Jack_Mordino Posted November 4, 2004 Share Posted November 4, 2004 Σε αυτό το site ο καθένας μπορεί να εκθέτει τη δουλιεά του. Άπειρο υλικό και μερικά πραγματικά αριστουργήματα. Κλικάρετε: www.epilogue.net Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fatha Posted November 4, 2004 Share Posted November 4, 2004 Εννοείτε οτι την έχουμε κατεβάσει όλη την σελίδα. Πάντος (για τους άλλους το λέω είναι και γαμό τις σελίδες) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oberon Posted November 4, 2004 Share Posted November 4, 2004 Πράγματι πάρα πολύ ωραία σελίδα. Μακάρι να γινόταν και κάτι ανάλογο με Έλληνες καλλιτέχνες! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fatha Posted November 4, 2004 Share Posted November 4, 2004 Αλήθεια ξέρετε καμία σελίδα για έλληνες ζωγράφους; Έστω και όχι τόσο καλές όσο το Επιλογκ. Πάντος θέλω να ξανα επαναλάβω το Έπιλογκ είναι πολύ καλό Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
northerain Posted November 4, 2004 Share Posted November 4, 2004 ego dhmiourgo tora ena zine pou 8a exei artwork ktl...alla poious ellhnes kalitexnes ennoeis? O.o Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Μελδόκιος Posted November 4, 2004 Share Posted November 4, 2004 Το site είναι υπέροχο! Πόρωση! Άπειρα things! Το αγαπάω! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Βάρδος Posted November 5, 2004 Share Posted November 5, 2004 Fatha, να σε παραπέμψω στο Βασίλειο του Φανταστικού, όπου έχω συγκεντρώσει κάποιους από τους λιγοστούς καλούς Έλληνες ζωγράφους φαντασίας; Δες εδώ. Ανάμεσά τους είναι και ο Μελδόκιος και ο Dain (με το άλλο του όνομα --Cadmilos). Και ό,τι άλλο έχετε παιδιά, μπορείτε πάντα να μου το στείλετε. Ως γνωστόν, το Βασίλειο είναι ανοιχτό για όσους επιθυμούν να δημοσιεύσουν το οτιδήποτε σχετικό με τη Φαντασία. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nienna Posted December 14, 2004 Share Posted December 14, 2004 Παραπλήσιο site με το epilogue είναι το fantasya.net Και αν θέλετε πολλών ειδών δουλειά φυσικά DeviantART.com Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.