Nihilio Posted April 4, 2008 Share Posted April 4, 2008 Ακούσατε ακούσατε! Η πρώτη έκδοση της ομάδας συνέργειας είναι γεγονός! 64 σελίδες με εικονογραφήσεις, κόμικ, φωτογραφία. Συμμετέχουν 13 καλλιτέχνες (ανάμεσα στους οποίους και ο υποφαινόμενος) Συμπεριλαμβάνεται το αριστουργηματικό, επικό, flip comic "ΜΠΕΚΡΑ, ΒΑΡΕΛΙ ΚΑΙ ΠΥΡΗΝΙΚΗ ΚΑΡΔΙΑ" Έτοιμο και φρέσκο σπεύσατε να το προμηθευτείτε στο COMICDOM con ΟΛΑ τα έσοδα θα πάνε στον σύλλογο γονέων για παιδιά με νεοπλασματικές ασθένειες "ΦΛΟΓΑ"http://floga.org.gr/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
distaros Posted April 14, 2008 Share Posted April 14, 2008 Που αλλού μπορούμε να το βρούμε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nihilio Posted April 14, 2008 Author Share Posted April 14, 2008 (edited) Στη Βαβέλ και πιθανότατα σε κομιξάδικα των Αθηνών, μόλις μοιραστεί (για την υπόλοιπη Ελλάδα δε γνωρίζω - λογικά όμως θα καταλήξουν και κάποια αντίγραφα Θεσσαλονίκη) Edited April 14, 2008 by Nihilio Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.