Jump to content

Common Misconceptions About Publishing


Darkchilde
 Share

Recommended Posts

Αρκετά ενδιαφέροντα τα λινκ, κυρίως για όσους τους ενδιαφέρει να εκδώσουν τη δουλειά τους στο εξωτερικό. Σε ένα λίνκ των λίνκ αυτών αναφέρει χαρακτηριστικά τους λόγους και το σκεπτικό πίσω από τις αλλεπάλληλες απορρίψεις των διαφόρων οίκων προς τους συγγραφείς που απευθύνονται σε αυτούς. Τους συμβουλεύει λοιπόν ο αρθογράφος να μην τις παίρνουν προσωπικά, διότι οι συντάκτες των οίκων αυτών αντιμετωπίζουν τα χειρόγραφα των δημιουργών ως μια ακόμη δουλειά που πρέπει να τελειώσουν στο διάστημα μιας ημέρας. Κοινώς αριθμητικά και λιγότερο ποιοτικά. Υπάρχουν διάφοροι εκδοτικοί οίκοι με διάφορα γούστα, κάτι σας τις βιομηχανίες τυριού ας πούμε, οι οποίες παράγουν τυριά με διαφορετικές γεύσεις. Για όσους δεν κατάλαβαν, τα βιβλία είναι προϊόντα προς πώληση και οι συγγραφείς θα πρέπει να ερευνούν την αγορά στην οποία ευελπιστούν να κατακτήσουν, όπως ο κάθε ικανός επιχειρηματίας. Το ποιο καλό απ’ όλα είναι το σημείο στο οποίο αναφέρεται στη (πιθανώς λανθασμένη) παρόρμηση που έχουν κάποιοι αναγνώστες βιβλίων συγκεκριμένης θεματολογίας να μεταπηδήσουν από το στρατόπεδο του αναγνώστη, σε αυτό του συγγραφέα……κατά πόσο αυτό γίνεται με επιτυχία, είναι όντως ένα ερώτημα…..

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..