Oberon Posted December 8, 2008 Share Posted December 8, 2008 Tiessa said Δεν έχει κανένα κουιζ για τον Κλαρκ μπας και ξελασπώσουμε; Για τον Τόλκιν; Your wish is my command! Τόλκιν κουίζ, average λέει πως είναι σε δυσκολία. A-Z of Arda! ;) http://www.funtrivia.com/playquiz/quiz17414813f14e8.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tiessa Posted December 8, 2008 Share Posted December 8, 2008 Αν αυτό ήταν average, αρχίζω να καταλαβαίνω τι σημαίνει πραγματικά fan! Και νόμιζα ότι τα ήξερα καλά. 17/25 και άνοιξα και λίγο βιβλίο! Μόλις ανακάλυψα τουλάχιστον τρία βιβλία που χρειάζονται επανάληψη... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oberon Posted December 8, 2008 Author Share Posted December 8, 2008 (edited) 11/25 και πάω να κρυφτώ από τη ντροπή μου. Edited December 9, 2008 by Dain Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mort13 Posted December 8, 2008 Share Posted December 8, 2008 Είναι όντως δύσκολο, αν και 2-3 λάθη μπορούσα να τα αποφύγω αλλά αντίστοιχα σε άλλα 2 ήμουν τυχερός. 19/25 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tetartos Posted December 8, 2008 Share Posted December 8, 2008 Δεν θεωρώ τον εαυτό μου fan και διάβασα τα βιβλία μόνο μια φορά. Οι ερωτήσεις μου φάνηκαν πολύ του τύπου (ονόματα, όχι γεγονότα ή νοήματα). Πήρα το ταπεινό 7/25 (και πάλι πολύ ήταν!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nienor Posted December 9, 2008 Share Posted December 9, 2008 Εδώ σας έχω χαλαρά όμως You scored: 23 / 25 Και αν οι ερωτήσεις ήταν στα ελληνικά θα ήμουν στα 24, το μόνο που πραγματικά δεν το θυμόμουν (και οκ, δε μπορούσα να το βρω κι από τα άλλα) ήταν το 24, και έγραψα λάθος και το 10, γρομφ.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oberon Posted December 9, 2008 Author Share Posted December 9, 2008 E, μα. Ολόκληρη "Νienor" πια, δεν θα μας έβαζες τα γυαλιά? Μπράβο, Κιάρα!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naroualis Posted December 9, 2008 Share Posted December 9, 2008 You scored: 19 / 25 Total points: 190 Παράξενο είναι, γιατί έπιασα κάποιες ερωτήσεις που πήγαν εντελώς στην τύχη κι έχασα άλλες που ίσως και να τις ήξερα. Έχασα ας πούμε τον Κουρουφίνγκουε, το επίθετο των απογώνων του Σάμ και τη γυναίκα του Έλροντ, αλλά βρήκα τον Εντ, τη φάρα του Σμήγκολ και το όνομα του δαχτυλιδιού του Έλροντ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Waylander Posted December 9, 2008 Share Posted December 9, 2008 Ελεος εχω παρακμασει μονο 13/25.....Μονι μ δικαιολογια ειναι το γεγονος οτι η τελευταια φορα που διαβασα ολοκληρο το Silmarilion ηταν τουλαχιστον 4 χρονια πισω....Νιωθω Ντροπη... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.