Electroscribe Posted January 13, 2010 Share Posted January 13, 2010 (edited) Το βρήκε η ΜάρβινΑΑΠ για τα Links (θα το βρείτε κι εκεί), αλλά είναι τόσο καλό που είπα να το διαφημίσω, να το πάρουν χαμπάρι όλοι. Κοπιάρω τα λόγια της: http://www.komvos.ed...ctOnLineTri.htm Μπορείτε να βάλετε wildcards, δηλαδή ένα σύμβολο που μπορεί να αντικατασταθεί από οποιεσδήποτε συλλαβές. Π.χ. βάζετε ανα% και σας βγάζει όλες τις λέξεις που ξεκινούν με "ανα-". Βάζετε "%κίνηση" και σας βγάζει όλες τις λέξεις που τελειώνουν σε "-κίνηση". Βάζετε "περι%ον" και σας βγάζει όλες τις λέξεις που αρχίζουν με "περι-" και τελειώνουν με "-ον" Τώρα, μπορείτε να βρείτε εκείνη τη λέξη που δε μπορείτε να θυμηθείτε ή εκείνο το πράγμα που δεν ξέρετε πώς το λένε. Συν παραδείγματα για το πώς κλίνονται οι ρημάδες οι λέξεις. Edited January 13, 2010 by Electroscribe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tiessa Posted January 13, 2010 Share Posted January 13, 2010 Ω, πολύ ωραίο. Μόλις έβαλα τη διεύθυνση στους σελιδοδείκτες μου. Σας ευχαριστώ και τους δυο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
manstredin Posted January 15, 2010 Share Posted January 15, 2010 Ευχαριστώ πολύ παιδιά, για μένα αποδείχτηκε εξαιρετικά χρήσιμο τις τελευταίες δύο μέρες! Λύθηκαν γρήγορα απορίες ετών (χε, καλά τα παραλέω) που έμεναν αναπάντητες επειδή από καθαρή βαρεμάρα δεν έλεγα να ανοίξω το λεξικό-βαρίδιο (ξέρω, ξέρω, είμαι απαράδεκτη). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KELAINO Posted January 15, 2010 Share Posted January 15, 2010 Και 'γω να ευχαριστήσω. Τό λεξικό-τσιμεντόλιθος μαζεύει αράχνες στη Θεσσαλονίκη, στην άαααλλη άκρη της Ευρώπης, και δεν περνάει μέρα που να μην εύχομαι να το είχα εδώ κοντά μου (αν και φαντάζομαι πως ούτε εγώ θα το άνοιγα ποτέ...*γκουχ*) Ευχρηστότατο, όντως!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Μάρβιν ΑΑΠ Posted January 15, 2010 Share Posted January 15, 2010 Χαίρομαι πολύ που σας άρεσε. Είναι πολύ βοηθητικό, αν γράφει κανείς σε υπολογιστή, αφού μπορεί να ανατρέξει χωρίς να χαθεί ο έρμος ο ειρμός. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aScannerDarkly Posted August 30, 2011 Share Posted August 30, 2011 Bump σε κάτι χρήσιμο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Αιθεροβάμων Posted October 14, 2011 Share Posted October 14, 2011 Ένα επίσης καλό λεξικό που επισκέπτομαι συχνά είναι αυτό Ρίξτε μια ματιά μπορεί να σας αρέσει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ad Noctum Posted December 9, 2011 Share Posted December 9, 2011 Είναι πολύ καλό αυτό το λεξικό. Το χρησιμοποιούσα και εγώ για αρκετό καιρό! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
odesseo Posted December 9, 2011 Share Posted December 9, 2011 (edited) Τα ίδια είναι και τα δυο. Edited December 9, 2011 by odesseo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.