Βάρδος Posted October 20, 2004 Share Posted October 20, 2004 Εδώ. Αρκετά συμπαθητικά σκίτσα, ε; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Βάρδος Posted October 20, 2004 Author Share Posted October 20, 2004 Άσε. Τώρα που είδα τον Lan, δε μου φαίνονται πια συμπαθητικές. Καλά, για σαμουράι τον πέρασαν;;; Αγκού (που λέει κι ο Gbur). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oberon Posted October 21, 2004 Share Posted October 21, 2004 Αν και δεν έχω διαβάσει τα WoT, από καλλιτεχνικής άποψης τα σκίτσα είναι πάρα, πάρα πολύ καλά. Η βοήθεια από προγράμματα υπολογιστή, εκτός των χρωμάτων βέβαια, είναι εμφανώς λίγη και η αίσθηση του design εξαιρετική. Πάντως ίσως διαβάσω το κόμικ, οπότε καλά έκανες και έβαλες το λινκ, γιατί 10 τόμους των 800 σελίδων και με τόσο αντιφατικές απόψεις για την ποιότητα τους, μάλλον δεν προτίθεμαι να διαβάσω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nihilio Posted October 21, 2004 Share Posted October 21, 2004 Πάντως είδα σήμερα στον Ελευθερουδάκη ότι τα βιβλία του Τζόρνταν είναι πάρα πολύ φτηνά. 7-10 ευρώ το ένα. Μήπως άραγε επειδή έχουν ξεμείνει στα ράφια; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Βάρδος Posted October 21, 2004 Author Share Posted October 21, 2004 Όχι. Όλα τα ξενόγλωσσα βιβλία του τα έχει φτηνά. Πχ, και το Kushiel's Dart 9 ευρώ είχε. Επιπλέον, δε νομίζω ο Jordan να είναι από τους συγγραφείς που "ξεμένουν" στα ράφια. Πάντως, αν το κόμικ είναι να έχει τον Lan σαμουράι, ε, πιο καλά να τον φαντάζομαι... Ή, άσε, δε θέλω να φαντάζομαι το Wheel of Time καθόλου. :-ΡΡΡ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oberon Posted October 21, 2004 Share Posted October 21, 2004 Το πρόβλημα είναι πως στον Ελευθερουδάκη τα πράγματα είναι όποιος προλάβε τον Κύριον είδε. Πως να ξεκινήσει κάποιος να διαβάζει μια τέτοια σειρά όταν βρίσκει μόνο τον 2ο, 5 και 6ο ας πούμε τόμο. Πάντως το κόμικ μάλλον θα το πάρω, ένα τουλάχιστον, τεύχος, γιατί ο Βάρδος μου κίνησε την περιέργεια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Perrin Posted March 4, 2005 Share Posted March 4, 2005 Για τον Λαν νομιζω οτι το στυλ σαμουραι εχει να κανει με το εξωφυλλο του Eye of the World στην αγγλικη εκδοση (paperback). Παρολο που ειναι πανω στο αλογο θυμιζει καπως σαμουραι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.