Jump to content

Λέξεις - σελίδες


triantaduo
 Share

Recommended Posts

105 χιλιάδες λέξεις, πόσες περίπου σελίδες είναι;

Πόσες λέξεις είναι περίπου η κάθε σελίδα ενός βιβλίου;

(Μιλάμε για βιβλίο 21x14 που είναι και οι συνηθισμένες διαστάσεις).

Link to comment
Share on other sites

105 χιλιάδες λέξεις, πόσες περίπου σελίδες είναι;

Πόσες λέξεις είναι περίπου η κάθε σελίδα ενός βιβλίου;

(Μιλάμε για βιβλίο 21x14 που είναι και οι συνηθισμένες διαστάσεις).

ανάλογα την γραμματοσειρά

Link to comment
Share on other sites

Το σύνηθες, είναι μεταξύ των 330-400 λέξεων ανα σελίδα.

Από εκεί και πέρα παίζει ρόλο η γραμματοσειρά.

Υπολόγισε για 105 χιλιάδες λέξεις περίπου 250-300 σελίδες.

Link to comment
Share on other sites

Σε ένα εκδοτικό οίκο που έστειλα mail, ανάμεσα σε άλλες ερωτήσεις που έκανα, στη συγκεκριμένη μού απάντησαν ότι τόσες λέξεις είναι περίπου 460-470 σελίδες. Γι' αυτό και ρώτησα εδώ. Μου φάνηκαν πολλές.

Edited by triantaduo
Link to comment
Share on other sites

Πιάσε ένα βιβλίο απο την βιβλιοθήκη σου. Όποιο θέλεις.Ανοιξε μια σελίδα στην τύχη και μέτρησε τις λέξεις. Πολλαπλασίασε με τον αριθμό των σελίδων και θα βγάλεις με απόκλιση 5-10% απο πόσες χιλιάδες λέξεις αποτελείται το βιβλίο. 105 χιλιάδες λέξεις δεν είναι σε καμιά περίπτωση 470 σελίδες. εκτός και αν χρησιμοποιεί τέτοια γραμματοσειρά.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι μόνο η γραμματοσειρά, είναι και τα περιθώρια. Όσο πιο "λάρτζ" είναι ο εκδοτικός οίκος τόσο περισσότερα και μεγαλύτερα πειθώρια θα έχει (συχνά παίζει ρόλο ακόμη κι ένα χιλιοστό από την κάθε πλευρά), και τόσο λιγότερες λέξεις θα χωράει η κάθε σελίδα (και τόσο πιο ακριβό βιβλίο θα είναι, για να τα λέμε όλα...). Η ιδέα του Ντρέικ είναι καλή, αλλά θα έλεγα να το δοκιμάσετε με ένα βιβλίο όχι τυχαίο, αλλά του εκδοτικού οίκου που στοχεύετε να το στείλετε. Πιο ασφαλές έτσι, πιστεύω.

Link to comment
Share on other sites

Το σύνηθες, είναι μεταξύ των 330-400 λέξεων ανα σελίδα.

Από εκεί και πέρα παίζει ρόλο η γραμματοσειρά.

Υπολόγισε για 105 χιλιάδες λέξεις περίπου 250-300 σελίδες.

 

Όχι, όχι οι 100.000 λέξεις δεν θα βγουν 250 σελίδες σε ένα κανονικό βιβλίο. Είναι πολύ λίγες.

Θα έλεγα ότι θα βγει από 400 σελίδες και πάνω. Μάλλον το νούμερο που σου έδωσαν δεν ήταν τυχαίο.

Link to comment
Share on other sites

Ναι το 400-άρι το έχεις στο νερό το νούμερο που σου έδωσαν νομίζω είναι ακριβές.

Link to comment
Share on other sites

Guest Anime_Overlord

Πολλά βιβλία με λίγες αναλογικά λέξεις τα εκδίδουν σε μικρό σχήμα σελίδας για να φάινονται αρκετά μεγάλα σε όγκο για να τα αγοράσει κανένας. Τα παιδικά βιβλία κατά κύριο λόγο έχουνε πελώρια τύπου άριαλ γράμματα ενώ τα πιο ώριμα και ψαγμένα πιο καλλιγραφικά και μικρά. Άλλοι παράγοντες είναι τα περιθώρια, οι εικόνες που μπορεί να έχει, τυχόν λευκές σελίδες μεταξύ των κεφαλαίων, ύπαρξη υπομνήματος κι έξτρα πληροφοριών στο τέλος. Στην τελική καλύτεα να τα μετράς σε λέξεις παρά σε σελίδες. Αν και έτσι απλά έχεις έναν όγκο λέξεων κι όχι το πόσο ουσιαστικά είναι όλα αυτά που περιγράφει. Μπορεί το μισό βιβλίο να αναλώνεται σε ασήμαντες ή περιττές πληροφορίες.

Link to comment
Share on other sites

Έχω γράψει μία ιστορία στο χέρι σε τετράδιο με φύλλα Α4. Είναι γύρω στις 100 σελίδες, πολύ πυκνογραμμένο, τα γράμματά μου είναι πυκνά και μετρίου μεγέθους. Ποσο λέτε να πιάνει σε σελίδες του word?

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορεί να δοθεί απάντηση σε αυτό το ερώτημα. Εδώ καλά-καλά δεν συμφωνούμε πόσες χιλιάδες λέξεις αντιστοιχούν σε πόσες σελίδες.

Ο μόνος τρόπος είναι να αρχίσεις να το αντιγράφεις στο word και να μας πεις και εμάς μετά πόσο έπιασε.

 

Υ.Γ Πάντως μπράβο ρε θηρίο.100 σελίδες στο χέρι είναι επιτευγμα όπως και να το δεις!thmbup.gif

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..