Naroualis Posted October 9, 2008 Share Posted October 9, 2008 (edited) Η είδηση είναι γραμμένη εδώ κι ο περι ού ο λόγος κύριος Ζαν Μαρί Γκουστάβ Λεκλεζιό έχει ΚΑΙ αυτός περάσει μια βολτίτσα από τα δικά μας τα λημέρια... Από την Βιβλιογραφία εφ, φ και τρόμου, της Δόμνας Παστουρματζή, μεταφέρω τους εξής τρεις τίτλους: Ο Γηρευτής του Χρυσού, (Le chercheur d' or) Μετ. Λήδα Παλλαντίου, Αθήνα: Χατζηνικολής, 1986 Έρημος, Μετ. Γιώργος Ξενάριος, Αθήνα: Καστανιώτης, 1993 Το Πρόστιμο, Μετ. Μαριλένα Παπαχριστοφόρου, Αθήνα: Σύγχρονη Εποχή, 1992 Και περσι η κ. Λέσσινγκ... Βρε μήπως και αρχίζουν να αλλάζουν εντελώς τα πράγματα; Edited October 9, 2008 by tetartos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mort13 Posted October 9, 2008 Share Posted October 9, 2008 (edited) Αν ζούσε 2-3 χρόνια ακόμα ο Κλαρκ νομίζω ότι θα το έπαιρνε κάποια στιγμή... τώρα από τους εν ζωή "δικούς" μας, πιστεύω οι Bradbury και Ballard έχουν τις περισσότερες πιθανότητες. Ίσως κι η ΛεΓκέν... Θέλω να ελπίζω ότι μέσα στα επόμενα 20 χρόνια θα πάρει ένας καθαρός "σουφουφίτης" συγγραφέας Νόμπελ. Edited October 9, 2008 by Tauntaun13 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.