dolph Posted August 6, 2009 Share Posted August 6, 2009 (edited) Μόλις τελείωσα την νουβέλα "Η δεξιά τσέπη του ράσου", την οποία διάβασα μονορούφι. Πολύ ευχάριστη εμπειρία να διαπιστώνεις ότι και η νέα γενιά Ελλήνων συγγραφέων έχει άξιους αντιπρόσωπους που ξέρουν να χειρίζονται τον λόγο. Ο συγγραφέας είναι μόλις 38 χρόνων και χρησιμοποιεί άνετα λεξιλόγιο που οι περισσότεροι συνομήλικοι του δεν ξέρουν καν ότι υπάρχει. Η ιστορία είναι τρυφερή και σε κάνει να σκεφτείς πολλά πράγματα, αλλά ας μην επεκταθώ σε αυτή. Το προτείνω ανεπιφύλακτα σε όσους διαβάζουν ελληνική λογοτεχνία. Edited August 6, 2009 by dolph Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arachnida Posted August 7, 2009 Share Posted August 7, 2009 Και το προηγούμενο του Μακριδάκη (Ανάμισης ντενεκές), ήταν επίσης πολύ δυνατό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicole Rankwist Posted August 7, 2009 Share Posted August 7, 2009 Κοίτα να δεις... και σκεφτόμουνα να το αγοράσω να μην το αγοράσω... Οπότε το βρήκα το ένα ανάγνωσμα των διακοπών! Ευχαριστώ. Μήπως κάποιος έχει διαβάσει το "Σκοτεινός Τόπος" της Τζίλιαν Φλιν γιατί είμαι ανάμεσα σ' αυτό και το "Firewall". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.