Nephilim Posted April 15, 2009 Share Posted April 15, 2009 (edited) Ο τρόμος του Λονδίνου Συγγραφείς: Ανώνυμος Εκδότης: Ηλέκτρα Σελίδες: 112 "Μα τον Δία! Αυτός είναι ο Σπρίνγκχιλντ Τζακ!" φώναξε ο συνταγματάρχης Φόρτεσκιου, ένας από τους ταξιδιώτες. "Ναι", κραύγασε ο ταγματάρχης Χάουαρντ, που καθόταν δίπλα του. "Και πάω στοίχημα πως όταν περάσουμε το τούνελ, θα τον δούμε να μας περιμένει στην άλλη πλευρά"."Πάει!" έσπευσε να δεχτεί το στοίχημα ο συνταγματάρχης. Φυσικά, πριν το τρένο προλάβει να βγει από το τούνελ, ο Σπρίνγκχιλντ Τζακ βρισκόταν κιόλας πλάι στις γραμμές, με τα μεγάλα μουστάκια του να καμαρώνουν σαν τσιγκέλια κάτω από τη μυτερή μύτη του, και το στόμα του να ξερνά γαλάζιες φλόγες. Την επόμενη στιγμή είχε εξαφανιστεί. Ειναι λιγο αφελες, κι ο τροπος γραφης του πρωτολειος, αλλα σε γενικες γραμμες ειναι ενδιαφερον βιβλιαρακι και δινει στιγμα της εποχης. Edited April 15, 2009 by Nephilim Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hermione Granger Posted March 1, 2012 Share Posted March 1, 2012 Αληθεια το εχω αυτο το βιβλιαρακι, μου το ειχαν κανει δωρο εδω και χρονια μα δεν το εχω διαβασει ακομα.. Χθες σκεφτομουν να το διαβασω αποψε και μαλλον θα το κανω. Πολυ ενδιαφερον το οτι ο συγγραφεας ειναι αγνωστος, προσθετει εναν αερα μυστηριου. Δε θα με χαλουσε καθολου να γραψω ενα βιβλιο και να μη βαλω το ονομα μου πανω (αν γινεται δλδ αυτο). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BladeRunner Posted March 1, 2012 Share Posted March 1, 2012 Όταν με το καλό το διαβάσεις, άφησε και ένα σχόλιο εδώ, για το πως σου φάνηκε και λοιπές εντυπώσεις . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.