Jump to content

Εξαιρετικά χρήσιμο εργαλείο


Electroscribe
 Share

Recommended Posts

Το βρήκε η ΜάρβινΑΑΠ για τα Links (θα το βρείτε κι εκεί), αλλά είναι τόσο καλό που είπα να το διαφημίσω, να το πάρουν χαμπάρι όλοι. Κοπιάρω τα λόγια της:

 

http://www.komvos.ed...ctOnLineTri.htm

 

Μπορείτε να βάλετε wildcards, δηλαδή ένα σύμβολο που μπορεί να αντικατασταθεί από οποιεσδήποτε συλλαβές. Π.χ. βάζετε ανα% και σας βγάζει όλες τις λέξεις που ξεκινούν με "ανα-". Βάζετε "%κίνηση" και σας βγάζει όλες τις λέξεις που τελειώνουν σε "-κίνηση". Βάζετε "περι%ον" και σας βγάζει όλες τις λέξεις που αρχίζουν με "περι-" και τελειώνουν με "-ον"

Τώρα, μπορείτε να βρείτε εκείνη τη λέξη που δε μπορείτε να θυμηθείτε ή εκείνο το πράγμα που δεν ξέρετε πώς το λένε.

Συν παραδείγματα για το πώς κλίνονται οι ρημάδες οι λέξεις.

Edited by Electroscribe
Link to comment
Share on other sites

Ω, πολύ ωραίο. Μόλις έβαλα τη διεύθυνση στους σελιδοδείκτες μου.

Σας ευχαριστώ και τους δυο.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ παιδιά, για μένα αποδείχτηκε εξαιρετικά χρήσιμο τις τελευταίες δύο μέρες! Λύθηκαν γρήγορα απορίες ετών (χε, καλά τα παραλέω) που έμεναν αναπάντητες επειδή από καθαρή βαρεμάρα δεν έλεγα να ανοίξω το λεξικό-βαρίδιο (ξέρω, ξέρω, είμαι απαράδεκτη).

Link to comment
Share on other sites

Και 'γω να ευχαριστήσω. Τό λεξικό-τσιμεντόλιθος μαζεύει αράχνες στη Θεσσαλονίκη, στην άαααλλη άκρη της Ευρώπης, και δεν περνάει μέρα που να μην εύχομαι να το είχα εδώ κοντά μου (αν και φαντάζομαι πως ούτε εγώ θα το άνοιγα ποτέ...*γκουχ*)

Ευχρηστότατο, όντως!!!

Link to comment
Share on other sites

Χαίρομαι πολύ που σας άρεσε. Είναι πολύ βοηθητικό, αν γράφει κανείς σε υπολογιστή, αφού μπορεί να ανατρέξει χωρίς να χαθεί ο έρμος ο ειρμός.

wink.gif

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 1 month later...

Ένα επίσης καλό λεξικό που επισκέπτομαι συχνά είναι αυτό

 

Ρίξτε μια ματιά μπορεί να σας αρέσει

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Είναι πολύ καλό αυτό το λεξικό. Το χρησιμοποιούσα και εγώ για αρκετό καιρό!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..