Oberon Posted August 10, 2004 Share Posted August 10, 2004 (edited) Τον ξέρετε! Εχετε δει τα έργα του στο Dragon, σε rpg βιβλία, σε εξώφυλλα, σε κάρτες του Magic. Aκόμη και σε εικονογραφημένα παιδικά βιβλία. Αλλά ίσως να μην θυμάστε (όπως εγώ) το όνομά του. Ο Tony DiTerlizzi δεν είναι ίσως τόσο αναγνωρίσιμος σαν όνομα όσο άλλοι καλλιτέχνες. Είναι όμως ένας μάστερ του είδους, πληθωρικός και ευέλικτος. Περνά εύκολα από το fantasy, στο χιούμορ, στο παραμύθι, στον σουρεαλισμό. Το ίδιο εύκολα περνά και στη χρήση διαφορετικών μέσων σχεδίασης και ζωγραφικής, εξ ου και το παρατσούκλι του "Master of Mixed Media". Στο ίδιο έργο μπορεί να έχει χρησιμοποιήσει τέμπερα, λάδι, μαρκαδόρους και μολύβια και το αποτέλεσμα είναι μαγευτικό. Κάθε σχέδιό του δεν δείχνει μόνο κάποιο χαρακτήρα, κάποιο πλάσμα, αλλά και τον κόσμο μέσα στον οποίο ζει και κινείται έστω κι αν δεν υπάρχει κανένα φόντο στην εικόνα. Οι "elves" του έχουν ένα μοναδικό στυλ, κάπως Κέλτικο, κάπως σκοτεινό, κάπως παραμυθένιο στους οποίους η "δύναμη" δεν μετριέται από τους μυς αλλά από εκείνη την εσωτερική λάμψη που ο DiTerlizzi καταφέρνει να τους δώσει. Ακριβώς αυτό ήταν που με έκανε πριν χρόνια να κολλήσω με το rpg Changeling: The Dreaming. H εκπληκτική εικονογράφηση των βιβλίων του. Το επίσημο Site του καλλιτέχνη είναι ένα από τα καλύτερα που έχω δει. Μπορεί κανείς να ταξιδεύει για ώρες κοιτάζοντας τις πολλές εικόνες του, διαβάζοντας άρθρα για τον ίδιο και την τεχνική του και διάφορα ακόμα. Ιδού και το λινκ και παρακάτω μερικά έργα του Tony. http://www.diterlizzi.com/ <---- O Tony DiTerlizzi. Φατσούλα "τρελαμένη", "τζαζεμένη" και "φευγάτη"! Dain Edited August 10, 2004 by Dain Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bardoulas© Posted August 10, 2004 Share Posted August 10, 2004 Ωραίος ο Ντι Τρελιζι!!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaspK Posted August 10, 2004 Share Posted August 10, 2004 Αν κι έχω δει και κάποια σκίτσα του που δε μ' άρεσαν, μου αρέσουν τα έργα του γενικά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nienna Posted February 9, 2005 Share Posted February 9, 2005 Είναι πραγματικά ένας από τους καλύτερους και τους πιο πολύπλευρους του είδους. Και μπράβο και στους web designers της σελίδας του. Beautiful and practical web design at last... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
distaros Posted February 17, 2005 Share Posted February 17, 2005 Και λίγο DiTerlizzi,γιατί είναι από τους αγαπημένους μου(και ένα απωθημένο μου το να του μοιάσω). Και γιατί πιστεύω πως σε κάθε του εικόνα κρύβονται 1000 παραμύθια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oberon Posted February 18, 2005 Author Share Posted February 18, 2005 Xάρε, υπήρχε ήδη ένα τόπικ για τον DiTerlizzi στο φόρουμ, - στις παρουσιάσεις καλλιτεχνών - οπότε μεταφέρω το τόπικ σου εδώ. Και ναι είναι και μένα από τους αγαπημένους μου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
distaros Posted February 18, 2005 Share Posted February 18, 2005 Να και μερικές εικόνες που δεν θα βρείτε στο site. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaspK Posted February 18, 2005 Share Posted February 18, 2005 Νά 'στε καλά, ρε παιδιά, για τις ωραίες εικόνες... Θα μου φέρει κι ένας φίλος για τα γενέθλιά μου ένα βιβλιαράκι του Changeling με εικονογράφηση του ιδίου, μια χαρά είμαι! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LordCeleborn Posted February 18, 2005 Share Posted February 18, 2005 Εχει κανει το Αrtwork για το αγαπημενο μου βιβλιοα PLANESCAPE MOSTROUS MANUAL !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.