Arachnida Posted November 17, 2007 Share Posted November 17, 2007 ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΟΙ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΧΑΡΑΜΑδΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ Αυτό το τσίρκο οι λέξεις Το μικρό μαγικό θέατρο Των περιπτύξεων και των ακολουθιών τους Είναι τόσο λίγες! Τις νιώθω να πέφτουν, Ενα ξύλινο σπαθάκι από τα χέρια μου. (ποίημα "Αμηχανία" από την συλλογή του Αποστόλη Βασόπουλου, "Σπονδή στην παιδική ψυχή") Οι εκδόσεις Χαραμάδα παρουσιάζουν την πρώτη ποιητική συλλογή του Αποστόλη Βασόπουλου, "Σπονδή στην παιδική ψυχή" την Δευτέρα 8μμ στο ισόγειο των εκδόσεων Χαραμάδα (Ρήγα Φεραίου 168, Πάτρα). Ο Αποστόλης Βασόπουλος γεννήθηκε το 1974 στην Πάτρα. Μεγάλωσε σε μια σειρά από άλλα μέρη (Πειραιά, Αγγλία, Αγία Παρασκευή Αττικής, Δερβένι Κορινθίας). Εδώ και 15 χρόνια ζει στην Πάτρα. Η συλλογή χωρίζεται σε δυο μέρη. Την "Σπονδή στην παιδική ψυχή" και το "Χύμα στο κύμα". Στην παρουσίαση θα εκτεθούν - εκτός από ποιήματα του Αποστόλη Βασόπουλου - σκίτσα της Χρυσάνθης Βασοπούλου που έγιναν ειδικά για την εικονογράφηση του βιβλίου και μπορείτε να συνομιλήσετε απευθείας με τον συγγραφέα. Επισυνάπτεται η αφίσα της εκδήλωσης. Για περισσότερες πληροφορίες: Εκδόσεις ΧΑΡΑΜΑδΑ www.haramada.com ΤΘ 3061 ΤΚ 26005 ΠΑΤΡΑ 2610342886 6978415843 afisaparoysiasis.pdf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.