Guest roriconfan Posted January 10, 2008 Share Posted January 10, 2008 Εδώ θα βάζω σχέδια από μια μεγαλεπίβολη ιστορία που ετοιμάζω. Η ανατομία πάσχει και τα χρώματα μου βγάζουνε μάτι αλλά μια φορά, μου αρέσει αυτό που κάνω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oberon Posted January 10, 2008 Share Posted January 10, 2008 (edited) Eδώ δεν βγάζουν μάτι τα χρώματά σου αφ'ενός μεν γιατί χρησιμοποιείς παρόμοιες αποχρώσεις σε όλο το σώμα του mecha, και από την άλλη έχεις βάλει ένα αρκετά "θαμπό" μωβίζον μπλε στο φόντο ώστε να μη χτυπάει στο μάτι άσχημα. Αν είχες βάλει π.χ. ένα φωτεινό κίτρινο στο φόντο θα χτύπαγε παρά πολύ. Τώρα όμως είναι μια χαρά. Η γραμμή σου είναι επίσης αρκετά περίπλοκη και φαίνεται η δουλειά που έχεις κάνει. Το πρόβλημα στο συγκεκριμένο mecha δεν είναι η ανατομία, αλλά η προοπτική. Δεν υπάρχει δηλαδή καθόλου foreshortening πουθενά, κάνοντας το αντικείμενο να φαίνεται κάπως εκτός χώρου και χωρίς "βάθος". Ένα παράδειγμα έλλειψης προοπτικής είναι τα δύο πόδια, τα δύο κανόνια και τα δύο..."ό,τι είναι" στην αριστερή και δεξιά πλευρά του "κεφαλιού". Εκτός αν το mecha βρίσκεται σε συνεχή κίνηση και όλα αυτά στριφογυρίζουν - και πάλι όμως φαίνεται σε κατάσταση ηρεμίας - τότε η αριστερή πλευρά θα έπρεπε να είναι λίγο μικρότερη από την άλλη, και σε διαφορετικές θέσεις ώστε να δίνεται μια αίσθηση βάθους και χώρου, δηλαδή η αίσθηση της προοπτικής. Κατά τα άλλα, όπως σου έχω πει και στο anime.gr οι συνθέσεις σου και η αίσθηση του design που έχεις είναι θαυμάσιες. Edited January 10, 2008 by Dain Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest roriconfan Posted January 11, 2008 Share Posted January 11, 2008 (edited) Edited January 11, 2008 by roriconfan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest roriconfan Posted February 26, 2008 Share Posted February 26, 2008 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaspK Posted February 27, 2008 Share Posted February 27, 2008 Μπορώ να σου επιδείξω τα λάθη που έχεις κάνει αν καθήσω να τα σχεδιάσω πάνω στα δικά σου σχέδια (χωρίς ν' αντικαταστήσω τα πρωτότυπα, εννοείται, αλλά ο καλύτερος τρόπος να τα δεις θα ήταν να τα συγκρίνεις με πραγματικά όμοιά τους. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nienor Posted February 28, 2008 Share Posted February 28, 2008 Παρόλο που τα χρωματάκια δεν είναι το φόρτε μου μπορώ να σου πω ότι αυτό με τη μηλιά μου αρέσει. Και η έκφραση του και το στήσιμο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.