Darkchilde Posted March 3, 2010 Share Posted March 3, 2010 Στο blog του Charles Stross, βρήκα τα εξής άρθρα που ενδιαφέρουν όλους όσους γράφουν και θέλουν να εκδοθούν: Common Misconceptions About Publishing: #1 CMAP #2: How Books Are Made CMAP #3: What Authors sell to Publishers Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelley Posted March 4, 2010 Share Posted March 4, 2010 Αρκετά ενδιαφέροντα τα λινκ, κυρίως για όσους τους ενδιαφέρει να εκδώσουν τη δουλειά τους στο εξωτερικό. Σε ένα λίνκ των λίνκ αυτών αναφέρει χαρακτηριστικά τους λόγους και το σκεπτικό πίσω από τις αλλεπάλληλες απορρίψεις των διαφόρων οίκων προς τους συγγραφείς που απευθύνονται σε αυτούς. Τους συμβουλεύει λοιπόν ο αρθογράφος να μην τις παίρνουν προσωπικά, διότι οι συντάκτες των οίκων αυτών αντιμετωπίζουν τα χειρόγραφα των δημιουργών ως μια ακόμη δουλειά που πρέπει να τελειώσουν στο διάστημα μιας ημέρας. Κοινώς αριθμητικά και λιγότερο ποιοτικά. Υπάρχουν διάφοροι εκδοτικοί οίκοι με διάφορα γούστα, κάτι σας τις βιομηχανίες τυριού ας πούμε, οι οποίες παράγουν τυριά με διαφορετικές γεύσεις. Για όσους δεν κατάλαβαν, τα βιβλία είναι προϊόντα προς πώληση και οι συγγραφείς θα πρέπει να ερευνούν την αγορά στην οποία ευελπιστούν να κατακτήσουν, όπως ο κάθε ικανός επιχειρηματίας. Το ποιο καλό απ’ όλα είναι το σημείο στο οποίο αναφέρεται στη (πιθανώς λανθασμένη) παρόρμηση που έχουν κάποιοι αναγνώστες βιβλίων συγκεκριμένης θεματολογίας να μεταπηδήσουν από το στρατόπεδο του αναγνώστη, σε αυτό του συγγραφέα……κατά πόσο αυτό γίνεται με επιτυχία, είναι όντως ένα ερώτημα….. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.