Naroualis Posted September 17, 2007 Share Posted September 17, 2007 Ανακάλυψα στο www.diavasame.gr ότι τρέχει ένα διαγωνισμός λογοτεχνίας με ελεύθερο θέμα έως 2000 λέξεις. Υποβολές με e-mail στο diagonismos@diavasame.gr ως τις 16/12/2007. Τα αποτελεσματα θα ανακοινωθούν το Φλεβάρη του 2008. Περισσότερες πληροφορίες στη διαύθυνση: http://www.diavasame.gr/news.cfm?itemID=20...%A4%CE%9F%CE%A3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naroualis Posted February 4, 2008 Author Share Posted February 4, 2008 Τα αποτελέσματα του διαγωνισμού βγήκαν και μάλιστα όχι στις 4 του μηνός που έλεγε η αναγγελία αλλά στις 3... να τα βλέπουν ορισμένοι ονόματαδελεμε, να παραδειγματίζονται... (Ξέρω είμαι ελεεινή και τρισάθλια, αλλά με ξέρετε πια τι ψώνιο είμαι.) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nihilio Posted February 4, 2008 Share Posted February 4, 2008 Είναι ένα από τα βραβευμένα δικό σου Ευθυμία; Αν ναι, ποιο; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naroualis Posted February 4, 2008 Author Share Posted February 4, 2008 (Η Βίγλα. Στο παραπέντε, αλλά...) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nihilio Posted February 4, 2008 Share Posted February 4, 2008 Συγχαρητήρια, όπως και να έχει. Και η 11η θέση είναι μια επιτυχία (αρκεί να μη συμμετέχουν μόνο 11 στον διαγωνισμό...) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heiron Posted February 4, 2008 Share Posted February 4, 2008 11η σε 106 διαγωνιζομενους είναι μιά χαρά.Αλλά μπορούσες να μας εκπροσωπησεις καλύτερα! Συνεπής και εκδιδουν τα δώδεκα καλύτερα-μάλλον-οπότε θα δούμε κι άλλη Ναρουάλις στα βιβλιοπωλεία... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arachnida Posted February 4, 2008 Share Posted February 4, 2008 Συγχαρητήρια και εδώ Ευθυμία! Συνέχισε την καλή δουλειά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sylook Posted February 5, 2008 Share Posted February 5, 2008 Μπράβο και καλή συνέχεια... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naroualis Posted February 5, 2008 Author Share Posted February 5, 2008 Έχω σουξέ τελευταία. Ευχαριστώ παιδιά. Νιώθω ακόμη πιο ψώνιο που το είπα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
month Posted February 5, 2008 Share Posted February 5, 2008 Βάστα γερά ευθυμία! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naroualis Posted February 25, 2008 Author Share Posted February 25, 2008 Και συνεχίζοντας αυτό που ο Πικέι, λέει Προκλητική (αυτο)προβολή, η απονομή των βραβείων έγινε την προηγούμενη Τετάρτη, 20/2, στον Ελευθερουδάκη στην Πανεπιστημίου και η παρέα συνέχισε μετά στο καφέ Σαντάν , στην Σπύρου Μερκούρη, στο Παγκράτι. Να σημειωθεί, ότι οι εκδόσεις Ελευθερουδάκης έκαναν αγώνα ταχύτητας για να μπορέσουν να εκδώσουν τις ιστορίες που διακρίθηκαν σε ένα καλαίσθητο βιβλιαράκι, το οποίο μοιράστηκε τη μέρα της απονομής. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Παρατηρητής Posted February 25, 2008 Share Posted February 25, 2008 Τι έγινε με αυτό το διαγωνισμό; Μπορεί κάποιος να αναρτήσει λεπτομέρειες; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arachnida Posted February 25, 2008 Share Posted February 25, 2008 Τι έγινε με αυτό το διαγωνισμό; Μπορεί κάποιος να αναρτήσει λεπτομέρειες; Εχμ, η Ευθυμία ήταν ανάμεσα στους νικητές. Έχει λεπτομέρειες στα προηγούμενα posts. Ευθυμία η έκδοση κυκλοφορεί σε όλα τα βιβλιοπωλεία ή μόνο στον Ελευθερουδάκη; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rodonaura Posted February 25, 2008 Share Posted February 25, 2008 (edited) http://www.diavasame.gr/news.cfm?itemID=54...%CE%9F%CE%A3%20 Edited February 25, 2008 by rodonaura Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naroualis Posted February 25, 2008 Author Share Posted February 25, 2008 Λένε ότι στην πρώτη ευκαιρία θα διανεμηθεί και σε άλλα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.