Jump to content

    

Έφτασε η στιγμή να κονταροχτυπηθούν και πάλι οι πένες σας, με ένα νέο, συναρπαστικό θέμα. Σας περιμένουμε!
                                                                              
                        O 56ος Διαγωνισμός Σύντομης Ιστορίας αφιερώνεται στην μνήμη του Ντίνου Χατζηγιώργη aka DinoHajiyiorgi (1963-2022).
                                                                                                                                                  
                                               
                                                    ╔═══════════  📜 Κανονισμοί Διαγωνισμών 📜 ══════════╗
                                                                        Διαβάστε προσεκτικά τους Κανονισμούς των διαγωνισμών.       
                                                    ╚══════════════════════════════════════════════════╝

                                                                                                           ▛▝▝▝▝▝▝▝▝▝▝▝▝▝▝▝▝▝▝▝▝▝▝▝▝▝▝▝▝▝▝▝▝▝▝▝ ▜
                                                                              ΘΕΜΑ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ: Συγγραφέας
                                                                                                           ▙ ▖▖▖▖▖▖▖▖▖▖▖▖▖▖▖▖▖▖▖▖▖▖▖▖▖▖▖▖▖▖▖▖▖▖▖▟

╔═══════════════════════════════════ ✍ Περίοδος Συγγραφής  ════════════════════════════════════╗
          
          11 Απριλίου έως 10 Μαΐου (την τελευταία ημέρα, υπάρχει διορία αποστολής των ιστοριών μέχρι τις 12 τα μεσάνυχτα). 
Για λόγους διευκόλυνσης όσων χρησιμοποιούν e-readers, όταν είναι δυνατόν, οι συγγραφείς να ανεβάζουν τις ιστορίες τους σε docx και pdf.
Για να μάθετε πως μπορείτε να αποθηκεύσετε ένα αρχείο στο LibreOffice σε μορφή docx κοιτάξτε εδώ.
  Παρακολουθήστε αυτό το βίντεο για να μάθετε πως μπορείτε να δημοσιεύσετε μία ιστορία.
  Αντιγράψτε το link της ιστορίας σας και επικολλήστε το μέσα σε ένα πόστ εδώ στο Event. 
Παρακολουθήστε αυτό το βίντεο για να μάθετε πως μπορείτε να βάλετε το link της ιστορίας σας σε ένα πόστ. ╚═════════════════════════════════════════════════════════════════════════════════════════════╝

╔══════════════════════════ 📝 Περίοδος Σχολιασμού και Ψηφοφορίας ✉️  ══════════════════════════╗
       
         11 Μαΐου έως 9 Ιουνίου (την τελευταία ημέρα, υπάρχει διορία αποστολής των ψήφων μέχρι τις 12 τα μεσάνυχτα).    
Στέλνετε τις βαθμολογίες σας με προσωπικό μήνυμα στο διοργανωτή Roubiliana με ταυτόχρονη κοινοποίηση στο βοηθό Ghost
Παρακολουθήστε αυτό το βίντεο για να μάθετε πως μπορείτε να στείλετε ένα προσωπικό μήνυμα.
  Στο προσωπικό μήνυμα, μπορείτε είτε να κάνετε αντιγραφή-επικόλληση όλες τις ιστορίες με την σειρά συμμετοχής και να γράψετε τις
βαθμολογίες σας (θα τις βρείτε όλες στο αρχικό πόστ) ή εναλλακτικά να χρησιμοποιήσετε το αρχείο "Βαθμολογίες.xlsx" ή "Βαθμολογίες.docx"
που θα τα βρείτε εδώ.
  Διαβάστε αυτό το άρθρο της Ιρμάντας για το πως κάνουμε κριτική σε ένα διήγημα.
  Παρακολουθήστε αυτά τα βίντεο για να μάθετε 6 τρόπους ανάγνωσης ενός διηγήματος για πιο ξεκούραστη ανάγνωση. ╚═════════════════════════════════════════════════════════════════════════════════════════════╝

╔══════════════════════════════════════  ⚠️ ΠΡΟΣΟΧΗ   ═════════════════════════════════════════╗
    Θα παρατηρήσατε ότι η ημερομηνία λήξης του διαγωνισμού είναι διαφορετική από αυτή που αναγράφεται στο "Event details".
    Αυτό έγινε, για να συνεχίζει να εμφανίζεται στα Upcoming Events της αρχικής σελίδας του φόρουμ και να έχουν άμεση πρόσβαση σε
    αυτό όσοι θέλουν να το επισκεφτούν.
    Η πραγματική ημερομηνία λήξης (περίοδος σχολιασμού και ψηφοφορίας) αναγράφετε εδώ, στο"Event details".        
╚═════════════════════════════════════════════════════════════════════════════════════════════╝
 
Τα διηγήματα με σειρά συμμετοχής:
Συνέντευξη - Kriton Χίλιες και μία κρύπτες - gismofbi Τα Γραπτά του παππού μου - CountJorge Σουρεάλ - Nick V. Βιωματική Γραφή - Αρίστος Αντίο, Βάρβαρε - Γιώργος77 Ο πάπυρος, η πένα και ο χρονοταξιδιώτης - Rōnin
81 Comments

10 users have RSVPed, including

  • AlienGreek
  • Roubiliana
  • EmberRoar
  • Μαρία Κάπα
  • Nakraal

    

Φίλες και φίλοι.
Ξεκινάμε την Παρασκευή 15 Απριλίου το επόμενο μάθημά μας που αφορά στην πλοκή. Το μάθημα αποτελεί το δεύτερο μέρος της σειράς PLOT και θα είναι διαθέσιμο εδώ ως και την Παρασκευή, 3 Ιουνίου. 
Το μάθημα PLOT2-1: Αρχιτεκτονική μιας Ιστορίας II εξετάζει τη δημιουργκή γραφή με βάση το αριστοτελικό μοντέλο, όπως αυτό προκύπτει από τον ορισμό της τραγωδίας. Εξετάζονται ριζοσπαστικοί τρόποι δόμησης της πλοκής, ο ντανταϊσμός και ο σουρεαλισμός στη λογοτεχνία, καθώς επίσης και βασκές αρχές εισαγωγής μαγικών, γεωγραφικών και κοινωνικών συνθηκών στη λογοτεχνία είδους.
Θέλω να ευχαριστήσω θερμά όσους βοήθησαν ως beta readers στο μάθημα αυτό, με την συμμετοχή και τις χρήσιμες παρατηρήσεις τους.
Σας περιμένουμε!

    

Φίλες και φίλοι,
Ο 56ος Διαγωνισμός Σύντομης Ιστορίας του SFF.gr ολοκληρώνεται στις 9/6 και δεν θα μπορούσε παρά να ακολουθήσει ακόμη ένα διαδικτυακό μάθημα.
Πόσο σωστοί είναι άραγε οι κόσμοι που φτιάχνουμε; Ισχύουν οι νόμοι της Φυσικής σε ένα μαγικό σύμπαν και, αν ναι, μέχρι ποιο βαθμό; Πόσο χρήσιμος είναι ο αποκρυφισμός στην κατασκευή μαγικών συστημάτων για τα σύμπαντά μας και τι ρόλο παίζει η τεχνολογία σε μία ιστορία Επιστημονικής Φαντασίας; Υπάρχουν dos and don'ts στην κατασκευή των φανταστικών μας κόσμων;
 
Το μάθημά μας MC3-1, Με Κανόνα και Διαβήτη είναι πλέον διαθέσιμο από σήμερα, 10/6 έως και 8/7.
Όπως πάντα η είσοδος είναι ελεύθερη, είναι ευπρόσδεκτοι όλες και όλοι.
Σας περιμένουμε εδώ!
 

    

Για την συνάντηση στις 25-6-2022 έχει επιλεγεί το βιβλίο : "Λευκή Πανώλη", Φρανκ Χέρμπερτ.     BookWalks #5 meeting   Το BookWalks είναι μια διαδικτυακή ομάδα ανάγνωσης speculative fiction. Αποτελεί μια ευκαιρία για όσους αγαπούν το Φανταστικό να σχολιάσουν βιβλία του αγαπημένου τους είδους, να ανταλλάξουν απόψεις και αναγνωστικές εμπειρίες.   Κάθε μήνα θα επιλέγεται ένα βιβλίο για σχολιασμό και οι συναντήσεις θα πραγματοποιούνται μέσω διαδικτυακής πλατφόρμας.   Μετά τον σχολιασμό του επιλεγμένου βιβλίου, θα ακολουθεί ελεύθερη συζήτηση για τα βιβλία του Φανταστικού που διαβάζει ο καθένας εκείνη την περίοδο. Σκοπός είναι να έρθουμε σε επαφή με όσο το δυνατόν περισσότερα διαφορετικά είδη και υποείδη του φανταστικού, με όσο το δυνατόν περισσότερες διαφορετικές φωνές.

    

Είναι μαρτύριο να περιμένει κανείς το Νοέμβρη για να γράψει μια νουβέλα 50,000 λέξεων μέσα σε 30 μέρες!
Γιατί να μην υπάρχει κάτι αντίστοιχο και το καλοκαίρι; Που δεν έχουμε υποχρεώσεις; Και που υπάρχουν περισσότεροι μήνες με 31 μέρες;
Ελάτε στην παρέα του sff.gr για να ζήσουμε μαζί ένα Summer Writing Month ή, όπως είναι γνωστό στους συμμετέχοντες, SummerWriMo!
Διαλέγεις όποιο συγγραφικό project θέλεις (μυθιστόρημα, διήγημα, ποίηση, δοκίμια), διαλέγεις όποιο ποσοτικό στόχο θέλεις (10-20-30-100 χιλιάδες λέξεις), φροντίζεις αυτό να συμβεί μεταξύ της 1ης και της 31ης Ιουλίου  2022 και βάζεις μπρος για τη νίκη.
Ελάτε στον έβδομο λογοτεχνικότερο Ιούλιο των τελευταίων 100 ετών (λέμε τώρα  ) Ελάτε για την εμπειρία, μείνετε για την παρέα, παλέψτε για τη νίκη!


β) τι γράφουμε; #ό,τι μας καπνίσει. Νουβέλα να είναι κι ό,τι να 'ναι. Αρκεί να φτάσει στον στόχο που θα θέσεις στην αρχή.

γ) τι κερδίζουμε; #εδώ είναι και το tricky part. Τίποτε. Στην ουσία το μόνο που κερδίζεις είναι προσωπική ικανοποίηση και ένα ντραφτ εκείνης της ιδέας που όλο λες ότι θα τη γράψεις και δεν τη γράφεις ποτέ. Α, και πραγματικά φανταστική ατμόσφαιρα στο κλειστό, προστατευμένο κλαμπ. Κάθε φέτος είναι και φανταστικότερα. Άλλο να το λέω κι άλλο να το ζήσετε.

δ) κι αν έχω κι άλλες ερωτήσεις; #πες τες εδώ πριν την 1η του Ιούλη. Με τόσους βετεράνους στο σφφ, όλο και κάποιος θα βρεθεί να σου απαντήσει.


Λοιπόν; Ποιος θα λάβει μέρος φέτος;
 
5 Comments

7 users have RSVPed, including

  • Naroualis
  • Roubiliana
  • WILLIAM
  • Zaratoth
  • KELAINO

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..