Jump to content

Εργαστήρι ποίησης


Guest silversoldier
 Share

Recommended Posts

Guest silversoldier

Καλημέρα παιδιά, καλή μερα για να ξεκινήσουμε δουλειά! Πείτε μου πότε είστε έτοιμοι. :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Χμμ...

Εργαστήρι συγγραφής νοείται... Για να κάτσεις να γραψεις πάνω από μια σελίδα θέλει όντως οργάνωση. Τώρα η λέξη 'δουλειά' να αναφέρεται στην ποίηση... δεν με ελκύει. Άσε που θα μου ήταν αδύνατον να γράψω ποίηση με κανόνες και να μελετάω τους όρους της... θα χάσει τη γλύκα που έχει για μένα.

 

Παρ' όλα αυτά, είδομεν! Μπορεί να βγει και καλό εργαστήρι.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Ει ορφέα!

Επειδή όλοι προτιμάμε να συζητήσουμε το θέμα του εργαστηριού ποιήσης αν θέλεις κάνε εναν κόπο και πήγαινε στο post ''γιατί μου θυμίζει δημόσιο;'' να πεις και εσύ την γνώμη σου και όσα θα 'θελες ή περιμένεις απο ένα τέτοιο εργαστήρι...έχουν ήδη ποστάρει αρκετοί και ελπίζουμε να ποστάρουν και άλλοι που πραγματικά ενδιαφέρονται να το οργανώσουμε σωστά και ομαδικά! :)

Χίλιοι καλοί χωράνε που λένε!!!

Edited by laas7
Link to comment
Share on other sites

Ίσως ο Ορφέας να μην έχει ακόμα πρόσβαση στο εργαστήρι όπου έχει μπει το τόπικ αυτό. Αν είναι έτσι μπορεί με ένα PM να ζητήσει από το Bardos να του δώσει την πρόβαση.

Link to comment
Share on other sites

:cool2: Νά'μαι και 'γω.... Δεν έχω ποστάρει κάνα ποίημα ακόμα, αλλά ενδιαφέρομαι για ένα τέτοιο "εργαστήρι".
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά... επείδη έχει ανοίξει ένα θέμα, στο γιατί μου θυμίζει δημόσιο, αν θέλετε κάντε και εσείς τα post σας εκεί για να έχουμε μια συμμαζεμένη κουβέντα, η πρόσκληση που έκανα στον ορφέα ισχύει για όλους όσους έχουν την καλή διάθεση! :)

Αν είναι πιο εύκολο, δεν ξέρω καν αν γίνεται... να βγεί το τόπικ έξω απο το εργαστήρι για να είναι πιο εύκολη η πρόσβαση σε όλους όσους θέλουν να πουν την άποψη τους ...

Εί! εσείς τα αφεντικά :p ακούτε; γίνεται;

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..