Blade master Posted February 18, 2005 Share Posted February 18, 2005 (edited) Ο Εscher είναι ο αγαπημένος μου ζωγράφος. Τα έργα του δεν είναι τόσο φανταιζύ, αλλά είναι σίγουρα εξωπραγματικά, και έχουν και πολλή γεωμετρία,fractals κλπ. Είναι πολύ γνωστός για τις ψευδαισθήσεις στα έργα του.Παραθέτω μερικές εικόνες να τον θαυμάσετε Αυτά τα λίγα Αν θέλετε να δείτε περισσότερα, πάνετε στο www.mcescher.com , ή ακόμα καλύτερα επισκεφτείτε την έκθεσή του στο Θησείο Edited March 17, 2005 by Dain Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Throgos Posted February 19, 2005 Share Posted February 19, 2005 Τον λατρεύω! Είχα βρει πριν χρόνια ένα βιβλίο με σχέδιά του που τα κόβεις και τα κάνεις κουτάκια χάρτινα! Πολύ πλάκα. Τα έχω ακόμα. Έχω και ένα από αυτά τα παιχνίδια-παζλ-με-τα-τετραγωνάκια-που-έχει-ένα-κενό-και-πρέπει-να-τα-βάλεις-στη-σωστή-θέση με ένα σχέδιο του Escher. Πολύ σπάσιμο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nienna Posted February 19, 2005 Share Posted February 19, 2005 Είναι πραγματικά υπέροχος, έχω δει πολλά έργα του. Λατρεύω τις ψευδαισθήσεις! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsanor Posted February 20, 2005 Share Posted February 20, 2005 (edited) Δεν τα μπορώ αυτά... Κατά κάποιον τρόπο με φαντάζομαι μέσα στη ζωγραφιά να προσπαθώ απεγνωσμένα να διαφύγω αλλά να μην τα καταφέρνω. Edited February 20, 2005 by Elsanor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oberon Posted February 20, 2005 Share Posted February 20, 2005 Μ'αρέσει πολύ ο Escher. Μάλιστα έχω πάρει ένα μικρό βιβλίο με έργα του. Όπως λέει ο Elsanor, τα έργα του σε κλείνουν μέσα, αλλά εμένα με έλεκι αυτό, δεν με απωθεί. Αχ, η υποκειμενικότητα της Τέχνης. O Εscher αν και όπως λέγαμε με τον Blademaster προχτές, δεν είναι ακριβώς φάντασυ, με την έννοια του τυπικού φάντασυ (σαν τον Boris Vallejo), είναι φανταστική τέχνη μια που δημιουργεί μη-υπαρκτούς κόσμους. Παρατηρώντας το τελευταίο έργο του μου θύμησε τις σκάλες του Κάστρου Hogwarts στο Χάρυ Πόττερ. Αναρωτιέμαι αν είναι σύμπτωση.Επίσημα πάντως στην ορολογία της τέχνης, δεν θα ήξερα που να τον κατατάξω? Σουρεαλισμό? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Throgos Posted February 24, 2005 Share Posted February 24, 2005 Τώρα πού να τον κατατάξεις... Πάντως απ' ότι ξέρω είναι μαθηματικός και χρησιμοποιεί τα μαθηματικά για να δημιουργήσει τις ψευδαισθήσεις και τα "παράδοξα" που εμφανίζονται. Ο άνθρωπος είναι ιδιοφυία πάντως! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eldikinquel Posted February 25, 2005 Share Posted February 25, 2005 Τις λατρεύω αυτές τις παράδοξες εικόνες αν και μου θυμίζουν κάτι εφιάλτες με σκάλες που βλέπω καμιά φορα (κλασσικά, είτε δεν έχουν έξοδο, είτε λείπουν σκαλοπάτια, είτε είναι πολύ στενές και σου προκαλού ίλιγγο... ). Αν κάτσεις όμως να τις σκεφτείς πολύ και να τις παρατηρήσεις καλά προσπαθώντας να βγάλεις άκρη, σε πιάνει πονοκέφαλος... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
distaros Posted February 26, 2005 Share Posted February 26, 2005 (edited) Είναι πολύ καλός.Έχω γράψει και μια ιστορία πριν καιρό βασισμένος στις εικόνες του...Θα δω αν μπορώ να την βρω πουθενά. Πολύ φρικιαστικές-αγχωτικές-εφιαλτικές εικόνες πάντως.Παίζει μαζί σου,ξεγελάει το μάτι και κάθεσαι σαν βλάκας και ψάχνεις πως γίνεται να ήρθαν τα πάνω κάτω.Και όσο τις παρατηρείς,σου μεταφέρει μια αίσθηση πίεσης και άγχους,νιώθεις πως είσαι φυλακισμένος και δεν μπορείς να ξεφύγεις... Edited February 26, 2005 by Anergos Xaros Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.