Jump to content

Ρακόρ #2 (DinoHajiyorgi vs Tiessa)


aScannerDarkly

  

12 members have voted

  1. 1. Ψηφίζω....

    • Tiessa
      4
    • Ντίνο
      8

This poll is closed to new votes


Recommended Posts

Λοιπόν, αυτό το "αναγκαστικό " να μπουν όλα τα στοιχεία των παραγράφων, το παρατήρησα κι εγώ στην ιστορία της Τιέσσα. Όπως και στην ιστορία της Κιάρας στο πρωτο ρακόρ (και το ανέφερα κιόλας απο τότε ακόμη).

 

Δεν λειτουργεί. Στον επόμενο διαγωνισμό καλό είναι να γίνει μια ενημέρωση απο αυτόν που θα δώσει τις παραγράφους οτι δεν πρέπει να μπουν όλα τα στοιχεία με το ζόρι, σφηνώνοντας τα στο κείμενο για να βρίσκονται εκεί. Δεν είναι write off και έχει αποδειχτεί οτι δεν δουλεύει καλα. Τα στοιχεία απο τις παραγράφους είναι εκεί για να βοηθούν τους συγγραφείς και όχι να τους δυσκολεύουν.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 69
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • aScannerDarkly

    16

  • Tiessa

    16

  • DinoHajiyorgi

    11

  • Drake Ramore

    6

Λοιπόν, αυτό το "αναγκαστικό " να μπουν όλα τα στοιχεία των παραγράφων, το παρατήρησα κι εγώ στην ιστορία της Τιέσσα. Όπως και στην ιστορία της Κιάρας στο πρωτο ρακόρ (και το ανέφερα κιόλας απο τότε ακόμη).

 

Δεν λειτουργεί. Στον επόμενο διαγωνισμό καλό είναι να γίνει μια ενημέρωση απο αυτόν που θα δώσει τις παραγράφους οτι δεν πρέπει να μπουν όλα τα στοιχεία με το ζόρι, σφηνώνοντας τα στο κείμενο για να βρίσκονται εκεί. Δεν είναι write off και έχει αποδειχτεί οτι δεν δουλεύει καλα. Τα στοιχεία απο τις παραγράφους είναι εκεί για να βοηθούν τους συγγραφείς και όχι να τους δυσκολεύουν.

 

Drake, το ήξερα ότι δεν χρειάζεται να μπουν όλα τα στοιχεία, αλλά μου φάνηκε πολύ ενδιαφέρον σαν άσκηση, κι έτσι το έκανα περισσότερο σαν παιχνίδι.

Πάντως, οφείλω να ομολογήσω ότι και ο Ντίνος έχει βάλει με κάποιον τρόπο όλα τα στοιχεία και μάλιστα πολύ αριστοτεχνικά, και γι αυτό :worshippy:, Αφέντη μου!

Link to comment
Share on other sites

Ο θρυμματισμένος εφιάλτης μου άρεσε. Προσεκτικά διαλεγμένες εικόνες, καλά δεμένες οι δυο παράγραφοι που σας δόθηκαν, και το τέλος υπέροχο. Πραγματικά με κέρδισε.

Όμως η αφήγηση δεν ήταν άνετη, σα να σκάλωνε και να με κούραζε. Αλλά το ξέρω ότι είναι λογικό αυτό, τι θρυμματισμένος εφιάλτης θα ήταν άλλωστε; ;)

Ντίνο, όλα πολύ έξυπνα. Αυτή η ιστορία κερδίζει την ψήφο μου.

 

Ο μέγιστος βαθμός συνειδητότητας δεν μου άρεσε αρκετά. Σαν κάτι να μου έλειψε. Δεν με έκανε να μπω μέσα στην ιστορία, ήταν τελείως αποστασιοποιημένο. Πράγμα εντελώς αντίθετο από το θέμα του, ε; ;) Το μόνο πράγμα που με έδενε με το κείμενο, ήταν τα αποσπάσματα από το ημερολόγιο (βέβαια αυτό είναι πάντα το αγαπημένο μου κομμάτι όπου παίζει).

 

:hi:

Link to comment
Share on other sites

Θα ψηφίσω τελικά Ντίνο για έναν και μόνο λόγο, την ανάποδη γραφή στο τέλος του διηγήματος (που δεν είδα να το σχολιάζει κανείς). Εκεινη την στιγμή έμεινα παγωτό και κατάλαβα τι ιστορία διάβαζα τόση ώρα!

 

 

Whoa!!!! *shuts mouth, flies are flying around* Δεν μπορώ να πιστέψω οτί δεν το κατάλαβα αυτό..... Σε ευχαριστώ Drake.... :beer:

Link to comment
Share on other sites

Έχει σκοπό κάποιος άλλος να ψηφίσει; Ή να το κλείσουμε σιγά σιγά και να κάνουμε την απονομή;

Link to comment
Share on other sites

Αφήστε το αν είναι μέχρι αύριο το βράδυ που κλείνουν οι δέκα μέρες του και ας το πηγαίνουμε έτσι 10 να γράφουν, δέκα να ψηφίζουν.

 

Θα ψηφίσω κι εγώ.

Link to comment
Share on other sites

Δύσκολη επιλογή. Είναι δύο εντελώς διαφορετικές ιστορίες με διαφορετικές αρετές η καθεμία. Ο «θρυμματισμένος εφιάλτης» έχει πολύ δυνατή γλώσσα, εντυπωσιακή ατμόσφαιρα, είναι δύσκολο να αφήσεις το κείμενο και τελικά ανταμείβεσαι, αν και είναι κάπως μακρόσυρτη η περιγραφή του καταστροφικού τοπίου και αρκετά βολική η εξέλιξη από το σημείο που ο ήρωας μπαίνει στο σπίτι της αρραβωνιαστικιά του.

 

 

 

 

 

Ο «Μέγιστος Βαθμός Συνειδητότητας» έχει μερικές εξαιρετικές ατάκες, με κορυφαία εκείνη του τέλους, και μια συνεχώς αυξανόμενη αγωνία που εξυπηρετείται πολύ ωραία από την εναλλαγή διαλόγων και κειμένου. Αδυναμία βρίσκω το γεγονός ότι η ιστορία είναι αφήγηση της δράσης σε τρίτο πρόσωπο με αποτέλεσμα να υστερεί σε ζωντάνια, ενώ το κρίσιμο θέμα της οδύνης που φέρνει η τηλεπάθεια δεν είναι κεντρικό, αλλά θίγεται μόνο προς το τέλος.

 

 

 

 

Θα ψηφίσω τον Ντίνο, αν και είμαι φαν της ΕΦ, γιατί βρίσκω πιο ολοκληρωμένο το διήγημα. Η Βάσω έκανε ότι μπορούσε, αλλά η μεγάλη φόρμα φαίνεται να την καταδιώκει.

 

Οφείλω, όμως, να πω ότι και τα δύο διηγήματα είναι πολύ καλά και στέκονται από μόνα τους χωρίς να γνωρίζεις τίποτα για το διαγωνισμό.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Άμα και τα δύο κλεισίματα είναι το ένα καλύτερο από το άλλο, άντε ψάχτηνα τι να ψηφίσεις. Κι άμα και οι δύο παίζουν τη γλώσσα στα δάχτυλα και πρέπει να πιαστείς κι από κει από κάτι λεπτομεριούλες του κ*&^ου, βράστα :p

 

Ντίνος κι από μένα, αλλά για λόγους τους οποίους θα σας τους αποκαλύψω αύριο που θα έχω χρόνο να σας τα γράψω αναλυτικά.

 

Πάντως, ένα γενικό σχόλιο που έχω να κάνω για τα ρακόρ μέχρι στιγμής είναι: καλά ρε παιδιά, πολύ αισιοδοξία αυτός ο διαγωνισμός, πολύ φωτεινός μας έχει βγει, έτσι έτσι, πως το πω, χαρούμενος, ευχάριστος, μέσ' τη γλύκα ένα πράγμα :lol:

Link to comment
Share on other sites

Μόλις τα διάβασα κι εγώ! Είναι πολύ καλά και τα δύο, πολύ επαγγελματικά γραμμένα. Με έκαναν να σκεφτώ για το δικό μου γράψιμο "πού πας, ρε Καραμήτρο;":tongue:

Φοβόμουν ότι, ως συνήθως, της Βάσως δε θα το καταλάβαινα και του Χατζηγιώργη δε θα ήταν του γούστου μου. Αλλά καμία σχέση!

 

Ψηφίζω Βάσω, διότι το κατάλαβα, μου φαίνεται πρωτότυπο και ενδιαφέρον και μου θυμίζει μια λεπτομέρεια από το "Έραγκον" (το οποίο η Βάσω σίγουρα δεν έχει διαβάσει). Θα ήθελα να διαβάσω και τις επόμενες 1.000 λέξεις που θα χρειαζόταν η Βάσω για να το ολοκληρώσει. Να γραφτούν και να ξανανανέβει το διήγημα, παρακαλώ!

Του Ντίνου το διήγημα ήταν το καλύτερο από όσα δικά του έχω διαβάσει μέρι στιγμής, αλλά πρόσφατα τελείωσα το

Cell του Stephen King και ΟΧΙ ΑΛΛΟ, ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ.

Και επίσης όχι μόνο δεν το κατάλαβα, αλλά έχω την εντύπωση πως

δεν υπήρχε και τίποτα να καταλάβω. Δεν εξηγεί, δηλαδή, από πού προήλθε όλο αυτό, τι το προκάλεσε.

Υποθέτω αυτό κάνει το διήγημα φάντασυ και όχι εφ. Και εμένα, που θέλω εξήγηση, φαν της εφ rather than fantasy.

 

Βάσω, γράψε και το υπόλοιπο! Το απαιτεί το κοινό σου! :thmbup:

Link to comment
Share on other sites

Φαντάζομαι τελειώσαμε.

Έτσι κι αλλιώς η διαφορά είναι σημαντικά μεγάλη.

Για όλο τον Οκτώβριο, (σύμφωνα με τους νέους κανόνες, που προωθεί το ρακόρ) θα αποκαλώ τον Ντίνο, Αφέντη μου.:hi:

 

Σας ευχαριστώ όλους που ασχοληθήκατε με τις ιστορίες μας και μάλιστα εν μέσω του πιο ζόρικου από πλευράς ποσότητας διαγωνισμού.

 

Ως προς τον Μέγιστο Βαθμό Συνειδητότητας, πιστεύω ότι τα σχόλια όλων μού λένε σε πολύ μεγάλο βαθμό κάτι που ήξερα από τη στιγμή που είχα φτάσει στα μισά της ιστορίας: η ιδέα ήταν πολύ εκτεταμένη για τρεις χιλιάδες λέξεις. Προσπαθώντας να παραμείνω στη συνέπεια, για να ανεβάσω κάτι που θα ήταν τουλάχιστον κατανοητό, αναγκαστικά έχασα από ατμόσφαιρα.

Θα την ξαναγράψω, κρατώντας την κεντρική ιδέα και συμπληρώνοντας/τροποποιώντας ό,τι χρειάζεται, γιατί -παρόλο που χαίρομαι που δεν το παρατήρησε κανείς- πάσχει λίγο και σε αληθοφάνεια.

 

Ως προς τον Θρυμματισμένο Εφιάλτη, νομίζω ότι θα κέρδιζε το διαγωνισμό ακόμα κι αν δεν έπασχε το δικό μου διήγημα. Πολύ απλά ήταν μια πάρα πολύ ατμοσφαιρική ιστορία.

Καλό το εύρημα με τον καθρέφτη, πολύ καλό το ανοιχτό τέλος με την εγκυμοσύνη, αλλά κυρίως εκείνο που άρπαξε τη δική μου προσοχή και μ' έκανε να ρίχνω μερικές κλεφτές ματιές γύρω μου ήταν το ιπτάμενο πλάσμα που φαινόταν με την άκρη του ματιού. :cold: Όλα τα λεφτά στην ατμόσφαιρα και εύγε, Αφέντη μου.

Link to comment
Share on other sites

Για το δικό μου, που μπέρδεψε μερικούς… Πέρα από τα βασικά, δεν γνωρίζω πολλά από την μυθολογία Κθούλου. Νομίζω ότι από Λάβκραφτ έχω διαβάσει μόνο εκείνο το διήγημα με τους εφιάλτες και μετά στο τέλος, από ειδήσεις που διαβάζονται σε εφημερίδες, μαθαίνουν για την στιγμιαία ανάδυση της χαμένης ηπείρου, στις ίδιες ημερομηνίες που είχαν ξεσπάσει οι εφιάλτες ή είχαν διαπραχθεί κάποιοι φόνοι. Δεν θυμάμαι τίτλο.

 

Η βάση όμως της ιστορίας μου ως προς την κατανόηση της, δεν βασιζόταν τόσο στο πόσο ήταν κανείς εξοικειωμένος με την μυθολογία του Λάβκραφτ. Θα μπορούσα στο διήγημα μου να αντικαταστήσω τον Κθούλου με τον Σατανά και την Ρ’λίε με την Κόλαση, αφήνοντας το υπόλοιπο ολόιδιο. Ο Κάρτερ είναι δικός μου χαρακτήρας. Έτσι τουλάχιστο νομίζω. Είναι ένας ήρωας που νικάει το κακό, αλλά που εδώ δεν μας αφορά.

 

Όλοι μας, εμείς του φανταστικού, έχουμε διαβάσει άπειρα κόμιξ και βιβλία, έχουμε δει αμέτρητες ταινίες και σειρές, με κάποιους μάγους, υποτακτικούς, πιστούς, που θέλουν να ανοίξουν μια πύλη, σε άλλο σύμπαν, παράλληλο σύμπαν, για να φέρουν τους Παλιούς, τον Διάβολο επί της Γης, το Σκότος, τον Σάουρον κλπ, κλπ. Και ακολουθεί μια μάχη όπου το κακό νικιέται και επιστρέφει στην τρύπα του.

 

Από πάντα σκεπτόμουν, καλά, η πύλη θα ανοιγόταν σε κάποιο μέρος στην Αμερική π.χ. (αμερικάνικα βιβλία-ταινίες γαρ) και ας υποθέσουμε ότι το κακό, το σκότος κατάφερνε να περάσει. Τι αντίκτυπο θα είχε αυτό… σε μας εδώ στην Ελλάδα; Πως θα έκανε το κακό αισθητή την παρουσία του στη Χαλκίδα; Στα Πατήσια; Στη Βύνη;

 

Μόλις λοιπόν είδα τις δύο παραγράφους, είδα αμέσως το διήγημα μου. Ευκαιρία να εκδήλωνα την ανησυχία μου με το ανωτέρω θέμα. Κανονικά ο Τιμόθεος κατηφορίζει για Αθήνα αλλά το άφησα αόριστο, κυρίως χάρη στο Τσουβάνο!

 

Όταν ξεκίνησα να γράφω το διήγημα, τον Τιμόθεο και την Έλενα τους έδενε μεγάλος έρωτας. Ήταν το πάθος του για εκείνη που κρατούσε την τρέλα μακριά από το μυαλό του ήρωα. Έτσι το ήθελα τέλος πάντων. Μετά έγιναν κάποια σχόλια, αλλού, με «κι εσύ ρομάντζο στην ιστορία σου;», όπου σκέφτηκα να κόψω κάτι, και έκανα τη σχέση των δύο σε αποτέλεσμα συνοικεσίου. Η νηφαλιότητα του ήρωα όμως, ουπς, επιβίωσε.

 

Και δεν ξέρετε πόσο έψαξα στο ίντερνετ για να βρω ανεστραμένο ελληνικό αλφάβητο που να μπορεί και να πληκτρολογείται. Δεν σκέφτηκε να το φτιάξει κανείς δυστυχώς. Υπάρχουν πολλά σάιτ, αγγλικά, που δήθεν προσφέρονται να σου αντιστρέψουν αυτόματα όποιο κείμενο τους δώσεις. Στο δίνουν έτσι: ονάβυοσΤ. Χαιρόπουλος δηλαδή. Τα γράμματα παραμένουν κανονικά.

 

Η Βάσω έγραψε όντως μια δυνατή ιστορία που σίγουρα θα έφτιαχνε ένα δυνατό μυθιστόρημα. Συμπυκνωμένο σε διήγημα, με μπέρδεψε σε πρώτη ανάγνωση. Εκπληκτικός ο μύθος που της έβγαλαν οι δύο παράγραφοι, εκπληκτικό και το κουβάρι μέσα στο οποίο πήγε και τυλίχτηκε. Πριν ποστάρουμε τα κείμενα, μας έλεγε πόσο πασχίζει και δυσκολεύεται με το δικό της, κι εγώ αναρωτιόμουν το γιατί. Ε απαντήθηκα. Αχ Βάσω, πήγες στην Ισλανδία για να με βασανίσεις με γλωσσοδέτες ονόματα που έπρεπε και να τα θυμάμαι. (Πάλι καλά που λατρεύω την Bjork). Έχουμε δύο γυναίκες, η μία διαβάζει στο τώρα ένα κείμενο που είναι γραμμένο σε πρώτο πρόσωπο, και η άλλη διαβάζει πάλι κείμενο γραμμένο σε πρώτο πρόσωπο, στο παρελθόν. Και πάμε μπρος πίσω, συν κάποια άλλα φλάσμπακ. Στην πρώτη ανάγνωση είχα κάνει και το λάθος να μπερδέψω τις δύο γυναίκες, αν και τώρα βλέπω ότι το Ρεμπέκα είναι σαφώς αμερικάνικο.

 

Υπάρχουν πολλά ενδιαφέροντα κομμάτια και στοιχεία για μια μεγαλύτερη ιστορία, που είναι και ε.φ. και τρόμου. Το σημείο που μου έπεσε λίγο στο διήγημα, και που θα ήθελα να δω εντονότερα για να συγκινηθώ, ήταν οι ενοχές των δύο γυναικών, και ειδικά το υποβόσκον πάθος της αμερικανίδας για τον νέο που στέλνει στην Ισλανδία.

 

Υπήρξες άξια αντίπαλος Βάσω και χαίρομαι που ήσουν εσύ. :flowers:

Link to comment
Share on other sites

 

 

Και δεν ξέρετε πόσο έψαξα στο ίντερνετ για να βρω ανεστραμένο ελληνικό αλφάβητο που να μπορεί και να πληκτρολογείται. Δεν σκέφτηκε να το φτιάξει κανείς δυστυχώς. Υπάρχουν πολλά σάιτ, αγγλικά, που δήθεν προσφέρονται να σου αντιστρέψουν αυτόματα όποιο κείμενο τους δώσεις. Στο δίνουν έτσι: ονάβυοσΤ. Χαιρόπουλος δηλαδή. Τα γράμματα παραμένουν κανονικά.

 

 

 

 

 

Χαλάλι ο κόπος (για εμένα, αυτό έκανε την διαφορά).

Που το βρήκες τελικά; Υπάρχει κάποιο λινκ να δώσεις;

 

...μπορεί να το χρειαστώ κι εγώ στο μέλλον.devil2.gif

 

 

Link to comment
Share on other sites

Χαλάλι ο κόπος (για εμένα, αυτό έκανε την διαφορά).

Που το βρήκες τελικά; Υπάρχει κάποιο λινκ να δώσεις;

Δεν το βρήκα. Το έφτιαξα στο πρόγραμμα Ζωγραφική που έχω στον υπολογιστή και το έκανα Save ως jpg. Άλλος τρόπος δεν υπάρχει.

Link to comment
Share on other sites

Χαλάλι ο κόπος (για εμένα, αυτό έκανε την διαφορά).

Που το βρήκες τελικά; Υπάρχει κάποιο λινκ να δώσεις;

Δεν το βρήκα. Το έφτιαξα στο πρόγραμμα Ζωγραφική που έχω στον υπολογιστή και το έκανα Save ως jpg. Άλλος τρόπος δεν υπάρχει.

 

Α. μπράβο. Κι εγώ αυτό φαντάστηκα ότι έκανες.

 

 

btw, Αφέντη μου :rolleyes:, η Ισλανδία ήταν χρήσιμη για να εξασφαλίζει τη γενετική συγγένεια των θυμάτων. Αλλιώς δεν θα υπήρχε καμιά έστω και οριακά αξιοπρεπής εξήγηση για το τι έπαθε και ο νεαρός και οι υπόλοιποι.

Αλλά, δε λέω, βοήθησε και η μεγάλη δημοσιότητα που πήρε την άνοιξη με το ηφαίστειο... και την είχα τσεκάρει λίγο.

Link to comment
Share on other sites

Ο Κάρτερ είναι δικός μου χαρακτήρας. Έτσι τουλάχιστο νομίζω. Είναι ένας ήρωας που νικάει το κακό, αλλά που εδώ δεν μας αφορά.

Ντίνο, ο Κάρτερ στον οποίο νόμισα ότι αναφερόσουν είναι αυτός.

 

Επίσης, ένας τρόπος για να γράψεις κατοπτρικά στο Word, είναι αυτός. Το δοκίμασα και λειτουργεί πολύ καλά.

Link to comment
Share on other sites

Τα συγχαρητήριά μου στον Dino και στην Tiessa για τις ιστορίες τους, στον Dino για την τελική επικράτηση, στους Zaratoth και Adicto για τις παραγράφους και στον aScannerDarkly για την οργάνωση.

 

Dino, τελικά τα ανάποδα γράμματα σημαίνουν ότι

παίζει συγγένεια έτσι; Όχι κάτι άλλο...

 

 

ΥΓ:Σχετικά μ' εκείνην την ιστορία που η Ρ'λυέ αναδύεται... δεν ξέρω... δύσκολο... δεν μου πάει το μυαλό πουθενά για τον πιθανό τίτλο της... devil2.gif

Link to comment
Share on other sites

Ντίνο, ο Κάρτερ στον οποίο νόμισα ότι αναφερόσουν είναι αυτός.

 

Επίσης, ένας τρόπος για να γράψεις κατοπτρικά στο Word, είναι αυτός. Το δοκίμασα και λειτουργεί πολύ καλά.

Ο Κάρτερ του Λάβκραφτ είναι σύμπτωση. Νόμιζα ότι ο Μπάροουζ είχε έναν Κάρτερ που πήγε στην Πελούσινταρ, ίσως να έχω και λάθος.

 

Το δεύτερο, το συνάντησα σαν συμβουλή άπειρες φορές και νομίζω ότι αυτό έκανα πάνω κάτω. Σου λέι να γράψεις το κείμενο σου στη Ζωγραφική όπου έχει κουμπί για αντιστροφή και μετά μεταφορά στο word. Η μεταφορά όμως επιτυγχάνεται μόνο ως εικονίδιο.

 

Ευχαριστώ Mesmer.

Link to comment
Share on other sites

Dino, τελικά τα ανάποδα γράμματα σημαίνουν ότι

παίζει συγγένεια έτσι; Όχι κάτι άλλο...

 

 

ΥΓ:Σχετικά μ' εκείνην την ιστορία που η Ρ'λυέ αναδύεται... δεν ξέρω... δύσκολο... δεν μου πάει το μυαλό πουθενά για τον πιθανό τίτλο της... devil2.gif

 

Σημαίνουν ότι ο Τιμόθεος και η Έλενα δεν πρόλαβαν να βγουν από τον καθρέπτη. Έζησαν τη ζωή τους και έκαναν απογόνους στο ανεστραμένο σύμπαν. Τώρα αν τα παιδιά έχουν κάτι από τον Νυμφίο μέσα τους... αυτό δεν εξερευνάτε εδώ.

 

 

"The Call of Cthulhu". Τόσο εμφανές που να μην το θυμάμαι ε; Το έχω σε μια ανθολογία στη βιβλιοθήκη μου.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Έτσι!

Το είπα και στα σχόλια μου. Είναι το σημείο που σηκώθηκε η τρίχα κάγκελο. Εκει μπορέσα να δω όλο το σέττινγκ στο οποίο διαδραματίζεται η ιστορία!

Link to comment
Share on other sites

Συγχαρητήρια λοιπό στον Αφέντη Ντίνο και σας ευχαριστώ που μου δώσατε τη χαρά να είμαι διοργανωτής σε μια τόσο ωραία τιτανομαχία

Link to comment
Share on other sites

  • Φάντασμα changed the title to Ρακόρ #2 (DinoHajiyorgi vs Tiessa)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Upcoming Events

    • 0
      14 December 2024 05:00 PM
      Until 07:00 PM

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..