Cosmo Posted October 4, 2007 Share Posted October 4, 2007 (edited) Λίστα βιβλίων προς αξιολόγηση ~ 4/10/2007 Εδώ παραθέτουμε όλα τα βιβλία που έχουν προταθεί ως σήμερα από τρία ή περισσότερα μέλη του φόρουμ. Η παρουσίαση έχει γίνει με αλφαβητική σειρά Συγγραφέας, πρωτότυπος τίτλος, ελληνικός τίτλος, αριθμός μελών που το έχουν προτείνει Barker, Clive / Books of Blood / Τα Βιβλία του Αίματος (4) Ketchum, Jack / Girl next door / Το κορίτσι της διπλανής πόρτας (3) King, Stephen / The Shining / Η Λάμψη (6) King, Stephen / Salem ‘s lot / Σάλεμ ‘ς λοτ (4) King, Stephen / The Stand / Το Κοράκι (3) King, Stephen / Christine / Κριστίν (3) King, Stephen / Dead Zone / Νεκρή Ζώνη (3) Le Fanu, Sheridan / Carmilla / Καρμίλλα (3) Lumley, Brian / Necroscope / Νεκροσκόπος (3) Lovecraft, H.P / At the mountain of madness / Τα βουνά της τρέλλας (6) Lovecraft, H.P / The strange case of Charles Dexter Ward/ Η παράξενη περίπτωση του Τσάρλ Ντέξτερ Γουάρντ (5) Shelley, Mary / Frankenstein / Φράνκενσταιν (3) Stoker, Bram / Dracula / Δράκουλα (4) Αυτά για την ώρα είναι προτεινόμενα για αξιολόγηση. Κάντε κάτι γρήγορα να αυξηθούν? Edited December 12, 2008 by northerain 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosmo Posted October 10, 2007 Author Share Posted October 10, 2007 Λίστα βιβλίων προς αξιολόγηση 10/10/2007 Εδώ παραθέτουμε όλα τα βιβλία που έχουν προταθεί ως σήμερα από τρία ή περισσότερα μέλη του φόρουμ. Η παρουσίαση έχει γίνει με τυχαία σειρά Συγγραφέας, πρωτότυπος τίτλος, ελληνικός τίτλος, αριθμός μελών που το έχουν προτείνει Barker, Clive / Books of Blood / Τα Βιβλία του Αίματος (4) Ketchum, Jack / Girl next door / Το κορίτσι της διπλανής πόρτας (3) King, Stephen / The Shining / Η Λάμψη (6) King, Stephen / Salem ‘s lot / Σάλεμ ‘ς λοτ (4) King, Stephen / The Stand / Το Κοράκι (3) King, Stephen / Christine / Κριστίν (3) King, Stephen / Dead Zone / Νεκρή Ζώνη (3) Le Fanu, Sheridan / Carmilla / Καρμίλλα (3) Lumley, Brian / Necroscope / Νεκροσκόπος (3) Lovecraft, H.P / At the mountain of madness / Τα βουνά της τρέλλας (6) Lovecraft, H.P / The strange case of Charles Dexter Ward/ Η παράξενη περίπτωση του Τσάρλ Ντέξτερ Γουάρντ (5) Shelley, Mary / Frankenstein / Φράνκενσταιν (3) Stoker, Bram / Dracula / Δράκουλα (4) Αυτά περιμένουν αξιολόγηση εδώ και μια βδομάδα και σήμερα προστίθενται και αυτά… Suskind, Patrick / Das Parfum / Το Άρωμα (3) Guy De Maupassant / Φανταστικές Ιστορίες (3) Beckford, William / Vathek / H ιστορία του χαλίφη Βάτεκ (3) Masterton, Graham / Master of lies / Ο άρχοντας του ψεύδους (3) Masterton, Graham / The sleepless / Αυτοί που ποτέ δεν κοιμούνται (3) MacDonald, George / Lilith / Λιλίθ (3) Arthur, Machen / The novel of the black seal / Η νουβέλα της μάυρης σφραγίδας (3) Edgar Allan Poe / The Black Cat / Ο Μαύρος Γάτος (3) Lovecraft, H.P / THE CALL OF CTULHU / Το κάλεσμα του Κθούλου Lovecraft, H.P / THE DREAM - QUEST OF UNKNOWN KADATH / Η Ονειρική αναζήτηση της Άγνωστης Καντάθ (3) Lovecraft, H.P / THE DUNWICH HORROR / Ο τρόμος του Ντάνγουιτς / (3) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosmo Posted October 10, 2007 Author Share Posted October 10, 2007 Λίστα βιβλίων προς αξιολόγηση 10/10/2007 Εδώ παραθέτουμε όλα τα βιβλία που έχουν προταθεί ως σήμερα από τρία ή περισσότερα μέλη του φόρουμ. Η παρουσίαση έχει γίνει με τυχαία σειρά Συγγραφέας, πρωτότυπος τίτλος, ελληνικός τίτλος, αριθμός μελών που το έχουν προτείνει Barker, Clive / Books of Blood / Τα Βιβλία του Αίματος (4) Ketchum, Jack / Girl next door / Το κορίτσι της διπλανής πόρτας (3) King, Stephen / The Shining / Η Λάμψη (6) King, Stephen / Salem ‘s lot / Σάλεμ ‘ς λοτ (4) King, Stephen / The Stand / Το Κοράκι (3) King, Stephen / Christine / Κριστίν (3) King, Stephen / Dead Zone / Νεκρή Ζώνη (3) Le Fanu, Sheridan / Carmilla / Καρμίλλα (3) Lumley, Brian / Necroscope / Νεκροσκόπος (3) Lovecraft, H.P / At the mountain of madness / Τα βουνά της τρέλλας (6) Lovecraft, H.P / The strange case of Charles Dexter Ward/ Η παράξενη περίπτωση του Τσάρλ Ντέξτερ Γουάρντ (5) Shelley, Mary / Frankenstein / Φράνκενσταιν (3) Stoker, Bram / Dracula / Δράκουλα (4) Αυτά περιμένουν αξιολόγηση εδώ και μια βδομάδα και σήμερα προστίθενται και αυτά… Suskind, Patrick / Das Parfum / Το Άρωμα (3) Guy De Maupassant / Φανταστικές Ιστορίες (3) Beckford, William / Vathek / H ιστορία του χαλίφη Βάτεκ (3) Masterton, Graham / Master of lies / Ο άρχοντας του ψεύδους (3) Masterton, Graham / The sleepless / Αυτοί που ποτέ δεν κοιμούνται (3) MacDonald, George / Lilith / Λιλίθ (3) Arthur, Machen / The novel of the black seal / Η νουβέλα της μάυρης σφραγίδας (3) Edgar Allan Poe / The Black Cat / Ο Μαύρος Γάτος (3) Lovecraft, H.P / THE CALL OF CTULHU / Το κάλεσμα του Κθούλου Lovecraft, H.P / THE DREAM - QUEST OF UNKNOWN KADATH / Η Ονειρική αναζήτηση της Άγνωστης Καντάθ (3) Lovecraft, H.P / THE DUNWICH HORROR / Ο τρόμος του Ντάνγουιτς / (3) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts