Management RObiN-HoOD Posted October 20, 2004 Management Share Posted October 20, 2004 Χρησιμοποιείτε προγράμματα για να σας βοηθήσουν στην οργάνωση της συγγραφής σας, των σκέψεων σας, των χαρακτήρων σας, της δομής ή ιστορία σας γενικότερα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rikochet Posted October 20, 2004 Share Posted October 20, 2004 Υπάρχουν τέτοια προγράμματα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oberon Posted October 20, 2004 Share Posted October 20, 2004 Ναι υπάρχουν κάμποσα. Μάλιστα κατέβασα ένα ενδιαφέρον πρόγραμμα ονόματι Anthemion Writer's Cafe/Storylines (με προτροπή του Robin) που φαίνεται να έχει πολλές δυνατότητες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nihilio Posted October 20, 2004 Share Posted October 20, 2004 links. Δώστε links!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Βάρδος Posted October 20, 2004 Share Posted October 20, 2004 Το πιο χρήσιμο πρόγραμμα που έχω εντοπίσει ως τώρα λέγεται "Μολύβι, Χαρτί, και Μυαλό". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Management RObiN-HoOD Posted October 20, 2004 Author Management Share Posted October 20, 2004 Καλά Google δεν έχετε σπίτι σας; Anyway www.writerscafe.co.uk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oberon Posted October 20, 2004 Share Posted October 20, 2004 Το πιο χρήσιμο πρόγραμμα που έχω εντοπίσει ως τώρα λέγεται "Μολύβι, Χαρτί, και Μυαλό". Most abso-fraggin'-lutely definitely, yes!! Aλλά αν κάποιος έχει ένα ολόκληρο περίπλοκο σύμπαν, τέτοια προγράμματα χρησιμεύουν, γιατί σε οργανώνουν λίγο, αν είσαι ανοργάνωτος, όπως η αφεντιά μου. Πάντως σίγουρα δεν σε κάνουν συγγραφέα! Αλλά είναι τόσο χρήσιμα όσο ας πούμε το Word, κατά κάποιο τρόπο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.