Jump to content

Ρίτσαρντ Μπαχ (Richard Bach)


Bardoulas©
 Share

Recommended Posts

O Γλάρος Ιωνάθαν Λίβινγκστον

 

Στο γλάρο Ιωνάθαν ανακάλυψα τα μυστικά θεμέλια της ψυχής μου. Με αυτό το βιβλίο ο Ρίτσαρντ Μπαχ πετυχαίνει δυο πράγματα. Μου χαράζει ορίζοντα και μου δίνει νιάτα.

Με αυτά τα λόγια περιγράφει το βιβλίο του Μπαχ ο γνωστός μας συγγραφέας Ρέυ Μπράντμπερυ. Και δεν έχει άδικο. Ένα βιβλίο που ωθεί τον αναγνώστη να δει πέρα από αυτά που βλέπει το μάτι.

 

Είναι η ιστορία του γλάρου Ιωνάθαν Λίβινγκστον, ένα ασυνήθιστο πουλί. Πιστεύει πως είναι δικαίωμα κάθε γλάρου να πετάει, να φτάσει την απόλυτη ελευθερία της πρόκλησης και της ανακάλυψης. Έτσι βρίσκει τη μεγαλύτερη ανταμοιβή, διδάσκοντας τους νεαρότερους γλάρους να χαίρονται την πτήση και τη δύναμη των ονείρων.

 

 

Δεν έχω διαβάσει άλλα βιβλία του Μπαχ και η αλήθεια είναι πως το συγκεκριμένο το ανακάλυψα τελείως τυχαία. Επίσης δεν ήξερα αν είναι καθαρόαιμος συγγραφέας φαντασίας ή άμα αυτό του "ξέφυγε". Αυτό το βιβλίο όμως έχει πουλήσει πάνω από 35.000.000 αντίτυπα. Και όταν ένα τόσο μικρό βιβλίο αγγίζει τέτοια νούμερα, ε, αξίζει κανείς να του ρίξει μια ματιά.

 

 

Διαβάστε το

Link to comment
Share on other sites

Αυτό το βιβλίο όμως έχει πουλήσει πάνω από 35.000.000 αντίτυπα. Και όταν ένα τόσο μικρό βιβλίο αγγίζει τέτοια νούμερα, ε, αξίζει κανείς να του ρίξει μια ματιά.

 

Ένας Χαλίλ Γκιμπράν με φτερά... έτσι το χαρακτηρίζουν. Και δεν έχουν άδικο, κατά τη γνώμη μου.

Αξίζει επίσης να διαβάσετε την εισαγωγή του συγγραφέα - για το πώς γράφτηκε.

 

Γεια σου Bardoula.

Link to comment
Share on other sites

Bardoulas© (προσέχεις πως είναι ολόκληρο μαζί με το original έτσι? :p) καλωσήρθες πίσω, μας έλλειψες.

 

Το βιβλίο το είχα διαβάσει πολύ πολύ παλιά, κάπου δημοτικό ή αρχές γυμνασίου, το είχαμε ένα Πάσχα να το διαβάσουμε όλη η τάξη και να γυρίσουμε πίσω τις σκέψεις μας γιαυτό. Είναι ένα υπέροχο βιβλίο πράγματι, παραδόξως το θυμάμαι αρκετά, ταξιδιάρικο κι ειλικρινές. Δεν έχω ξαναδιαβάσει κάτι δικό του έκτοτε, δεν ξέρω καν τι άλλο έχει γράψει κι ίσως ήρθε η ώρα να μάθω τώρα που μου τον θυμισες.

Link to comment
Share on other sites

Bardouliari αρχισες διακοπες και δεν εχεις τι να κανεις οποτε χαμερπευεις σε διαφορα φορα? :Ρ

Τελικα ειναι καλο δηλαδη;Φυσικα και το ηξερα αλλα νομιζα πως ειναι απλα ενα ξενερουα βιβλιαρακι για νεους.Αμα το πετυχω θα το παρω.Ειναι και μικρουλι και με γλαρο...οτι πρεπει για καλοκαιρινο αναγνωσμα!

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχω διαβάσει άλλα βιβλία του Μπαχ και η αλήθεια είναι πως το συγκεκριμένο το ανακάλυψα τελείως τυχαία. Επίσης δεν ήξερα αν είναι καθαρόαιμος συγγραφέας φαντασίας ή άμα αυτό του "ξέφυγε".

 

 

Έχει γράψει το "Ψευδαισθήσεις", αναμνήσεις ενός μαθητευόμενου Μεσσία ή κάπως έτσι. Ο Μπάχ, φλερτάρει από τον Γλάρο με την Υπέρβαση, το υπέρτατο χαρακτηριστικο΄της ανθρωπότητας, αυτό που υποτίθεται μας διακρίνει από τα ζώα. Λέω υποτίθεται γιατί τα βλέπετε τα πράγματα πως είναι, τί να τα λέμε τώρα, με τον περισσότερο κόσμο. Πόσο νοιώθουν από Υπέρβαση.

 

Το βιβλίο με το Μεσσία είναι ενα μαλλον δοκίμιο κάποιων πραγμάτων που, μετά την έννοια της Υπέρβασης, ήθελε να πεί ο Μπάχ για το Θεό, το πεπρωμένο και τη μοίρα, μάλλον ανεπιτυχής γι'αυτο και δεν έγινε τόσο γνωστό.

Link to comment
Share on other sites

Το βιβλίο αυτό το διάβασα τώρα, μετά από πολύ καιρό απραξίας (εντέλει η εξεταστική σε κάνει να μισείς το διάβασμα) και πραγματικά άξιζε.

 

Μικρό σε μέγεθος, μεγάλο σε περιεχόμενο θα έλεγα. Η έκδοση που κυκλοφορεί τώρα στα βιβλιοπωλεία έχει και αρκετές σελίδες με την ιστορία του βιβλίου. Πως γράφτηκε, ποιοι βοήθησαν, τις απορίψεις από τους εκδοτικούς οίκους, την ιστορία των φωτογραφιών. Έχει ένα γενικότερο τρόπο επικοινωνίας του συγγραφέα με τον αναγνώστη που σε κάνει να καταλαβαίνεις ότι είναι μια πολύ προσωπική δημιουργία.

 

Χείρωνα κάτσε και διάβασέ το. Ακόμα και τελείως χάσιμο χρόνου και χρημάτων να 'ναι, πίστεψε με θα ξοδέψεις λιγότερα απ'όσα νομίζεις.

 

Nienor να 'σαι καλά.

Link to comment
Share on other sites

Η έκδοση που κυκλοφορεί τώρα στα βιβλιοπωλεία έχει και αρκετές σελίδες με την ιστορία του βιβλίου. Πως γράφτηκε, ποιοι βοήθησαν, τις απορίψεις από τους εκδοτικούς οίκους, την ιστορία των φωτογραφιών. Έχει ένα γενικότερο τρόπο επικοινωνίας του συγγραφέα με τον αναγνώστη που σε κάνει να καταλαβαίνεις ότι είναι μια πολύ προσωπική δημιουργία.

 

Θέλεις να γράψεις κάποια από αυτά τα στοιχεία; Για ένα βιβλίο που έκανε τέτοια φοβερή επιτυχία πρέπει να εχουν μεγάλο ενδιαφέρον.

 

Πάντως μετά τον Γλάρο μήν διαβάσεις το επόμενο βιβλίο του που σου εγραψα παραπάνω. Θα απογοητευτείς.

Link to comment
Share on other sites

Ε λέει πολλά τώρα... πχ το διακανονισμό που έκανε με το φίλο του φωτογράφο για τις φωτογραφίες που διακοσμούν το βιβλίο. Είχε προτείνει 500$ ή ποσοστό επί των πωλήσεων και ήλπιζε να μη ζητήσει τα μετρητά γιατί βρισκόταν σε άσχημη οικονομική κατάσταση

 

 

Έχει γράψει 9 βιβλία και μάλλον το επόμενο που θα πάρω θα είναι το Ένα ή το Ψευδαισθήσεις : Οι περιπέτειες ενός διστακτικού Μεσσία (παρόλη τη δυσκολία του, είναι 100% αντιπροσωπευτικό βιβλίο, οπότε είναι λίγη πρόκληση να το διαβάσω, ακόμα κι αν δεν βγάλω άκρη)

 

 

Να δούμε λοιπόν αν όντως καταπιάνεται με τα ο Μπαχ Θεία ή αν είναι απλή σύμπτωση

Edited by Bardoulas©
Link to comment
Share on other sites

Ε λέει πολλά τώρα... πχ το διακανονισμό που έκανε με το φίλο του φωτογράφο για τις φωτογραφίες που διακοσμούν το βιβλίο. Είχε προτείνει 500$ ή ποσοστό επί των πωλήσεων και ήλπιζε να μη ζητήσει τα μετρητά γιατί βρισκόταν σε άσχημη οικονομική κατάσταση

 

 

Έχει γράψει 9 βιβλία και μάλλον το επόμενο που θα πάρω θα είναι το Ένα ή το Ψευδαισθήσεις : Οι περιπέτειες ενός διστακτικού Μεσσία (παρόλη τη δυσκολία του, είναι 100% αντιπροσωπευτικό βιβλίο, οπότε είναι λίγη πρόκληση να το διαβάσω, ακόμα κι αν δεν βγάλω άκρη)

 

 

Να δούμε λοιπόν αν όντως καταπιάνεται με τα ο Μπαχ Θεία ή αν είναι απλή σύμπτωση

 

Καταπιάνεται με τα Θεία όμως διστακτικά όντως, αυτός είναι που διστάζει όχι ο Μεσσίας του διηγήματός του. Μπαινοβγαίνει στις έννοιες χωρίς να θέλει να πάρει σαφείς θέσεις και γίνεται πραγματικά σπαστικός.

 

Γράψε κι άλλες περιπέτειες άν θέλεις από τα πρό της έκδοσης τυ Γλάρου. Πάντος ο φωτογράφος που πήγε με ποσοστά του φεξε. 35 εκ. αντίτυπα είναι αυτά. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • 7 years later...

Ο γλάρος Ιωνάθαν ήταν όμορφη ιστορία,αλλά έμοιαζε με βιβλίο αυτοβοήθειας. :p

Link to comment
Share on other sites

  • Φάντασμα changed the title to Ρίτσαρντ Μπαχ (Richard Bach)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..