Παρατηρητής Posted June 7, 2008 Share Posted June 7, 2008 (edited) Τι είναι αυτά; Προσωπικά, αν μου τα έδειχνε κάποιος και δεν τα είχα βρει στο internet δεν θα πίστευα ότι ήταν τα κάποτε εξώφυλλα που έντυσαν μια από τις αγαπημένες μου ιστορίες, το Χομπιτ του Τζ. Τολκιν. Είναι όμως όλα τους εντυπωσιακά μπορώ να πω, επειδή κατά κάποιο τρόπο το κάθε ένα υποδηλώνει την αντίληψη περί φανταστικής λογοτεχνίας ανά καιρούς και χώρες. Στις δύο παρακάτω διευθύνσεις θα βρείτε τα "κουστούμια" του Χόμπιτ από τον καιρό που εκδόθηκε μέχρι σήμερα όπου αναμένουμε την κινηματογραφική του μεταφορά. http://www.tolkienlibrary.com/translations/hobbits/index.htm και http://www.hobbit.ca/Library.html Edited June 7, 2008 by Παρατηρητής Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kitsos Posted June 7, 2008 Share Posted June 7, 2008 Φοβερό έτσι; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nienor Posted June 9, 2008 Share Posted June 9, 2008 Τα περισσότερα από τα εξώφυλλα τα βρίσκω πανέμορφα και ιδιαίτερα στο πρώτο που έχει ανεβάσει ο Παρατηρητής, είναι ο Μπίλμπο όπως ακριβώς τον είχα στο μυαλό μου πάντα, προ ταινιών κτλ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.