Jump to content

ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΕΙΑ ΜΥΘΙΚΩΝ ΟΝΤΩΝ


distaros
 Share

Recommended Posts

Πλάσματα της μυθολογίας των λαών,που το όνομα τους αρχίζει από "Α".

Όχι Αγγλικά η greeklish.

Edited by Anergos Xaros
Link to comment
Share on other sites

"Αλικάντο".

Μυθικό πτηνό της Χιλής.Πετάει την νύχτα,και ψάχνει την τροφή του σε ορυχεία χρυσού η ασημιού.Η ποικιλία του μετάλλου που τρώει,αντικατοπτρίζεται στο χρώμα των μεταλλικών του φτερών...Το Αλικάντο που τρέφεται με χρυσάφι,έχει χρυσά φτερά,ενώ αυτό που τρέφεται με ασήμι έχει αργυρά φτερά.

Edited by Anergos Xaros
Link to comment
Share on other sites

"Αχθοφόρος"

Σκωτσέζος καλικάτζαρος.Συνηθίζει να βάφει την σκούφια του κόκκινη με το αίμα των θυμάτων του, και να φοράει μπότες φτιαγμένες από σίδερο.

Link to comment
Share on other sites

"Άντγιόκ"

Σκοτεινός δαίμονας μιας φυλής του Σουδάν. Απαιτεί συνεχώς θυσίες για να μην φέρει συμφορές στην γη. Σ' αυτόν αποδίδονται τα φονικά και οι έριδες μέσα στις φαμίλιες.

Link to comment
Share on other sites

"Αντροάζι"

Δαίμονες της φυλής Λουγαμπάρα του Ζαιρ.Γιοί του θεού Αντρόα,πνεύματα που κατοικούν στα ψηλά δέντρα,τα βράχια και τα βάθη των ποταμών.Τις νύχτες ακολουθάνε κρυφά τους διαβάτες. Αν κάποιος διαβάτης τολμήσει και γυρίσει να τους αντικρύσει,τον θανατώνουν,αλλά αν κάνει πως δεν τους δίνει σημασία,του επιτρέπουν να συνεχίσει ανενόχλητος.

Link to comment
Share on other sites

"Αντάρο"

Τα Αντάρο είναι πλάσματα που μοιάζουν στις γοργόνες, με το πάνω μισο του σώματός τους ανθρώπινο και το κάτω μισό σαν του ψαριού. Λέγεται ότι ζούνε στον ήλιο και ταξιδεύουν στη γη με ουράνια τόξα. Όταν βρίσκονται στη γη λέγεται ότι ταξιδεύουν με πίδακες νερού. Αντίθετα με τις γοργόνες, τα αντάρο δεν είναι φιλικά και επιτίθενται στους ανθρώπους εκτοξεύοντας ιπτάμενα ψάρια προκαλώντας λιποθυμία ή ακόμα και θάνατο.

Edited by Eldikinquel
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..