Darkchilde Posted January 2, 2010 Share Posted January 2, 2010 Τι λέτε να το συνεχίσουμε και φέτος; 1. Reaper Man - Terry Pratchett Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BladeRunner Posted January 2, 2010 Share Posted January 2, 2010 Εννοείται να συνεχίσουμε και φέτος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dolph Posted January 2, 2010 Share Posted January 2, 2010 Περιλαμβάνονται και βιβλία που έχουμε ξαναδιαβάσει; Επίσης, πρέπει να είναι μόνο SFF ή γενικότερα ό,τι διαβάζουμε; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nienor Posted January 2, 2010 Share Posted January 2, 2010 Ρίξε μια ματιά εδώ: http://community.sff.gr/index.php?showtopic=8245&view=getnewpost&hl=&fromsearch=1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naroualis Posted January 2, 2010 Share Posted January 2, 2010 Φέτος λέω να γράψω περισσότερο απ' όσο θα διαβάζω οπότε θα σας κάνω παρεούλα. Εξόν κι αν δε με θέλετε στην παρέα σας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dolph Posted January 2, 2010 Share Posted January 2, 2010 Αφού είναι και non-SFF θα μπώ στην λίστα και θα την ενημερώνω μηνιαίως Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BladeRunner Posted January 2, 2010 Share Posted January 2, 2010 Περιλαμβάνονται και βιβλία που έχουμε ξαναδιαβάσει; Επίσης, πρέπει να είναι μόνο SFF ή γενικότερα ό,τι διαβάζουμε; Περιλαμβάνονται τα βιβλία που θα διαβάσουμε μέσα στο 2010.Δεν έχει σημασία αν κάποιο βιβλίο έχει ξαναδιαβαστεί παλιότερα. Γενικότερα ό,τι διαβάζει κανείς.Υποθέτω και βιβλία εκτός της λογοτεχνίας,αλλά δεν είμαι σίγουρος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darkchilde Posted January 2, 2010 Author Share Posted January 2, 2010 Ναι, περιλαμβάνονται και μη λογοτεχνικά βιβλία, αρκεί αν μην είναι για κάποιο μάθημα πανεπιστημιακό ή μη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cassandra Gotha Posted January 2, 2010 Share Posted January 2, 2010 Εγώ πάντως ποτέ δεν αντιστέκομαι στον πειρασμό του ξαναδιαβάσματος, είναι κάτι σαν τις ταινίες. Ξανά και ξανά, βέβαια με τα βιβλία λιγότερο, γιατί ένα βιβλίο σε δύο ώρες, χλωμούλι. Εκτός κι αν μιλάμε για την Ευθυμία! Δεν σε παίζουμε 'δω πέρα, μας κομπλάρεις! :tongue: Ναι, σας παίζω κι εγώ φέτος... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dolph Posted January 3, 2010 Share Posted January 3, 2010 Μια τελική παράκληση: καλό είναι ο καθένας να κάνει edit και να προσθέτει στο ίδιο post τα βιβλία του και να μην φτιάχνει νέο post, ώστε να είναι πιό ευκολοδιάβαστο το topic. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nova Posted January 3, 2010 Share Posted January 3, 2010 Αυτό δεν είναι πρακτικό. Αν εγώ πόσταρα το πρώτο βιβλίο μου στη σελίδα 3 και μέχρι το τέλος του χρόνου έχουμε φτάσει στη σελίδα 5 ή 8, ποιός θα γυρίζει πίσω για να κοιτάει τις προηγούμενες σελίδες για να δει πόσα βιβλία έχω διαβάσει. Με αυτόν τον τρόπο που λες, σίγουρα θα είναι λιγότερες και οι σελίδες, αλλά και πάλι θα μαζευτούν αρκετές. Ήδη η πρώτη σελίδα έχει φτάσει στο ένα τρίτο της περίπου και έχουμε μόνο ένα βιβλίο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BladeRunner Posted January 3, 2010 Share Posted January 3, 2010 (edited) Μόλις τελείωσα το πρώτο βιβλίο για το 2010. 1)Πάκο Ιγκνάσιο Τάιμπο ΙΙ-Η ζωή η ίδια(289 σελ) Edited January 5, 2010 by BladeRunner Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jokey Posted January 4, 2010 Share Posted January 4, 2010 Και εγώ το ίδιο πριν από λίγο. 1. Lord of Light [Ο Κύριος του Φωτός] - Roger Zelazny (355) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KELAINO Posted January 5, 2010 Share Posted January 5, 2010 (edited) 1. The Assassini, Thomas Gifford εδίτ: (672) Edited January 5, 2010 by KELAINO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nihilio Posted January 6, 2010 Share Posted January 6, 2010 1) Δύναμη και Τιμή - Ανθίππη Φιαμού (318) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nienor Posted January 6, 2010 Share Posted January 6, 2010 1. Η Νεραϊδοφωνή, Δημήτρης Φιλοκώστας (58) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trillian Posted January 6, 2010 Share Posted January 6, 2010 Λέω φέτος να ξεκινήσω από το πιο "χαλαρό" τόπικ, αλλά...μάλλον ξεκίνησα με φόρα... Σήμερα 6 του μηνός και κλείνω με: 1. Το Κορίτσι με το Τατουάζ, Στιγκ Λάρσον 2. Το Κορίτσι που έπαιζε με τη φωτιά, ομοίως και μόλις σήμερα το απόγευμα: 3. Η Σκιά του Βασανιστή του Gene Wolfe 4. Το Πετράδι του Συμφιλιωτη, επίσης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nova Posted January 7, 2010 Share Posted January 7, 2010 (edited) Λέω φέτος να ξεκινήσω από το πιο "χαλαρό" τόπικ, αλλά...μάλλον ξεκίνησα με φόρα... Σήμερα 6 του μηνός και κλείνω με: 1. Το Κορίτσι με το Τατουάζ, Στιγκ Λάρσον 2. Το Κορίτσι που έπαιζε με τη φωτιά, ομοίως και μόλις σήμερα το απόγευμα: 3. Η Σκιά του Βασανιστή του Gene Wolfe 4. Το Πετράδι του Συμφιλιωτη, επίσης 4 στις 06.01.2010, την έκτη μέρα του χρόνου. Πές μου πως είναι βιβλία 50 σελίδων ή τα είχες ξεκινήσει από πέρισυ, γιατί θα αρχίσω να ντρέπομαι... Edited January 7, 2010 by Nova Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tetartos Posted January 7, 2010 Share Posted January 7, 2010 Αν οι πληροφορίες μου είναι σωστές: 1. Το Κορίτσι με το Τατουάζ, Στιγκ Λάρσον σελ. 672 2. Το Κορίτσι που έπαιζε με τη φωτιά, ομοίως σελ. 700 και μόλις σήμερα το απόγευμα: 3. Η Σκιά του Βασανιστή του Gene Wolfe σελ. 334 4. Το Πετράδι του Συμφιλιωτη, επίσης σελ. 320 Άθροισμα: 2026 σελίδες Μέσος όρος: 338/ημέρα (υπερδεκαπλάσιες από τις δικές μου) Και, βέβαια, σήμερα το απόγευμα 654 σελίδες. Αν το απόγευμα ξεκινάει π.χ. στις 16:00 και τελειώνει την ώρα του ποστ (01:30) μιλάμε για 9,5 ώρες δηλαδή περισσότερες από 1,1 σελίδες το λεπτό. mman, στα μαθήματα fast/speed reading μάλλον κοιμόμασταν δίπλα-δίπλα Nova, ντροπή σου! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mman Posted January 7, 2010 Share Posted January 7, 2010 mman, στα μαθήματα fast/speed reading μάλλον κοιμόμασταν δίπλα-δίπλα Όχι, καθόλου. Προσπαθούσαμε πραγματικά. Αλλά τα μαθήματα αυτά είναι για ανθρώπους! Οχι για σάρκινους σαρωτές κειμένων... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naroualis Posted January 7, 2010 Share Posted January 7, 2010 Εντάξει λοιπόν. Είπα ότι δε θα σας κομπλάρω, αφού δε με θέλει κι η Κασσάνδρα ( ), αλλά η Τριλ με προκάλεσε. 1. Ο Χάρρυ Πόττερ και η φιλοσοφική λίθος, J. Rowling, σελ. 360 2. Ο Χάρρυ Πόττερ και η κάμαρα με τα μυστικά, J. Rowling, σελ. 376 3. Ο Χάρρυ Πόττερ και ο αιχμάλωτος του Αζκαμπαν, J. Rowling, σελ. 472 4. Ο Χάρρυ Πόττερ και το κύπελλο της φωτιάς, J. Rowling, σελ. 656 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cassandra Gotha Posted January 7, 2010 Share Posted January 7, 2010 *Αγνοώντας επιδεικτικά το παραπάνω post* 1) Πιάστε τον Μάγο, Τέρυ Πράστετ. (286) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dolph Posted January 7, 2010 Share Posted January 7, 2010 Χαχαχαχαχα, διάβασμα με το κιλό Το καλό είναι ότι δεν θα ντραπώ για την λίστα μου στο τέλος του μήνα ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nienor Posted January 7, 2010 Share Posted January 7, 2010 Α, μπα, ούτε εγώ και οι 58 μου σελιδίτσες θα ντραπούμε. Τις έχουμε συνηθίσει εξάλλου τις δεσποινίδες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trillian Posted January 7, 2010 Share Posted January 7, 2010 Για την ακρίβεια είναι λιγότερο, γιατί όντως ξεκίνησα κατά τις 4, αλλά τελείωσα 12.30 :tongue: Κι επίσης δεν είναι 6 μέρες, αλλά τρεις, γιατί τα 2 του Λάρσον διαβάστηκαν απνευστί σε (κάτι λιγότερο από) δύο μέρες... Αλλά τα μαθήματα αυτά είναι για ανθρώπους! Οχι για σάρκινους σαρωτές κειμένων... Καλάαα, κοροϊδεύετε εσείς... Η Ευθυμία πάντως με καταλαβαίνει! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.