dolph Posted August 5, 2009 Share Posted August 5, 2009 Όπως ανάφερα και σε άλλο topic, με ενδιαφέρει κυρίως η συγγραφή σεναρίων. Πέραν του Ντίνου που αναφέρει ότι γράφει επίσης και έχει σπουδάσει κινηματογράφο στο Λος Άντζελες, υπάρχουν άλλοι που να ασχολούνται ενεργά με το σενάριο και την τέχνη του κινηματογράφου γενικότερα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arachnida Posted August 6, 2009 Share Posted August 6, 2009 Σε ερασιτεχνικό επίπεδο εγώ. Σενάριο, σκηνοθεσία, μοντάζ. Ως random artwork έχουμε κάνει τρεις ταινίες μικρού μήκους και ετοιμάζουμε ακόμα μία από Σεπτέμβρη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nihilio Posted August 6, 2009 Share Posted August 6, 2009 Σενάρια για κόμιξ μικρού μήκους, με κάποιες ημιεπαγγελματικές εκδόσεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
I robot Posted August 7, 2009 Share Posted August 7, 2009 Σενάρια για κόμικς εδώ και αρκετά χρόνια. Κάπου το 99 έιχα κερδίσει και εναν διαγωνισμό ιδέας σεναρίου και είχε γυριστεί η ιστορία μου, ταινία μικρού μήκους. Αλλά το τελικό σενάριο δε το είχα γράψει μόνος, το κάναμε με τον σκηνοθέτη μαζί. Αυτά Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.