν πολύ WoW!!! <{POST_SNAPBACK}> Κόλακα, με συγκίνησες! Θα μπορούσες να μου δώσεις και κάποια περαιτέρω περιγραφή, ή ν' αποπειραθώ να το σχεδιάσω και να στο κάνω αγνώριστο; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Βάρδος Posted October 11, 2004 Author Share Posted October 11, 2004 Κόλακα, με συγκίνησες! Never (vri)kolakas! I'm too kafros for that! Θα μπορούσες να μου δώσεις και κάποια περαιτέρω περιγραφή, ή ν' αποπειραθώ να το σχεδιάσω και να στο κάνω αγνώριστο; <{POST_SNAPBACK}> Χμμμμ. Δε μου έρχεται κάτι επιπλέον. Όπως γράφω και στο αρχείο που ανέβασα είναι σαν αυτοκίνητο με πτυσόμενη οροφή, δύο καθίσματα (από ξύλο) μπροστά, και πίσω αποθηκευτικό χώρο. Οπότε, κάντο αγνώριστο! ===== Και πείτε κανένας τίποτα για το πλοίο ξηράς! ΟΚ, λείπει ο Θεός της Φυσικής, δίνοντας μάλλον εξετάσεις χημείας, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι δε θέλω ν'ακούσω και τις απόψεις όλων των υπόλοιπων. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaspK Posted October 11, 2004 Share Posted October 11, 2004 Θα ήθελα ν' ακούσω κι άλλα πάντως για να σου πω άποψη... Σίγουρα μιλάς για μια κοινωνία αρκετά διαφορετική από τη δική μας, οπότε και άλλα πράγματα θα διαφέρουν. Το ζήτημα είναι ότι οι αρχές της οικονομίας μένουν ίδιες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Βάρδος Posted October 11, 2004 Author Share Posted October 11, 2004 Λίγο δύσκολο να σου πω περισσότερα, γιατί δεν έχω ακόμα στήσει τον κόσμο αυτό, κι επομένως, δεν έχω καλή αντίληψη του τι *ακριβώς* συμβαίνει από κοινωνικής άποψης. Κυρίως, με ενδιαφέρει αν το όχημα που περιγράφω θα μπορούσε να λειτουργήσει με κάποιες βασικές αρχές φυσικής, ώστε να φαίνεται λογικό. Τα κοινωνικοοικονομικά ζήτηματα (αν και τα αγαπημένα μου σ'έναν φανταστικό κόσμο) θα τα σκεφτώ μετά, και αναλόγως θα δω τη συμπεριφορά της κοινωνίας προς αυτά τα μηχανήματα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsanor Posted October 17, 2004 Share Posted October 17, 2004 Ρε στο ξαναλέω, δεν ξέρω και πολύ φυσική. Αλλά έχω μερικές ιδέες πάνω στο θέμα Αρχικά, να σε ρωτήσω κάτι. Το Sky Captain το έχεις δει; Αν ναι, θα κατάλαβες αμέσως ότι εννοώ τα τεράστια πλοία του Βρεττανικού στόλου που ήταν ιπτάμενα. Τώρα τι πιστεύω... Ωραίο θα ήταν, να έκανες τα πλοιάρια αυτά που λες πολύ μεγαλύτερα από τα μικρά. Στο μέγεθος μίας μεγάλης γαλέρας ας πούμε. Έτσι μπορείς να πεις ότι θα καταναλώνουν περίπου την ίδια, ή και λίγο μεγαλύτερη ποσότητα ενέργειας από το προηγούμενο μοντέλο, όμως θα έχουν το πλεονέκτημα του χώρου για επιβάτες. Λες ότι έχεις σκεφτεί το πλοίο να ταξιδεύει περίπου 1-2 μέτρα πάνω από την ξηρά. Σκέψου όμως ότι αυτό θα έχει και κάποιο μειονεκτήματα. Στο κάτω-κάτω, (αν έχεις σκεφτεί βέβαια ότι αυτά τα πλοία θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν και για πολεμικούς σκοπούς) αν ταξιδεύουν σε τέτοιο ύψος θα είναι εύκολος στόχος από τους (υποτιθέμενους) αντίπαλους. Δηλαδή δε θα υπήρχε και μεγάλος λόγος να μπουν στον κόπο να φτιάξουν πλοία που ο εχθρός θα μπορούσε να σκαρφαλώσει πάνω τους ρίχνοντας κάποια σκοινιά. Εφόσον ούτως ή άλλως το ύψος δεν παίζει κανέναν ρόλο (έτσι νομίζω τουλάχιστον, μπορεί να λέω και μπαρούφες) στην κατανάλωση καυσίμων, παρά μόνο μέχρι το πλοιάριο να φτάσει στο επιθυμητό ύψος, τότε γιατί να μην πεις ότι πετάνε και πιο ψηλά; Σε κάποιες εκατοντάδες μέτρα ας πούμε. Ή, αν θέλεις, μπορείς να πεις ότι τα πλοία έχουν τη δυνατότητα να πετάξουν σε τέτοιο ύψος αν, και όταν χρησιμοποιούνται για πολεμικούς σκοπούς. Απλά όταν εκτελούν δρομολόγια (δεν ξέρω ακριβώς πώς το έχεις σκεφτεί, για αυτό αναφέρω ό,τι μου περνάει από το μυαλό) θα μπορούν να πετάνε στο ύψος που αναφέρεις. Τώρα όσο αφορά στα πανιά που λες. Όταν βρίσκονται χαμηλά, είναι λογικό να χρησιμοποιούν πανιά. Αν τελικά όμως αποφασίσεις να τα κάνεις να πετάνε και σε μεγαλύτερο ύψος, να λάβεις υπόψη το γεγονός ότι η πυκνότητα του αέρα δεν είναι ίδια σε όλα τα στρώματα της ατμόσφαιρας (αυτού του πλανήτη τουλάχιστον ). Έτσι σε αρκετά μεγάλα υψόμετρα τα αέρια ρεύματα μπορεί να μην υφίστανται καν. Σε αυτή την περίπτωση θα μπορούσες να πεις ότι μπορούν τα σκάφη να διαθέτουν και βαλβίδες για προώθηση, αλλά και πάλι λόγω του μεγάλου όγκου τους (και της αντίστασης του άερα) θα πηγαίνουν με πολύ μικρή ταχύτητα. Κάτι σαν τα σημερινά ιστιοφόρα δηλαδή που έχουν και μηχανή για περιπτώσεις ανάγκης. Έτσι θα βάλεις στο παιχνίδι και τον παράγοντα του κλίματος. Αν έχει αέρα στο ύψος που θα πετάνε, έχει καλώς. Θα πηγαίνουν και αρκετά γρήγορα. Αν όχι όμως, θα πρέπει να χρησιμοποιούν τις βαλβίδες, πράγμα που θα τους κοστίζει σε χρόνο αλλά και ουσία για το πέταγμα. Αυτό θα μπορούσε να έχει πολλές προεκτάσεις (σε μία αερομαχία, ας πούμε), αλλά αυτό έγκειται σε σένα και στο τι θα αποφασίσεις να πράξεις σχετικά με το πλοιάριο. Αυτά για τώρα. Αν έχεις σκεφτεί κάτι άλλο, πες το να το συζητήσουμε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Βάρδος Posted October 17, 2004 Author Share Posted October 17, 2004 Ρε στο ξαναλέω, δεν ξέρω και πολύ φυσική. Αλλά έχω μερικές ιδέες πάνω στο θέμα Αυτό θέλω ν'ακούσω κι εγώ. Ιδέες. Αρχικά, να σε ρωτήσω κάτι. Το Sky Captain το έχεις δει; Αν ναι, θα κατάλαβες αμέσως ότι εννοώ τα τεράστια πλοία του Βρεττανικού στόλου που ήταν ιπτάμενα. Το είδα, αλλά δε νομίζω ότι η τεχνολογία του "στέκει" και πολύ. Ειδικά, αναφορικά με τα ιπτάμενα αεροπλανοφόρα, νομίζω ότι οι από κάτω έλικες δε θα μπορούσαν να έχουν αρκετή δύναμη για να κρατήσουν στον αέρα τόσο μεγάλο βάρος, εκτός κι αν υπήρχε και κάποια άλλη δύναμη στη μέση. Τώρα τι πιστεύω... Ωραίο θα ήταν, να έκανες τα πλοιάρια αυτά που λες πολύ μεγαλύτερα από τα μικρά. Στο μέγεθος μίας μεγάλης γαλέρας ας πούμε. Έτσι μπορείς να πεις ότι θα καταναλώνουν περίπου την ίδια, ή και λίγο μεγαλύτερη ποσότητα ενέργειας από το προηγούμενο μοντέλο, όμως θα έχουν το πλεονέκτημα του χώρου για επιβάτες. Αυτό σκέφτομαι. Να είναι επιβατηγά και να κάνουν κάποιες διαδρομές, ακριβώς όπως και ένα καράβι, αλλά επάνω σε ξηρά. Λες ότι έχεις σκεφτεί το πλοίο να ταξιδεύει περίπου 1-2 μέτρα πάνω από την ξηρά. Σκέψου όμως ότι αυτό θα έχει και κάποιο μειονεκτήματα. Στο κάτω-κάτω, (αν έχεις σκεφτεί βέβαια ότι αυτά τα πλοία θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν και για πολεμικούς σκοπούς) αν ταξιδεύουν σε τέτοιο ύψος θα είναι εύκολος στόχος από τους (υποτιθέμενους) αντίπαλους. Δηλαδή δε θα υπήρχε και μεγάλος λόγος να μπουν στον κόπο να φτιάξουν πλοία που ο εχθρός θα μπορούσε να σκαρφαλώσει πάνω τους ρίχνοντας κάποια σκοινιά. Εφόσον ούτως ή άλλως το ύψος δεν παίζει κανέναν ρόλο (έτσι νομίζω τουλάχιστον, μπορεί να λέω και μπαρούφες) στην κατανάλωση καυσίμων, παρά μόνο μέχρι το πλοιάριο να φτάσει στο επιθυμητό ύψος, τότε γιατί να μην πεις ότι πετάνε και πιο ψηλά; Σε κάποιες εκατοντάδες μέτρα ας πούμε. Ή, αν θέλεις, μπορείς να πεις ότι τα πλοία έχουν τη δυνατότητα να πετάξουν σε τέτοιο ύψος αν, και όταν χρησιμοποιούνται για πολεμικούς σκοπούς. Απλά όταν εκτελούν δρομολόγια (δεν ξέρω ακριβώς πώς το έχεις σκεφτεί, για αυτό αναφέρω ό,τι μου περνάει από το μυαλό) θα μπορούν να πετάνε στο ύψος που αναφέρεις. Αυτό είναι, ομολογουμένως, ενδιαφέρον, αλλά, από τη στιγμή που έχω πει ότι τα αιωρούμενα δε θα μπορούν να πετάξουν, παρά μόνο να αιωρηθούν λίγο πάνω από το έδαφος, δε νομίζω ότι, βάσει της ίδιας μεθόδου/τεχνολογίας, θα ήταν σωστό να βάλω τα πλοία να μπορούν να πετάξουν. Δε θα ήταν σαν να αυτοαναιρούμαι; Το αν θα χρησιμοποιούνται για πολεμικούς σκοπούς δεν το έχω σκεφτεί ακόμα. Ίσως μόνο για λόγους μεταφοράς. Γιατί, αν κάποιος μπορεί να πάρει στον πόλεμο ένα αιωρούμενο ή ένα πλοίο αέρος... εσύ ποιο θα διάλεγες; Το αιωρούμενο μού φαίνεται πιο πιθανή επιλογή, γιατί θα ήταν πιο ευέλικτο και γρήγορο σε οποιονδήποτε καιρό. Επιπλέον, δεν έχω σκεφτεί ότι θα υπάρχουν κανόνια κτλ (ή, τουλάχιστον, ακόμα δεν έχω κάτι τέτοιο κατά νου), ώστε να χρειάζεται ένα μεγάλο σκάφος για να μεταφέρει πολλά από αυτά. Τώρα όσο αφορά στα πανιά που λες. Όταν βρίσκονται χαμηλά, είναι λογικό να χρησιμοποιούν πανιά. Αν τελικά όμως αποφασίσεις να τα κάνεις να πετάνε και σε μεγαλύτερο ύψος, να λάβεις υπόψη το γεγονός ότι η πυκνότητα του αέρα δεν είναι ίδια σε όλα τα στρώματα της ατμόσφαιρας (αυτού του πλανήτη τουλάχιστον ). Έτσι σε αρκετά μεγάλα υψόμετρα τα αέρια ρεύματα μπορεί να μην υφίστανται καν. Σε αυτή την περίπτωση θα μπορούσες να πεις ότι μπορούν τα σκάφη να διαθέτουν και βαλβίδες για προώθηση, αλλά και πάλι λόγω του μεγάλου όγκου τους (και της αντίστασης του άερα) θα πηγαίνουν με πολύ μικρή ταχύτητα. Κάτι σαν τα σημερινά ιστιοφόρα δηλαδή που έχουν και μηχανή για περιπτώσεις ανάγκης. Έτσι θα βάλεις στο παιχνίδι και τον παράγοντα του κλίματος. Αν έχει αέρα στο ύψος που θα πετάνε, έχει καλώς. Θα πηγαίνουν και αρκετά γρήγορα. Αν όχι όμως, θα πρέπει να χρησιμοποιούν τις βαλβίδες, πράγμα που θα τους κοστίζει σε χρόνο αλλά και ουσία για το πέταγμα. Αυτό θα μπορούσε να έχει πολλές προεκτάσεις (σε μία αερομαχία, ας πούμε), αλλά αυτό έγκειται σε σένα και στο τι θα αποφασίσεις να πράξεις σχετικά με το πλοιάριο. Thanx for the info. Ειδικά αυτό για τα στρώματα της ατμόσφαιρας, αν και το ήξερα γενικά, δεν είχε περάσει από το μυαλό μου. Και είναι καλό να έχεις κάτι τέτοια "πασιφανή" πράγματα κατά νου, γιατί συνήθως ξεχνιούνται. Αυτά για τώρα. Αν έχεις σκεφτεί κάτι άλλο, πες το να το συζητήσουμε. <{POST_SNAPBACK}> Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.