araquel Posted July 4, 2009 Share Posted July 4, 2009 (edited) Δεν είδα νήμα πουθενά για την ταινία αυτή, οπότε here it goes... Η γνωστή Αλίκη στη Χώρα των Θαυμάτων από το γνωστό Tim Burton, οπότε δεν θα είναι τόσο γνώριμη και τόσο όμοια με τις υπόλοιπες μεταφορές. And to prove my point... White Queen (Anne Hathaway) Tweedledee & Tweedledum (Matt Lucas) Mad Hatter (Johnny Depp) Queen of Hearts (Helena Bonham-Carter) Alice (Mia Wasikowska) imdb entry Edited December 6, 2017 by Dreamer Προστέθηκε το έτος κυκλοφορίας στον τίτλο του topic καθώς και το τρέιλερ της ταινίας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DinoHajiyorgi Posted February 24, 2010 Share Posted February 24, 2010 Bump. Γιατί βγαίνει τώρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Διγέλαδος Posted February 24, 2010 Share Posted February 24, 2010 Αλυσίδα σινεμά μποϊκοτάρει την «Αλίκη» του Μπάρτον σε Βρετανία, Ιταλία, Ιρλανδία Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chihiro Posted November 13, 2014 Share Posted November 13, 2014 Την περίμενα πως και πως αυτή την ταινία αλλά όταν έφτασε η ώρα που την είδα, απογοητεύτηκα. Δεν μπορώ να προσδιορίσω ακριβώς τον λόγο απλά ήταν πολύ μέτρια για Tim Burton και είχα υψηλές προσδοκίες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.