Darkchilde Posted July 1, 2008 Share Posted July 1, 2008 Ένα από τα πρώτα Graphic Novel που έγραψε ο Neil Gaiman με εικονογράφηση του Dave McKean. Δεν ξέρω πως να παρουσιάσω αυτό το Graphic Novel, χωρίς να χαλάσω την ιστορία. Αλλά κάτι σε αυτή την ιστορία σου μένει. Δεν ξέρω αν είναι ο τρόπος παρουσίασης ή επειδή βλέπεις την ιστορία μέσα από τα μάτια ενός τετράχρονου. Το έχει διαβάσει κανείς άλλος; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trillian Posted July 1, 2008 Share Posted July 1, 2008 Εγώ, εγώ, εγώ! Το διάβασα πρόσφατα μάλιστα. Η εικονογράφηση του McKean είναι απλά υπέροχη! Αν θυμάμαι καλά, έλεγε στην εισαγωγή ότι είναι η πρώτη συνεργασία τους. Όμως, δεν ξέρω, ενώ το σενάριο είναι πάρα πολύ καλό (ως σενάριο) ως ιστορία... κάτι μου έλειπε. Σε έπαιρνε από το χέρι και σου έδειχε όλα αυτά τα ωραία που έχει ο Gaiman στο κεφάλι του, αλλά δεν πήγαινε κάπου συγκεκριμένα... Βέβαια, νομίζω ότι αυτός ήταν και ο σκοπός της ιστορίας, η ίδια η ιστορία βασίζεται σε μια παιδική ανάμνηση, απλά εμένα δε με ενθουσιάσε ιδιαίτερα. Ειδικά σε σχέση με τις επόμενες ιστορίες του Gaiman θα έλεγα ότι είναι απλά ένα ορεκτικό, μια γρήγορη ματιά στο τι έχει να προσφέρει. Αξίζει πάντως! Η εικονογράφηση είναι πραγματικά υπέροχη - ειδικά ο τρόπος που δένει με το κείμενο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.