mariposa Posted September 19, 2008 Share Posted September 19, 2008 Βλέποντας διαγωνισμούς διηγημάτων να γίνονται πολλές φορές ταυτόχρονα, μου δημιουργήθηκε η εξής απορία: Μπορεί κάποιος να λάβει μέρος σε δύο διαγωνισμούς με το ίδιο διήγημα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kitsos Posted September 19, 2008 Share Posted September 19, 2008 Φαντάζομαι ότι μπορείς. Εκείνο που δεν ξέρω είναι τι θα συμβεί εάν το διήγημα βραβευθεί και στους δύο διαγωνισμούς. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mariposa Posted September 19, 2008 Author Share Posted September 19, 2008 θα το πάρεις πάνω σου μήπως;;;;; :tongue: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heiron Posted September 19, 2008 Share Posted September 19, 2008 Τι διαγωνισμούς εννοείς;Του φόρουμ,περιοδικών,εκδοτικών οίκων...; Νομίζω κάθε διαγωνισμός έχει τους όρους του οπότε δεν μπορεί να υπάρξει μια γενική απάντηση.Κάποιοι εκδοτικοί οίκοι θέλουν τα δικαιώματα του διηγήματός σου για κάποιο διάστημα,οπότε δεν σε αφήνουν να το στέλνεις από εδώ κι από εκεί.Στα περισσότερα ξένα περιοδικά αυτό ισχύει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mariposa Posted September 19, 2008 Author Share Posted September 19, 2008 εννοώ δήμων, περιοδικών κλπ. Οχι του φορουμ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tetartos Posted September 19, 2008 Share Posted September 19, 2008 Συνήθως ο μόνος περιορισμός είναι να μην έχει δημοσιευτεί αλλού το διήγημα. Ορισμένοι διαγωνισμοί θέλουν μετά να εκδόσουν τα καλύτερα, οπότε έχεις πρόβλημα σε ταυτόχρονες συμμετοχές. Υποθέτω, ωστόσο, ότι δεν πειράζει αν "χάσεις" στον έναν, να ξαναστείλεις το διήγημα σε κάποιον επόμενο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Παρατηρητής Posted September 21, 2008 Share Posted September 21, 2008 Βλέποντας διαγωνισμούς διηγημάτων να γίνονται πολλές φορές ταυτόχρονα, μου δημιουργήθηκε η εξής απορία:Μπορεί κάποιος να λάβει μέρος σε δύο διαγωνισμούς με το ίδιο διήγημα; Εμένα πάλι μου γεννήθηκε μια άλλη απορία: Από που ξεφύτρωσαν τόσοι διαγωνισμοί;;; (Καμιά φωλιά θα έχουν) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.