Guest roriconfan Posted December 28, 2008 Share Posted December 28, 2008 Αμ, γι'αυτό και δε μου αρέσουνε γενικώς τα παραμύθια. Πρέπει να τα καταπίνεις όλα χωρίς σκέψη. Γιατί να το κάνεις αυτό ενώ ολοφάνερα περνάνε μυνήματα; Έτσι τα αποδεχόμαστε όλα ή μήπως πρέπει να μη δίνουμε σημασία σε τίποτα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Παρατηρητής Posted December 28, 2008 Share Posted December 28, 2008 Αμ, γι'αυτό και δε μου αρέσουνε γενικώς τα παραμύθια. Πρέπει να τα καταπίνεις όλα χωρίς σκέψη. Γιατί να το κάνεις αυτό ενώ ολοφάνερα περνάνε μυνήματα; Έτσι τα αποδεχόμαστε όλα ή μήπως πρέπει να μη δίνουμε σημασία σε τίποτα; Μεγάλη κουβέντα αυτή. Όμως προσπάθησε να μπεις στο νόημα. Κάποια από τα παραμύθια περνούσαν (και συνεχίζουν να περνούν) μηνύματα. Τα περισσότερα όμως έβγαιναν με το ίδιο σκεπτικό που βγαίνουν σήμερα τα βιβλία και οι ταινίες φανταστικού περιεχομένου: για να ενθουσιάσουν. Μην παίρνεις τα παραμύθια για κήρυκες. Άλλωστε δεν ξέρεις ποιες είναι οι ρίζες τους. Κάποια αποτελούν παραλλαγή ενός πραγματικού γεγονότος ενώ κάποια άλλα δεν αποκλείεται να βγήκαν μέσα απο στόματα τρελών, μεθυσμένων, ή ακόμα και λογικών ανθρώπων οι οποίοι όμως δεν κατάφεραν να δώσουν τέλος στην ιστορία που ξεκίνησαν, με αποτέλεσμα, απο στόμα σε στόμα, το παραμύθι να ολοκληρωθεί εντελώς διαφορετικά από ότι περίμενε ο δημιουργός του. Πχ στο συγκεκριμένο παραμύθι το πριγκιπόπουλο που βρέθηκε στην κλειδωμένη καμαρα. Μην το ψάχνεις λοιπόν φίλε μου. Με τέτοιο σκεπτικό την ίδια απορία θα έπρεπε να είχαμε και για όλες εκείνες τις σελιδοποιημένες και κινηματογραφικές ιστορίες που αγαπήσαμε. Κακή η απόρριψη κακή και η υπερανάλυση, πιστεύω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nihilio Posted December 28, 2008 Share Posted December 28, 2008 Αργκχ, πολύ πουριτανοί μου έχετε γίνει. Τη μια σας πειράζει η νεκροφιλία, την άλλη ο βιασμός ή αποπλάνηση όπως θέλετε πείτε το, τώρα κάποιοι διαμαρτύρονται για τον καθιερομένο φάνταζυ θεσμό της δρακοκτονίας Ότι και να λέτε, εγώ διάβασα ένα πολύ ενδιαφέρον παραμύθι σε όλα αυτά και συγχαρητήρια στο συγγραφέα. Και προς τους αναγνώστες, μια υπενθύμιση: ψάχνοντας το υψηλότερο νόημα χάνετε πολλές φορές την απτή ουσία της ιστορίας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Electroscribe Posted January 3, 2009 Author Share Posted January 3, 2009 Ορισμένες διευκρινίσεις: - Αυτή τη φορά δε γνώριζα αρκετά για τη διάλεκτο που ήθελα να μιμηθώ κι έτσι αυτοσχεδίασα. Αλλά νομίζω πως όλα τα γλωσσικά χαρακτηριστικά που χρησιμοποίησα υφίστανται σε κάποια γωνιά της Ελλάδας το καθένα. - Ο δράκος του συγκεκριμένου παραμυθιού δεν ήταν dragon αλλά ogre, ως συνήθως στην παράδοσή μας. Σε άλλα ελληνικά παραμύθια, το ίδιο πλάσμα ονομάζεται "αράπης", μιας και έλκει την καταγωγή του εν μέρει από το τζίνι των αραβικών παραμυθιών που εύστοχα ανέφερε ο roriconfan (γι' αυτό και συχνά έχει μεγάλες μαγικές ικανότητες εκτός από υπεράνθρωπη ρώμη και μυθικά πλούτη). [spam: όσον αφορά τους αρχαίους ελληνικούς ερπετοειδείς δράκους, εκείνοι απλά φυλούσαν αντικείμενα/τόπους που δεν τους ανήκαν, δίχως ίχνος κακίας. Και ήρωες/θεοί τους ξεπάστρευαν χωρίς να έχει κανείς πάει στη Greenpeace για τα δικαιώματά τους τα τελευταία 3000 χρόνια] - Στην εσωτερική λογική των 'Γιων της Στάχτης" (των βιβλίων που γράφω), είναι προφανές πως ένας δράκος είναι κακός και η επιθυμία του να παντρευτεί ανθρώπινη σύζυγο αποτελεί επαρκές έγκλημα για να καταστεί άξιος θανάτου. Κάτι παρόμοιο συμβαίνει και με το επόμενο παραμύθι που έγραψα (αν και εκεί δε νομίζω πως υπάρχει ορατό λογικό κενό) Αυτό το τελευταίο, σε καμιά περίπτωση δε σημαίνει πως το κείμενό μου στερείται αδυναμιών, ούτε θεωρώ πως σας κάλυψα πλήρως. Όπως φάνηκε, υπάρχουν κάποιοι οι οποίοι είναι (ασυνείδητα) πρόθυμοι να αγνοήσουν τυχόν αδυναμίες και να απολαύσουν την ανάγνωση, βασισμένοι στα όποια θετικά στοιχεία. Υπάρχουν άλοι που είναι φύσει απαιτητικότεροι. [υπάρχουν και κάποιοι οι οποίοι δε θα ήταν ευχαριστημένοι ακόμη κι αν δεν υπήρχαν αδυναμίες, αλλά δε νομίζω πως μπορώ να κάνω κάτι γι' αυτούς] Οπότε τίθεται το (ρητορικό) ερώτημα κατά πόσον έχουν νόημα τα παραμύθια μου ξεκομμένα από τα βιβλία στα οποία στηρίζονται (= έξω από το ιστολόγιό μου) και μάλιστα δίχως τη δυνατότητά να διαβάσει κανείς τα βιβλία αυτά, η οποία ίσως και να μην υπάρξει ποτέ. Όπως πάντα, ευχαριστώ όλους όσους ξόδεψαν το χρόνο τους για να διαβάσουν ένα πόνημά μου κι ευχαριστώ διπλά όσους έκαναν τον κόπο να πουν μια γνώμη και να με βοηθήσουν μ' αυτόν τον τρόπο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sileon Posted February 27, 2009 Share Posted February 27, 2009 Τώρα υπέπεσε στην αντίληψή μου. Το παραμύθι σπέρνει. Μπράβο Λεφ. Τώρα, οι αναποδιές που διάβασα στα σχόλια, πραγματικά δεν έχουν όριο. Τι είδους και ποιάς προέλευσης μύγα το τσίμπημα επιφέρει τέτοια στριμάδα στα όρια της κακίας, δεν καταλαβαίνω. Όπως, επίσης, δεν καταλαβαίνω την μέθοδο του να σφυρίζουμε αδιάφορα, γύφτικα, κλέφτικα ή οπως στο διάολο σας αρέσει και ΚΥΡΙΩΣ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΑ. Ο νοών νοείτω. Και επειδή ξέρω οτι οι νοώντες θα με γράψουν στα τέτοια τους.. Α-υτάα.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DinoHajiyorgi Posted February 27, 2009 Share Posted February 27, 2009 Τι είδους και ποιάς προέλευσης μύγα το τσίμπημα επιφέρει τέτοια στριμάδα στα όρια της κακίας, δεν καταλαβαίνω. Όπως, επίσης, δεν καταλαβαίνω την μέθοδο του να σφυρίζουμε αδιάφορα, γύφτικα, κλέφτικα ή οπως στο διάολο σας αρέσει και ΚΥΡΙΩΣ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΑ. Ο νοών νοείτω. OH GOD! NEVER AGAIN! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.