Παρατηρητής Posted March 31, 2008 Share Posted March 31, 2008 (edited) Οι οπαδοί της μέταλ μουσικής ίσως να τον γνωρίζουν. Έχει επιμεληθεί εξώφυλλα των φάντασι μελωδών Blind Guardian και Iced Earh όπως και Nocturnal Rites. Έχει ασχοληθεί επίσης με εξώφυλλα βιβλίων από Ρώσους συγγραφείς Φαντασίας και κυρίως Επιστημονικής, Yuri Nikitin, Nick Perumov(ο οποίος έγινε γνωστός κυρίως από fan fiction της Μέσης Γης-ναι καλά ακούσατε, έχει γράψει ιστορίες για τα γεγονότα μετά τον Πόλεμο του Δαχτυλιδιού- και Sergey Lukyanenko, ονόματα βέβαια που θα αργήσουν να μεταφραστούν στην Ελλάδα, αν μεταφραστούν ποτέ. Λάβετε μια γεύση: Αυτό είναι από το σινγκλάκι των Blind Guardian, An Other Stranger me κι αυτό από το Best of των Iced Earth και άλλα πολλά στο http://www.leohao.ru/main.php?p=5&s=2&g=2&n=0 (Εξώφυλλο από το δίσκο Glorius Burden των Iced Earth) Edited April 2, 2008 by Παρατηρητής Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ginawa Posted April 9, 2008 Share Posted April 9, 2008 Φίλε μου ωραίος, αλλά για μένα καλό θα ήταν να τσεκάρεις www.steveargyle.com ο τύπος τα σπάει και έχει και κάτι l5r artwork μέσα άλλο πράμα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Παρατηρητής Posted April 9, 2008 Author Share Posted April 9, 2008 Ω καλά! Ούτε και αυτός ξέρει να ζωγραφίζει! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.