Darkchilde Posted December 13, 2007 Share Posted December 13, 2007 Μιας και άρχισα στο section του Κινηματογράφου, ας το κάνουμε κι εδώ. Αλλά προσοχή όχι γενικά βιβλία αλλά βιβλία που για κάποιον λόγο μπορούν να θεωρηθο'υν sff. A Christmas Carol - Charles Dickens. Αν και κλασσική λογοτεχνία, είναι sff. επειδή έχει φαντάσματα και ταξίδι στον χρόνο. Λοιπόν άλλα που σας έρχονται στο μυαλό? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Παρατηρητής Posted January 30, 2008 Share Posted January 30, 2008 (edited) O Dickens έχει γράψει επίσης άλλα 4 χριστουγεννιάτικα ( το ένα από αυτά είναι πρωτοχρονιάτικο) Έχουμε και λέμε The Chimes (Οι καμπάνες) The Cricket on the Hearth Battle for Life The Haunted Man Τις Καμπάνες τις έχω βρει στα ελληνικά. Τα άλλα αγνοούνται. Περισσότερες πληροφορίες για τα παραπάνω μπορείτε να βρείτε στο τρίτο τεύτος του περιοδικού 2012. Υπάρχει ακόμα εκεί έξω! Όσο για άλλες ιστορίες με θέμα τα χριστούγεννα (από Ελλαδάρα πάντα) κάτι τέτοια υπάρχουν: Τα χριστούγεννα του Αι-Βασίλη Το πάσχα του Άι-Βασίλη Το αρκουδάκι του Άι-Βασίλη Η στολή του Άι-Βασίλη Η γιαγιά του Άι-Βασίλη Οι δώδεκα άθλοι του Άι-Βασίλη Ο Άι-Βασίλης του Άι Βασίλη Και του χρόνου με περισσότερο Άι-Βασίλη Πάντως αν καταφέρω, αν ζω, αν θέλει ο Θεός και οι εκδοτικοί θεοί (συγνώμη οίκοι ήθελα να πω), ίσως του χρόνου ή του παραχρόνου να φέρω στο φως ένα sff christmas novel. Χρόνια τώρα γυρνάει στο μυαλό μου και με παρακαλά να το γράψω. Edited January 30, 2008 by Darkchilde Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.